Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

Pecco en Franco hebben het denk ik wel in zich om wereldkampioen te worden. Mir ook, in mijn ogen meer dan Rins.

Mir is trouwens van de laatste 4 races degene die de meeste punten heeft gescoord. Als hij iets beter kwalificeert kan hij dit weekend denk ik voor de overwinning mee doen. Zelfde voor Pecco. Eenzelfde podium zie ik zo maar weer gebeuren, dan wel niet in een andere volgorde
 
Rins had het dit jaar ook meer moeten laten zien,met zijn materiaal. Kan toch soms raar lopen de MotoGP.
 
Rins had het dit jaar ook meer moeten laten zien,met zijn materiaal. Kan toch soms raar lopen de MotoGP.
Vinales bedoel je ;)
Rins zat in de lappenmand..

Ik heb voor de toekomst Pecco, Oliveira en Binder erg hoog zitten, Oliveira en Binder wel afhankelijk van KTM eerlijk gezegd.
Franko geef ik trouwens ik nog eens meer kans dan Fabio op een wk.
KTM en Ducati lijken in de toekomst hele goedekandidaten te gaan leveren, vooral als Bastia en Martin naar ducati komen.. nu moet ducati ook nog naar hun komen ;)
 
Vinales bedoel je ;)
Rins zat in de lappenmand..

Ik heb voor de toekomst Pecco, Oliveira en Binder erg hoog zitten, Oliveira en Binder wel afhankelijk van KTM eerlijk gezegd.
Franko geef ik trouwens ik nog eens meer kans dan Fabio op een wk.
KTM en Ducati lijken in de toekomst hele goedekandidaten te gaan leveren, vooral als Bastia en Martin naar ducati komen.. nu moet ducati ook nog naar hun komen ;)
Luca Marini wordt ook nog genoemt, en dan Rabat naar Barni racing
 
Klopt maar ik zie dat allemaal een beetje anders ;)
Luca kan straks mooi de m1 overnemen van zn grote broer als die stopt..
Pecco , Miller, Bastia en Martin bij ducati dat is toch al mooi zat ?! Zarco schijnt ook een ducati aanbod te hebben dus dan blijft er volgens mij alleen nog het plekje avn Rabat over
 
Klopt maar ik zie dat allemaal een beetje anders ;)
Luca kan straks mooi de m1 overnemen van zn grote broer als die stopt..
Pecco , Miller, Bastia en Martin bij ducati dat is toch al mooi zat ?! Zarco schijnt ook een ducati aanbod te hebben dus dan blijft er volgens mij alleen nog het plekje avn Rabat over
Rabat neemt veel centjes mee, maar komt absoluut kwaliteit te kort.
Is zeker geen slechte coureur, maar kan niet meekomen met de grotere jongens.
Maar dat geldt in mijn ogen voor wel meer coureurs.....
 
Rabat neemt veel centjes mee, maar komt absoluut kwaliteit te kort.
Is zeker geen slechte coureur, maar kan niet meekomen met de grotere jongens.
Maar dat geldt in mijn ogen voor wel meer coureurs.....
Rabat is niet meer hetzelfde na zijn akelige incident op Silverstone, je weet nog wel met die enorme regen. Werd geraakt door een vallende motor, had hij toen niet drie breuken in zijn been?
 
Klopt maar ik zie dat allemaal een beetje anders ;)
Luca kan straks mooi de m1 overnemen van zn grote broer als die stopt..
Pecco , Miller, Bastia en Martin bij ducati dat is toch al mooi zat ?! Zarco schijnt ook een ducati aanbod te hebben dus dan blijft er volgens mij alleen nog het plekje avn Rabat over
Luca is groter
1604076417506.png
 
Aprilia is plan B voor Jlo omdat Yamaha twijfelt na de laatste test,hallo.

Jlo had zijn trainigsprogramma aangepast omdat yamaha had aangegeven dat er in 2020 niet meer getest zou worden,vervolgens bellen ze koud voor de test in Portimao op dus Jlo stapt na 8 maanden ongetraind op de M1

Net als Ducati is Yamaha er niet beter op geworden na het vertrek van Jlo,in zekere zin Honda ook niet 😎 dus be wise Jarvis
 
Aprilia is plan B voor Jlo omdat Yamaha twijfelt na de laatste test,hallo.

Jlo had zijn trainigsprogramma aangepast omdat yamaha had aangegeven dat er in 2020 niet meer getest zou worden,vervolgens bellen ze koud voor de test in Portimao op dus Jlo stapt na 8 maanden ongetraind op de M1

Net als Ducati is Yamaha er niet beter op geworden na het vertrek van Jlo,in zekere zin Honda ook niet 😎 dus be wise Jarvis
Mcdonalds is er toch beter van geworden?
 
Aprilia is plan B voor Jlo omdat Yamaha twijfelt na de laatste test,hallo.

Jlo had zijn trainigsprogramma aangepast omdat yamaha had aangegeven dat er in 2020 niet meer getest zou worden,vervolgens bellen ze koud voor de test in Portimao op dus Jlo stapt na 8 maanden ongetraind op de M1

Net als Ducati is Yamaha er niet beter op geworden na het vertrek van Jlo,in zekere zin Honda ook niet 😎 dus be wise Jarvis

Het lijkt er meer op dattie overal zo'n puinzooi achterlaat dat het jaren duurt om op te lossen
 
En zo gaat er weer een wereldkampioen uit de MotoGP. Misschien nog een laatste stuiptrekking bij aprillia,waar die ook stilzwijgend door de achterdeur verdwijnt,en niks meer van hem horen. Niks mis mee zo gaan die dingen😀. Sommigen stoppen abrupt,de ander op de manier van Lorenzo. Had m trouwens wel langer als testrijder bij Yamaha verwacht. Denk dat ie wel goede feedback had kunnen geven aan de coureurs,nadat hij al voor Ducati en honda gereden had.
 
Terug
Bovenaan Onderaan