Jorge Lorenzo deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lorenzo zien we dit weekend niet weer! Net bevestigd!

Edit: Wanneer een coureur na een crash zijn pols/arm vast houd is het 9/10 keer een sleutelbeen breuk. (om de boel te ondersteunen)
 
Laatst bewerkt:
Lorenzo zien we dit weekend niet weer! Net bevestigd!

Edit: Wanneer een coureur na een crash zijn pols/arm vast houd is het 9/10 keer een sleutelbeen breuk. (om de boel te ondersteunen)

-O- |( -O-

En wat je edit betreft: volledig true. Been there, done that. Twice. B| -O-
 
bam

1009418_10151777842415769_306872222_o.jpg
 
Jorge Lorenzo out of Iveco TT Assen, will be kept in hospital for observation & fly to Barcelona for surgery on broken collarbone tomorrow
 
in 2011 bij tech3 hadden Edward en Crutchlow allebei 1 sleutelbeen gebroken, die reden na 1 week weer (dacht ik) :) Maar na 1 á 2 dagen is wel erg vlot....
 
in 2011 bij tech3 hadden Edward en Crutchlow allebei 1 sleutelbeen gebroken, die reden na 1 week weer (dacht ik) :) Maar na 1 á 2 dagen is wel erg vlot....

Je hebt breken en breken.....heb je een scheurtje is ook een breuk maar het bot compleet doormidden is ook een breuk maar beide totaal verschillend. Met een scheurtje ben je snel weer op de been maar als bot echt in 2-en is ben je paar weken zoet....ik spreek uit ervaring! Heb mn hele linkerarm alles doormidden gehad...das echt niet na een operatie en wat medicatie zo weer opgelost en ik deed toen ook aan topsport dus alles werd eraan gedaan om eea weer zsm gereed te hebben...dikke lul....en wat een pijn....de tering in de eerste week....ik lees de berichten vaker of wat een held met een gebroken poot of arm weer rijden...achteraf blijkt dat ze een scheurtje hebben...ja dat is in mijn ogen nou niet echt een breuk....kwetsuur :P
 
James Dobb wat een Baas reed een GP met 2 gebroken sleutelbenen in de 125cc cross.
plaat erop schroeven erin en rijden.

Hij kon wereldkampioen worden wat hij ook deed. :}
 
Laatst bewerkt:
jaja, die motogp jongens zijn maar watjes :p

Dat heb je mij niet horen zeggen.....maar over breken en breken lus ik er ook nog wel een paar....geloof mij nou maar....ik deed aan het spelletje met een ovalen bal 15 man tegen 15 man op t hoogste nivo in NL (voor wat het voorstelde haha) en die worden doorgaans ook niet als watjes beschouwd...we zijn zijn geen voetballertjes....
 
Laatst bewerkt:
James Dobb wat een Baas reed een GP met 2 gebroken sleutelbenen in de 125cc cross.
plaat erop schroeven erin en rijden.

Hij kon wereldkampioen worden wat hij ook deed. :}

Ik wil zn breuken weleens zien...dat waren geen botten die echt compleet naar de kloten waren en binnen paar dagen of een week weer op de brommer....das echt gelul....en crossers zijn nog vaak iets taaiere rakkers als de gp mannetjes....crossers heb ik helemaal diep respect voor in de GP!! :}
 
Laatst bewerkt:
Dat is ook zo :) Maar Lorenzo stopt niet zomaar. Misschien kun je je nog herinneren hoe hij met 2 gebroken enkel rond ging :} En Edwards en Crutchlow zijn ook wel harde jongens. Maar in hoeverre hun sleutelbenen kapot waren weet ik natuurlijk niet :)
 
Dat is ook zo :) Maar Lorenzo stopt niet zomaar. Misschien kun je je nog herinneren hoe hij met 2 gebroken enkel rond ging :} En Edwards en Crutchlow zijn ook wel harde jongens. Maar in hoeverre hun sleutelbenen kapot waren weet ik natuurlijk niet :)

Klopt ook Lorenzo is een taaie....hele taaie maar ook die enkels waren scheurtjes en echt niet compleet doormidden (als dat wel zo was mag je blij wezen dat je ooit weer fatsoenlijk kunt lopen...)...dat het pijn doet en ze taai zijn tuurlijk!! Maar in de media wordt soms gedaan of ze geen pijn kennen en hoppa na 2 dagen tanden op elkaar maar weer rijden alsof het aliens zijn...niks is minder waar...das mijn punt een beetje...het houdt een keer op als je echt een serieuze breuk hebt....en als je te vroeg weer gaat rijden kun je id toekomst hele grote problemen tegenkomen...alleen door rust geneest het.... als je er een ontsteking bij krijgt omdat je te weinig rust hebt gegevens kan het zover gaan dat de pijn chronisch blijft en mssn wel amputatie...dus ze weten wel wat ze doen en zulke risico`s neemt niemad als je serieus in de lappenmand zit...

Ik ben allesbehalve een fan van Lorenzo maar vind wel jammer....is toch echt 1 vd toppers en had een mooi gevecht kunnen worden...nu heeft Pedrosa hopelijk een keer geluk en wel kampioen kan worden.... :P ik gun het hem van harte!
 
Laatst bewerkt:
ik snap je verhaal :Y Maar was de hele tijd bezig om een x ray van edwards of Crutchlow te vinden, dus ik post hem toch :P Dit zou de '11 breuk zijn van Crutchlow:
Cal-crutchlow-clavicle.jpg


edit:
en die van Edwards na een bezoekje aan de dokter :P
317630535.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zonde, zonder meer.
Maar ik zeg, zet Crutchlow op die Factory Yamaha en gaan met die banaan!! :P :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan