Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

JL zal wel gniffelen na e zoveelste crash van Thriller...
Een Rookie in jouw team doet t structureel beter
Miller lijkt een eindeloze belofte te worden
 
JL zal wel gniffelen na e zoveelste crash van Thriller...
Een Rookie in jouw team doet t structureel beter
Miller lijkt een eindeloze belofte te worden
Er zijn net twee circuits geweest over drie weekenden. Beetje vroeg om over structurele prestaties te spreken, denk je niet?

Ik heb in Miller nooit een belofte gezien. Dat-ie de Moto2 mocht overslaan, was als proefkonijn. Daarna is hij in de MotoGP een goede coureur gebleken, maar de stap naar (regelmatig) racewinnaar ontbreekt vooralsnog en een titelstrijd zit er misschien niet eens meer in. Maar goed, de regerend wereldkampioen kwam pas in beeld voor de titelstrijd toen de helft van het seizoen gelopen was, dus ook tegen mezelf zeg ik: te vroeg voor structuur.
 
Jawel maar de teambaas kijkt er toch anders tegenaan,zeker daar hij slechts een 1-jarig contract heeft(op eigen verzoek?)en de jonge aanwas uit de moto2 op tijd vast gelegd moet worden, wil je niet achter het net vissen.
je kunt het als coureur maar op 1 manier in eigen hand houden en dat is door continue te presteren,podiums halen en zeker niet crashen.
 
Die Acosta doet het wel heel erg goed.
Had er ook best wel wat van verwacht, maar dit....
Vraagt wel veel van z'n motor en zal ook nog wel eens onderuit gaan, maar dat hoort ook bij het proces.
 
Op het moment zit die jongen in een heerlijke flow waarin alles mogelijk lijkt en alles goed blijft gaan, dit gaat idd een keer veranderen en ik hoop dat hij dan ook een stukje karakter en lef kan laten zien.
Ik vind het een enorme aanwinst voor het gp circus
 
Op het moment zit die jongen in een heerlijke flow waarin alles mogelijk lijkt en alles goed blijft gaan, dit gaat idd een keer veranderen en ik hoop dat hij dan ook een stukje karakter en lef kan laten zien.
Ik vind het een enorme aanwinst voor het gp circus
Jorge ? :+
 
ik bedoel Jorge Lorenzo , is toch zijn topic ;)
Ben niet zo op de hoogte van de zangers en influencers tegenwoordig, sorry.

Heb net even gegoogled wie die Lorenzo dan is maar nu begint het mij ineens weer helder te worden..
Gevierd coureur die een prima one trick pony is . Heeft zowel aan de voorzijde van het veld mee gedaan als aan de achterzijde
 
Ben niet zo op de hoogte van de zangers en influencers tegenwoordig, sorry.

Heb net even gegoogled wie die Lorenzo dan is maar nu begint het mij ineens weer helder te worden..
Gevierd coureur die een prima one trick pony is . Heeft zowel aan de voorzijde van het veld mee gedaan als aan de achterzijde
Muhahaha _O-

Gekkigheid natuurlijk, maar wel erg grappig.
 
Ben niet zo op de hoogte van de zangers en influencers tegenwoordig, sorry.

Heb net even gegoogled wie die Lorenzo dan is maar nu begint het mij ineens weer helder te worden..
Gevierd coureur die een prima one trick pony is . Heeft zowel aan de voorzijde van het veld mee gedaan als aan de achterzijde
Maw: Vergane glorie.
 
Ik ook als het over Rossi zou gaan. Humor hoeft niet ten koste te gaan van de persoon wat mij betreft. ;-)
Ja Rossi maakt het ook steeds spannender: Na elke race zit je in spanning tot de volgende race of hij wel gefinisht is.
 
Ja Rossi maakt het ook steeds spannender: Na elke race zit je in spanning tot de volgende race of hij wel gefinisht is.
Ik weet niet wat er met hem aan de hand is , wat mij opvalt is dat hij na die zware crash van Morbidelli en die vliegende motor die hem bijna raakte een beetje de weg kwijt is want dat heeft hem wel aan het denken gezet , of hij heeft de naweeën van zijn Corona besmetting , maar dat er iets niet klopt is een ding wat zeker is , wat ik al eerder vermelde sta ik er niet raar van te kijken dat hij tijdens de zomerperiode tijdens een gesprek met de teamleiding besluit te stoppen direct of einde seizoen , hoop voor hem en fans dat ik er naast zit en dat hij het tij kan keren .
 
Ik weet niet wat er met hem aan de hand is , wat mij opvalt is dat hij na die zware crash van Morbidelli en die vliegende motor die hem bijna raakte een beetje de weg kwijt is want dat heeft hem wel aan het denken gezet , of hij heeft de naweeën van zijn Corona besmetting , maar dat er iets niet klopt is een ding wat zeker is , wat ik al eerder vermelde sta ik er niet raar van te kijken dat hij tijdens de zomerperiode tijdens een gesprek met de teamleiding besluit te stoppen direct of einde seizoen , hoop voor hem en fans dat ik er naast zit en dat hij het tij kan keren .
Hoop ook dat je er naast zit, maar dat het niet lekker gaat is inderdaad wel duidelijk. Ook wel jammer als het zo af loopt. Maar we zijn ook wel erg lang verwend geweest met alles wat hij bereikt heeft.
 
Gewoon stoppen.
De jeugd heeft de toekomst en staan te trappelen om door te stromen,dit is ook geen sport voor opa’s.
Net als in de moto3 een maximum leeftijd invoeren om onwillige grootvaders buiten te houden :+
 
Gewoon stoppen.
De jeugd heeft de toekomst en staan te trappelen om door te stromen,dit is ook geen sport voor opa’s.
Net als in de moto3 een maximum leeftijd invoeren om onwillige grootvaders buiten te houden :+
Ja je staat er dan ook van te kijken dat dit topic überhaupt nog niet gesloten is. Voltooid Verleden Tijd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan