Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

Dus er is nog een kans voor KTM en Suzuki. :+
3oyhvd.jpg
 
Integendeel: Vanaf dit seizoen komt elk resultaat van Rossi op naam van Lorenzo te staan. Die Rossi fans snappen het allemaal toch niet. Maar gelukkig zijn er nog wel andere verstandige fans.

Hmmmm als fan van Rossi zie ik wel de onschatbare waarde van Lorenzo... maar goed O-)
Ik had niks met Lorenzo maar het was een fantastische rijder op de Yamaha
Rossi heeft hierdoor alleen een win-win situatie
 
En dat als voormalig RSV4 jockey. :Y :]
Ik geloof ook niet zo in de ontwikkeling en de financiële middelen van Aprilia.
Hoewel het Piaggio concern wel een grote speler is.

Er zit een hoop kennis, en af en toe gaat er met moeite een zakje geld in, maar continuïteit?
Hmmmm als fan van Rossi zie ik wel de onschatbare waarde van Lorenzo... maar goed O-)
Ik had niks met Lorenzo maar het was een fantastische rijder op de Yamaha
Rossi heeft hierdoor alleen een win-win situatie
Ik meen dat NR34 ook 'gewoon' een Rossi fan is. :)
 
Laatst bewerkt:
En dat als voormalig RSV4 jockey. :Y :]
Ik geloof ook niet zo in de ontwikkeling en de financiële middelen van Aprilia.
Hoewel het Piaggio concern wel een grote speler is.

Er zit een hoop kennis, en af en toe gaat er met moeite een zakje geld in, maar continuïteit?
Ik meen dat NR34 ook 'gewoon' een Rossi fan is. :)

:t Fan is weer zo'n groot woord hè? :) Heb veel respect voor Rossi, maar ook voor een aantal andere racehelden. Eigenlijk voor iedereen die sneller is dan ik op Assen. En dat zijn er heel wat _O-
 
Zal mij benieuwen,hij mag natuurlijk niet de factory en Petronas boys in de wielen rijden maar we kennen onze Jorge inmiddels een beetje 😬

Misschien wel een Smithje 😁
 
:t Fan is weer zo'n groot woord hè? :) Heb veel respect voor Rossi, maar ook voor een aantal andere racehelden. Eigenlijk voor iedereen die sneller is dan ik op Assen. En dat zijn er heel wat _O-
Met alle respect, jij bent gewoon traag op Assen zag ik. :+
 
Waar twee haantjes vechten om een been..
Het gaat vast een paar races goed. :Y

Het kan ook de geschiedenis ingaan als het grootste samenwerkingsverband ooit. _O-
Maar laat het Yamaha fabrieksteam dit gebeuren, of is Petronas straks ineens het fabrieksteam?
 
Waar twee haantjes vechten om een been..
Het gaat vast een paar races goed. :Y

Het kan ook de geschiedenis ingaan als het grootste samenwerkingsverband ooit. _O-
Maar laat het Yamaha fabrieksteam dit gebeuren, of is Petronas straks ineens het fabrieksteam?
Zou wel lachen wezen als die oudjes ff die snotneuzen het snot voor hun ogen rijden...
 
Randy is natuurlijk one of a kind. :}

Rossi/Lorenzo gaan er toch anders mee om schatten we toch wel in. ;)
 
Randy weet nog steeds wat gas geven is hoor...

Als is ie wel wat ouder geworden
PSX_20200320_083717.jpg



Hier zijn huidige werkplek

PSX_20200320_084243.jpg




PSX_20200320_084117.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: JPi
Lorenzo is misschien een gevaarlijke outsider om Franco Morbidelli zijn carrière bij Yamaha te laten eindigen. :o


AUB niet ,......blijf lekker met pensioen , met alle respect maar Petronas is een opleidingsteam en niet een team voor vergevorderde mannen zoals JL

O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan