Jorge Lorenzo deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga er weer lekker voor zitten.........


Bank.gif
 
Hej de lounchbank is verhuisd naar een ander topic! Ik was hem al een tijdje kwijt ;)

En ben ik nu de enige die constant aan heel iemand anders denkt, bij het zien van: Jlo?
j%2Blo6.jpg
 
Hej de lounchbank is verhuisd naar een ander topic! Ik was hem al een tijdje kwijt ;)

En ben ik nu de enige die constant aan heel iemand anders denkt, bij het zien van: Jlo?
[afbeelding]

Vasthouden die gedachte, want vervelend is ie zeker niet :9~ ... ze is trouwens ook weer vrijgezel dus sla je slag :+
 
Nou ophouden jongens!! B|

Gerrit doet toch niks verkeerd. Hij bezoekt veel buitenlandse GP's en wat zijn connectie's zijn... Wat gaat jullie dat aan. Stelletje ouwe wijven.

Dit ruikt naar jaloezie.....
 
Nou ophouden jongens!! B|

Gerrit doet toch niks verkeerd. Hij bezoekt veel buitenlandse GP's en wat zijn connectie's zijn... Wat gaat jullie dat aan. Stelletje ouwe wijven.

Dit ruikt naar jaloezie.....

t gaat mij niets aan, maar hij loopt er mee te koop hier.
dan krijgt ie reaktie natuurlijk.
en ik vraag me af of ze ook gerrit zn alter ego kennen :P
 
Stoner geeft reden voor eventuele boycot Motegi

Sinds het onafhankelijke rapport en na in Australië data te hebben bestudeerd is Casey Stoner wat bijgedraaid over zijn boycot van de Japanse Grand Prix, tevens gaf de Repsol Honda rijder een duidelijke reden voor zijn weerstand.

Repsol Honda rijder Casey Stoner was een van de rijders die tijdens de Grand Prix op de Sachsenring zie dat hij niet in Motegi zou gaan rijden, ongeacht de uitkomst van het onafhankelijke rapport. Tijdens de pauze tussen Laguna Seca en Brno heeft Stoner zich wat meer verdiept in de materie en zijn oordeel is wel wat milder geworden maar of hij weet nog niet of hij wel of niet zal deelnemen aan de Japanse Grand Prix en daar heeft hij volgens hem een goede reden voor, hij wordt namelijk vader.

“Ik heb na de race in Silverstone een emotionele en wellicht wat voorbarige negatieve stelling ingenomen ten opzichte van Motegi. In de zomerpauze heb ik echter neutrale data uit Australië bestudeerd en daarom sta ik er nu wat meer open voor. Ik wil echter nog niet zeggen of ik wel of niet zal gaan rijden,” vertelde Stoner.

De wereldkampioen van 2007 liet ook weten waarom hij zo’n sterke afkeer had van de race in Japan en dat had alles te maken met zijn familie.

“Mijn vrouw Adriana is zwanger. Het gaat dus allemaal om de veiligheid van mijn familie.”

Stoner won in Laguna Seca zijn vijfde race van dit seizoen ene heeft momenteel 20 punten voorsprong op tweede man Jorge Lorenzo.


Bron:Racesport.nl

Stoner heeft z'n escape gevonden,ben benieuwd hoe vindingrijk Jorge is.
 
Lorenzo en Spies onder de indruk van 1000cc Yamaha

Yamaha kwam maandag in Brno voor het eerst met de 1000cc machine in actie en de eerste test was meteen succes. Jorge Lorenzo was al snel sneller dan op de 800cc machine en was uiteindelijk maar een fractie langzamer dan Casey Stoner op de Honda.

De testdag in Brno bestond voor het Yamaha team uit het testen van enkele upgrades voor de huidige 800cc machine zoals verbeteringen van het motorblok en de elektronica, een ander chassis en onderdelen voor de stroomlijn. Nadat deze upgrades getest waren kregen beide rijders de kans om voor het eerst met het prototype voor 2012 te rijden.

Verrassend genoeg hadden Lorenzo en Spies al snel een indrukwekkend tempo op de nieuwe machine waarbij Lorenzo uiteindelijk met een 1’56.253 maar een fractie langzamer was dan de snelste tijd van Casey Stoner op de 1000cc Honda.


Lijkt erop dat dat Jorge een goede fiets ontwikkeld heeft,hij is er ook al bijna 4 jaar mee bezig natuurlijk. 8-)
 
Lorenzo en Spies onder de indruk van 1000cc Yamaha

Yamaha kwam maandag in Brno voor het eerst met de 1000cc machine in actie en de eerste test was meteen succes. Jorge Lorenzo was al snel sneller dan op de 800cc machine en was uiteindelijk maar een fractie langzamer dan Casey Stoner op de Honda.

De testdag in Brno bestond voor het Yamaha team uit het testen van enkele upgrades voor de huidige 800cc machine zoals verbeteringen van het motorblok en de elektronica, een ander chassis en onderdelen voor de stroomlijn. Nadat deze upgrades getest waren kregen beide rijders de kans om voor het eerst met het prototype voor 2012 te rijden.

Verrassend genoeg hadden Lorenzo en Spies al snel een indrukwekkend tempo op de nieuwe machine waarbij Lorenzo uiteindelijk met een 1’56.253 maar een fractie langzamer was dan de snelste tijd van Casey Stoner op de 1000cc Honda.


Lijkt erop dat dat Jorge een goede fiets ontwikkeld heeft,hij is er ook al bijna 4 jaar mee bezig natuurlijk. 8-)
_O- ;)
 
~
Lorenzo en Spies onder de indruk van 1000cc Yamaha

Yamaha kwam maandag in Brno voor het eerst met de 1000cc machine in actie en de eerste test was meteen succes. Jorge Lorenzo was al snel sneller dan op de 800cc machine en was uiteindelijk maar een fractie langzamer dan Casey Stoner op de Honda.

De testdag in Brno bestond voor het Yamaha team uit het testen van enkele upgrades voor de huidige 800cc machine zoals verbeteringen van het motorblok en de elektronica, een ander chassis en onderdelen voor de stroomlijn. Nadat deze upgrades getest waren kregen beide rijders de kans om voor het eerst met het prototype voor 2012 te rijden.

Verrassend genoeg hadden Lorenzo en Spies al snel een indrukwekkend tempo op de nieuwe machine waarbij Lorenzo uiteindelijk met een 1’56.253 maar een fractie langzamer was dan de snelste tijd van Casey Stoner op de 1000cc Honda.


Lijkt erop dat dat Jorge een goede fiets ontwikkeld heeft,hij is er ook al bijna 4 jaar mee bezig natuurlijk. 8-)~


Wie anders dan :? :? :? :+ :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan