Jorge Lorenzo deel 3 alweer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Komt net binnen...

Jorge heeft in Assen expres rond de 13e plek gereden om te testen hoe het hem zou bevallen als hij in 2015 op een Suzuki zou gaan rijden :o
 
Toch wel knap dat ie onder deze omstandigheden nog 3e werd :} Hopelijk is de weg omhoog ingeslagen...

De Honda,s zijn alleen echt wel een stukje beter...Yamaha loopt achter de feiten aan -O-
 
Ga alvast broeden op een nieuw deeltje,of wil iemand anders(niet allemaal tegelijk) _O-
De Jlo topics rijgen zich in hoog tempo aaneen,vorige heb ik net voor de TT gemaakt.

















In 2013.
 
Laatst bewerkt:
Blijft een rare vogel :Y


Heeft ook rarae voeten :?
Wel geinige sloffen
BtVIWHwCcAARccc.jpg:large


Deze heb ik ook nog,destijds gekocht in Bacelona in het jaar van zijn geweldige flashmob die ik helaas gemist heb.

full
 
Laatst bewerkt:
In het artikel wordt ook Aprillia genoemd die in 2016 met een compleet nieuwe fiets komt. En met de standaard ECU voor allen kunnen de kaarten heel anders geschudt zijn. Het probleem is volgens mij alleen, dat kun je in het 2015 seizoen nog niet weten en dan moet je wel al over je contract in 2016 gaan beslissen...
 
In het artikel wordt ook Aprillia genoemd die in 2016 met een compleet nieuwe fiets komt. En met de standaard ECU voor allen kunnen de kaarten heel anders geschudt zijn. Het probleem is volgens mij alleen, dat kun je in het 2015 seizoen nog niet weten en dan moet je wel al over je contract in 2016 gaan beslissen...

Wat ik al een tijdje geleden aangaf ......die gaat naar Aprillia en zijn maatje Max Biaggi wordt de teammanager ......let maar op !!!!!!!!!!!!!
 
Ben benieuwd wat er allemaal in 2016 gaat gebeuren, maar dat duurt nog wel ff. Als Aprilia maar niet de Cube 2 maakt ;)

The RS3 Cube is untamed and built for the track, but it doesn't stop us from wanting one. Colin Edwards once famously made the comparison of riding the Aprilia Cube to that of, "...chopping the balls off the meanest bull you can find, waving them in front of him then hopping on the back."
 
Laatst bewerkt:


JL zal zelf toch ook wel snappen dat, wanneer hij naar Aprillia overstapt, hij de komende jaren niet mee zal strijden om het kampioenschap?

JL lijkt mij nou niet het type persoon die graag meerijdt als veldvulling, maar altijd voor de overwinning wil strijden.

Wanneer dit niet op een Honda kan, is momenteel het beste alternatief een Yamaha
 
Wat is het alternatief dan? Hopen dat Ducati of Suzuki een goede machine bouwen is het enige alternatief. Dat is nogal een gok.

Rossi, Pedrosa en Marquez hebben allen voor 2 jaar getekend.

Psies, dat bedoel ik.....er is nu niks anders dan Yamaha....niet heel veel verstandigs aan :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan