Jonkertrading Apeldoorn

Knot

MF veteraan
6 aug 2003
1.423
16
Ik ga er nu heen om de 2003 Honda CBR900RR Fireblade te bekijken.. heeft iemand van hier ervaringen met dit bedrijf? Is een import/export, de blade is ingeruild op een goldwing.

Normaal heb ik het niet zo op handelaren maar dit is wel een mooi exemplaar (standaard) wat ze hebben staan.

http://www.jonkertrading.nl

Ze gaan verhuizen en stunten met extra hoge kortingen.. nou mag een 2003 blade eigenlijk geen 9k kosten, eerder 8k dus ben benieuwd of ze 1000 willen zakken.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga er nu heen om de 2003 Honda CBR900RR Fireblade te bekijken.. heeft iemand van hier ervaringen met dit bedrijf? Is een import/export, de blade is ingeruild op een goldwing.

Normaal heb ik het niet zo op handelaren maar dit is wel een mooi exemplaar (standaard) wat ze hebben staan.

http://www.jonkertrading.nl

Ze gaan verhuizen en stunten met extra hoge kortingen.. nou mag een 2003 blade eigenlijk geen 9k kosten, eerder 8k dus ben benieuwd of ze 1000 willen zakken.

Mijn collega komt al jaaaaaaren bij jonkertrading, en is er meer dan tevreden over.
Ze hebben (op het moment dus niet zoveel meer) veel knappe motoren staan tegen zeer acceptabele prijzen. Dat het een handelaar is hoeft niet perse iets negatiefs te betekenen denk ik. Ga kijken, kijk of het personeel en de motor je bevallen en neem een beslissing.
 
Heb er ook mijn fiets gekocht. In eerste instantie toch terughoudend ivm de zeer scherpe prijs en het feit dat het een handelaar betrof.
Maar de fiets was perfect in orde. Alle papieren, pasjes, sleutels zaten erbij. Inc. onderhoudshistorie.
Hij deed toen veel sportieve fietsen weg omdat zijn "core-business" bij de choppers en toermotoren ligt.
Deed wel geen cent van de prijs af...
 
Heb er mijn kawasaki vandaan.

Ze bekijken de motor niet technisch
ze verkopen dus letterlijk de import en de ruil van een andere motor. Als hij start doet de motor het dus.

Bij mij was dat dus het geval dat deze stuk was.

voor de rest kijken ze nergens naar.

Gr.

(p.S) die cbr wou hij toen ruilen voor die Kawa die ik daar had gehaald. Maar zou er wel flink bij moeten betalen omdat de waarde van me motor gezakt was. :(

Informeer goed iig.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reactie... Ik heb de zwart rode 954 Fireblade opgehaald vanmiddag, verhaal was oke, man had m ingeruild op een goldwing, motor was compleet, alleen aan de 12k beurt toe, enige was een iets tikkende spanner maar dat is standaard, had mijn 600f ook. Ik heb er naar geinformeerd bij mn vaste dealer en ze kunnen het zo meenemen in de grote beurt.

Mede doordat de beurt eraan komt, voorband niet zo lang mee mee kan en het niet zijn core business is mocht ie voor 1000 minder mee, ik vind het prima zo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan