Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

Zeker. Dat heeft hij op die Honda ook goed laten zien.
Laat al die ouwe meuk er maar mee kappen. Tijd voor wat jong bloed op die fabriekszitjes.

Moeten ze beginnen met dat fossiel van 41 jaar

Goed nummer trouwens 🤗

63e62b175ed6978c8e68928daff166f9.jpg
 
Ciabatti moet gewoon Jlo om vergiffenis vragen en naar ‘m luisteren,zijn ze in no time wk.
Iemand nog een biertje?
 
Ja mooi man, weer een seizoen lang met een zure bakkes op en van de motor stappen en dan na een jaar roepen dat er iets met de tank niet goed is _O-

En dan gelijk weer ff 3 races winnen. Zou mooi zijn inderdaad.

Het zou fantastisch zijn. Zo jammer dat ie net te vroeg was gestopt met de Duc. De enige die het MM nog echt lastig kon maken.

Hij moest stoppen he. Ducati wilde niet meer met hem verder.
 
Beste aankoop,ze hebben alleen te vroeg de handdoek geworpen waardoor het idd een dure miskoop werd.
Ben ervan overtuigd dat hij in z’n 3e jaar bij Ducati een belangrijke rol in het wk kon spelen.
Zekersss.. Dovi had ineens het nakijken drie wedstrijden achter elkaar.
En flink ook. :9
 
Dat angstig achteraan hangen hoeft van mij niet. Ga dan maar lekker vrij rijden tijdens het testen. :]

Ik herinner hem vooralsnog als die bot uit een videogame die ronde na ronde nagenoeg dezelfde tijd wist neer te zetten in goede races en dat vind ik een mooie herinnering. :Y
 
Ik herinner hem vooralsnog als die bot uit een videogame die ronde na ronde nagenoeg dezelfde tijd wist neer te zetten in goede races en dat vind ik een mooie herinnering. :Y
Dat was Alien waardig. :Y :}

Ergens hoop ik dat het er toch nog inzit.. IK wil DAT gevoel terug. :+
 
Dat was Alien waardig. :Y :}

Ergens hoop ik dat het er toch nog inzit.. IK wil DAT gevoel terug. :+

Van ducati nasr honda naar yamaha nasr ducati...het is verdomme net een wijf. Weet ook nooit wat ze wil. Nee hoor, strikkie erom en lekker naar huis. Dovi ook met pensioen, Vale ook hard op weg naar de uitgang. Zet maar een paar jonge gasten op die brommers.
 
Van ducati nasr honda naar yamaha nasr ducati...het is verdomme net een wijf. Weet ook nooit wat ze wil. Nee hoor, strikkie erom en lekker naar huis. Dovi ook met pensioen, Vale ook hard op weg naar de uitgang. Zet maar een paar jonge gasten op die brommers.
Lin Jarvis was ook reuze benieuwd wat Jorge zou doen als testrijder en met de wildcard. Maar het seizoen is even anders verlopen voor iedereen. Blijkbaar was er toch een ander plannetje en nog enige ambitie. Maar dat weten we misschien binnenkort zeker. O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan