Jorge Lorenzo deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kom net thuis.. ff tijden checken... :( is hem totaal niet gegund dit, nooit luek om te horen dat een coureur wat breekt natuurlijk, maar dit is ook nog eens zonde voor het kampioenschap. :/
 
Je hebt breken en breken.....heb je een scheurtje is ook een breuk maar het bot compleet doormidden is ook een breuk maar beide totaal verschillend. Met een scheurtje ben je snel weer op de been maar als bot echt in 2-en is ben je paar weken zoet....ik spreek uit ervaring! Heb mn hele linkerarm alles doormidden gehad...das echt niet na een operatie en wat medicatie zo weer opgelost en ik deed toen ook aan topsport dus alles werd eraan gedaan om eea weer zsm gereed te hebben...dikke lul....en wat een pijn....de tering in de eerste week....ik lees de berichten vaker of wat een held met een gebroken poot of arm weer rijden...achteraf blijkt dat ze een scheurtje hebben...ja dat is in mijn ogen nou niet echt een breuk....kwetsuur :P

Met all respect..

Ken iemand die heeft zijn bot had gebroken (door) en die kwam er pas de volgende dag achter.
Ken ook iemand die een scheurtje had en verging van de pijn.

Moeilijk om geval a met geval b te vergelijken...

Ook heb je topsport en topsport.. Weet niet wat je gedaan hebt en op welk nivo.
Maar lijkt me sterk dat we het om de zelfde financiele belangen gaat zoals bij een coureur zoals Lorenzo...




Verder gewoon kut... ik hoop dat ie er zaterdag bij is...
 
Laatst bewerkt:
Met all respect..

Ken iemand die heeft zijn bot had gebroken (door) en die kwam er pas de volgende dag achter.
Ken ook iemand die een scheurtje had en verging van de pijn.

Moeilijk om geval a met geval b te vergelijken...

Ook heb je topsport en topsport.. Weet niet wat je gedaan hebt en op welk nivo.
Maar lijkt me sterk dat we het om de zelfde financiele belangen gaat zoals bij een coureur zoals Lorenzo...




Verder gewoon kut... ik hoop dat ie er zaterdag bij is...

Klopt ook weer...die is er zaterdag echt niet bij...hoop wel weer op de sachsenring...
 
Ook hier maar even: Jorge has a high inertia trauma but results are normal from initial neurological examination. We will move to Assen to make head and chest scans and also an abdominal exploration. Our first diagnosis revealed that there is a left clavicle fracture with a slight shift that will need surgery to repair the bone. This injury is in the background while we rule out any other major injury that may become apparent within 24 hours. These kind of impacts at more than 200 km/h need some time for the body to recover to be able to discard any other major injuries. In principle tomorrow he can travel and within 48 hours he will be operable.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan