Jorge Lorenzo deel 3 alweer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat zegt ook iets over zijn mentale kracht...of beter, het huidige gebrek er aan...als toprijder dien je die mentale boost constant hoog te houden...als onderdeel van een complete rijder is dit bij JL natuurlijk momenteel minder dan bij anderen uit de top 5....in die zin is MM nu dus gewoon beter, VR en DP ook


:^
 
Precies, behalve dan dat ik Pedrosa al vanaf zijn debuutseizoen wel een topper heb gevonden, alleen met de 800cc machines is Honda even de weg kwijt geweest. Momenteel is de Honda overal gezien wel een stuk beter, maar in lange vloeiende bochten is de Yamaha toch wat sterker en op een baan zoals Mugello waar de Yamaha in het voordeel is won Marquez ook. Hij is ook nog eens enorm compleet als rijder, snel op nieuwe banden in de kwalificatie, snel op versleten banden en afgelopen 2 wedstrijden ook laten zien hoe goed is bij wisselende omstandigheden. Lorenzo is de enige in het veld die hem over een heel seizoen kan bedreigen, Pedrosa en Rossi hebben daar de snelheid niet voor.


En waar is die snelheid dan.
 
En waar is die snelheid dan.
Vorig jaar niet opgelet? In potentie is Lorenzo gewoon de enige die echt partij kan geven aan Marquez, maar dan moet wel alles kloppen. Begin van dit seizoen was dat absoluut niet het geval, maar de laatste races begint hij zijn draai alweer te vinden.
 
Stand in wk doet daar niets aan af want Qatar,Texas..
En de andere races scoorde hij wel allemaal podia?
Wel een beetje rode bril dit. :/

Lorenzo had een hele goeie Mugello race (Rossi trouwens ook alleen die startte ff een paar plaatsjes terug, iets met Yamaha circuit) maar de rest was ie toch echt bij lange na niet de Lorenzo van vorig jaar? Jerez is ie zoekgereden door de 3, Catalunya kon ie het ook niet bijhouden. Assen was helemaal drama. Dat zijn toch circuits waar hij het normaal heel goed doet. Ik vind dat niets erop duidt dat Lorenzo het Marquez binnenkort moeilijk kan maken.
 
Laatst bewerkt:

Vorig jaar niet opgelet?
In potentie is Lorenzo gewoon de enige die echt partij kan geven aan Marquez, maar dan moet wel alles kloppen. Begin van dit seizoen was dat absoluut niet het geval, maar de laatste races begint hij zijn draai alweer te vinden.


Net zo goed als dit jaar. Ik vroeg dus naar die potentie.

Als het hele pakket aan materiaal en omstandigheden zou kloppen naar wens van een aantal rijders (zeker niet de hele grid) dan zouden we 5 a 6 kampioenskandidaten hebben, vind dat dus een matig excuus.
 
Rossi kan niet echt meekomen,3 sec.battle en verder rijdt hij er ver achter,Lorenzo is de enige die kan bijblijven.
Stand in wk doet daar niets aan af want Qatar,Texas..

Dat Rossi (of de rest) niet kan meekomen is duidelijk. Lorenzo echter ook niet. Ik heb meerdere races met verbijstering zitten kijken.

Als Jlo dus kan bijblijven heeft ie wel een hele rare manier van laten zien. (of bedoel je vroeger starten :9 )


P.s.: Zonder qatar en texas zou hij hooguit gedeeld tweede derde staan met Rossi en Pedrosa nog steeds niet om over naar huis te schrijven natuurlijk 8-)
 
Laatst bewerkt:
En de andere races scoorde hij wel allemaal podia?
Wel een beetje rode bril dit. :/

Lorenzo had een hele goeie Mugello race (Rossi trouwens ook alleen die startte ff een paar plaatsjes terug, iets met Yamaha circuit) maar de rest was ie toch echt bij lange na niet de Lorenzo van vorig jaar? Jerez is ie zoekgereden door de 3, Catalunya kon ie het ook niet bijhouden. Assen was helemaal drama. Dat zijn toch circuits waar hij het normaal heel goed doet. Ik vind dat niets erop duidt dat Lorenzo het Marquez binnenkort moeilijk kan maken.

Ik geef ook wel toe dat ik niet geheel objectief ben,wat voor mij een punt blijft is dat de wk stand(behalve die van Marquez)niet de werkelijke verhoudingen weergeeft.
 
Net zo goed als dit jaar. Ik vroeg dus naar die potentie.

Als het hele pakket aan materiaal en omstandigheden zou kloppen naar wens van een aantal rijders (zeker niet de hele grid) dan zouden we 5 a 6 kampioenskandidaten hebben, vind dat dus een matig excuus.
Vorig jaar net zo goed als dit jaar? Wat een grap :') En nee als alles klopt dan rijden Marquez en Lorenzo vooraan, met een klein voordeel voor Marquez, daarachter komen dan Rossi en Pedrosa. Lorenzo was ook de enige die in de buurt van Stoner op de Honda wist te komen.

Lorenzo 'the best' in MotoGP, says Rossi
Zelfs Rossi noemde hem vorig jaar de beste rijder...
 
Laatst bewerkt:
Vorig jaar net zo goed als dit jaar? Wat een grap :') En nee als alles klopt dan rijden Marquez en Lorenzo vooraan, met een klein voordeel voor Marquez, daarachter komen dan Rossi en Pedrosa. Lorenzo was ook de enige die in de buurt van Stoner op de Honda wist te komen.

Lorenzo 'the best' in MotoGP, says Rossi
Zelfs Rossi noemde hem vorig jaar de beste rijder...


Poeh poeh niet boos worden. Of je nog even die potentie wil onderbouwen graag ipv je mening ventileren.


Rossi en Lorenzo waren het hele jaar veren in elkaars reet te steken om te laten zien hoe goed hun 'vriendschap' was. Zou het meer zien als politiek correct dan echt waarde aan hechten. Daarnaast was dat wederom vorig jaar.
 
1 ding is zeker. Jullie kunnen wie dan ook beter vinden maar de stand in het kampioenschap is toch echt hoe het ervoor staat.anders had rossi ook een kampioenschap meer gehad in 2006. Lorenzo heeft dit jaar gewoon weinig sterke races gehad dus ga hem nou niet beter praten. En bovendien was het geen machine pech zoals spies
 
1 ding is zeker. Jullie kunnen wie dan ook beter vinden maar de stand in het kampioenschap is toch echt hoe het ervoor staat.anders had rossi ook een kampioenschap meer gehad in 2006. Lorenzo heeft dit jaar gewoon weinig sterke races gehad dus ga hem nou niet beter praten. En bovendien was het geen machine pech zoals spies

Klopt helemaal wat je zegt betreffende 2006,de beste wint dus niet altijd het wk dus was ook die stand destijds tegen de verhoudingen in.

Leuke discussies zo,ik ga zo deel 4 maar eens aanmaken :+
 


Sinds wanneer moeten we hier objectief zijn?
:+:^

full
......... LB.
 
Laatst bewerkt:
Poeh poeh niet boos worden. Of je nog even die potentie wil onderbouwen graag ipv je mening ventileren.


Rossi en Lorenzo waren het hele jaar veren in elkaars reet te steken om te laten zien hoe goed hun 'vriendschap' was. Zou het meer zien als politiek correct dan echt waarde aan hechten. Daarnaast was dat wederom vorig jaar.
In voorgaande jaren heeft hij toch laten zien dat hij veel beter kan. Voor dit jaar waren er een aantal regelwijzigingen en die hebben voor hem negatief uitgepakt. Ze zijn druk bezig om dat op te lossen, maar dat gaat niet van vandaag op morgen maar je ziet de laatste 4 races dat het al beter gaat dan in het begin van het seizoen.
 
In voorgaande jaren heeft hij toch laten zien dat hij veel beter kan. Voor dit jaar waren er een aantal regelwijzigingen en die hebben voor hem negatief uitgepakt. Ze zijn druk bezig om dat op te lossen, maar dat gaat niet van vandaag op morgen maar je ziet de laatste 4 races dat het al beter gaat dan in het begin van het seizoen.


|( |( |( |( |( |( |(

Rossi is al 7 keer MotoGP kampioen geweest, dus eigenlijk is Rossi de beste van het hele veld want dat heeft hij voorgaande jaren laten zien...maar al die wijzigingen vanaf het moment dat ze van de 500cc zijn afgestapt zijn ze druk aan het oplossen....... :') :')

Man man man....en dan zeggen ze dat wij gele brillen op hebben.....

Kijk naar feiten en dat is de stand op dit moment.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan