Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

Lekker open houden .....jou #34 Kevin Schwantz topic is er toch ook nog .
Waar moet je anders je gal kwijt over Jorge .
Ja daar heb je ook weer een punt. Maar Kevin is dan ook nog steeds een held voor velen.
 
Ja daar heb je ook weer een punt. Maar Kevin is dan ook nog steeds een held voor velen.
Plaats ff de schaterlach smiley,kan ‘m ff niet vinden.
Overschatte coureur,reed op de circuits zoals ik op de dijken :+
Beetje gehyped is het wel allemaal,1x wk geworden omdat zijn opponent een dwarslaesie opliep toch?
 
Plaats ff de schaterlach smiley,kan ‘m ff niet vinden.
Overschatte coureur,reed op de circuits zoals ik op de dijken :+
Beetje gehyped is het wel allemaal,1x wk geworden omdat zijn opponent een dwarslaesie opliep toch?
Sorry ....
 

Bijlagen

  • 467c580c6a267ddb34591f860e6604fe.gif
    467c580c6a267ddb34591f860e6604fe.gif
    7,9 KB · Weergaven: 8
Tja blijkbaar ligt het nog steeds gevoelig dat het onderwerp van dit topic bij weinigen geliefd is.
 
Maw: Vergane glorie.

Wel qua racerij en dat meen ik serieus, de rest was met een sarcastische ondertoon ;)
Ik weet niet wat er met hem aan de hand is , wat mij opvalt is dat hij na die zware crash van Morbidelli en die vliegende motor die hem bijna raakte een beetje de weg kwijt is want dat heeft hem wel aan het denken gezet , of hij heeft de naweeën van zijn Corona besmetting , maar dat er iets niet klopt is een ding wat zeker is , wat ik al eerder vermelde sta ik er niet raar van te kijken dat hij tijdens de zomerperiode tijdens een gesprek met de teamleiding besluit te stoppen direct of einde seizoen , hoop voor hem en fans dat ik er naast zit en dat hij het tij kan keren .
Dat dus ! EN het lijkt alsof hij inmiddels wel moeite krijgt om zich aan te passen en ook om het allemaal vol te houden / te volbrengen..
Zie hem telkens in de box zeiknat van het zweet en ziet er compleet afgeleefd uit
Waar moet je anders je gal kwijt over Jorge .
Gewoon in het Martin topic :P maar valt geen gal te spuwen
 
Nu de successen van VR minder zijn is het topic procentueel harder gezakt dan dit topic ,.........daar komtie hoor :+
Ja dat topic kan wat mij betreft ook dicht hoor. Als het pagina’s lang over seksuele geaardheid moet gaan dan weet je wel hoe laat het is.
 
Lorenzo is nog steeds mijn voorbeeld als regelmatige circuitganger.
Vorig jaar was ik wel twee dagen behoorlijk constant, snel en de rest van de rondes binnen de 1.5 seconden. 8)7
Maar nu is het al twee keer Marquez acties met glijdende achterwielen door de hele bocht en wijd gaan met remmen.
De tandwieltjes lopen nog niet synchroon hier.
Ik wil verdomme zoals Lorenzo rijden. Snel en foutloos. :}

Hammer and butter.. Martillo Mantequilla..

https://www.motogp.com/en/news/2015/11/07/a-day-of-contrasts/189432
2015.. Lorenzo smashes the pole record. 8-)
 
Lorenzo is nog steeds mijn voorbeeld als regelmatige circuitganger.
Vorig jaar was ik wel twee dagen behoorlijk constant, snel en de rest van de rondes binnen de 1.5 seconden. 8)7
Maar nu is het al twee keer Marquez acties met glijdende achterwielen door de hele bocht en wijd gaan met remmen.
De tandwieltjes lopen nog niet synchroon hier.
Ik wil verdomme zoals Lorenzo rijden. Snel en foutloos. :}

Hammer and butter.. Martillo Mantequilla..

https://www.motogp.com/en/news/2015/11/07/a-day-of-contrasts/189432
2015.. Lorenzo smashes the pole record. 8-)
Huur je het circuit ook altijd voor jezelf af dan? 😜
En ach voor de rest, je kunt elkaar hier uit de tent proberen te lokken wat je wil, de ene keer lukt het beter dan de andere keer @Paul4all ;)

Suzi heeft een eigen kanaal waar ze leuke updates op zet kwam ik pas achter. En als je dat volgt dan zou Lorenzo helemaal niet zo'n ingenomen persoonlijkheid hebben, als velen denken. Zo goed kennen we ze nu eenmaal niet vanaf de bank. Maar je moet het meestal wel doen met datgene wat je op tv ziet.
 
Maar is het fout om te oordelen op wat je zelf ziet en mee maakt ? Dat vraag ik mij dus vaak af..

Lorenzo , top racer maar qua persoonlijkheid niet mijn ding.. gebaartjes en zn manier van praten bevallen mij niet voor zover ik er wat van gezien en gehoord heb.. misschien is hij in het echte leven wel heel anders. Moet je dan altijd maar denken van "misschien is hij in het echt wel heel anders "? of (ver)oordeel je gewoon op wat je ziet en hoort ?!
 
Huur je het circuit ook altijd voor jezelf af dan? 😜
En ach voor de rest, je kunt elkaar hier uit de tent proberen te lokken wat je wil, de ene keer lukt het beter dan de andere keer @Paul4all ;)

Suzi heeft een eigen kanaal waar ze leuke updates op zet kwam ik pas achter. En als je dat volgt dan zou Lorenzo helemaal niet zo'n ingenomen persoonlijkheid hebben, als velen denken. Zo goed kennen we ze nu eenmaal niet vanaf de bank. Maar je moet het meestal wel doen met datgene wat je op tv ziet.
Ik heb hem regelmatig meegemaakt en is gewoon een toffe gozurt ......weet heel goed werk en privé te scheiden.
 
Ik heb hem regelmatig meegemaakt en is gewoon een toffe gozurt ......weet heel goed werk en privé te scheiden.
Ik geloof het meteen dat hij een toffe gozer is voor de mensen in zijn directe omgeving. Dezelfde Suzi loopt ook weg met Rossi. En daar ben jij het niet altijd mee eens. Heeft het ook niet met persoonlijke ervaring(en) te maken?
 
Huur je het circuit ook altijd voor jezelf af dan? 😜
En ach voor de rest, je kunt elkaar hier uit de tent proberen te lokken wat je wil, de ene keer lukt het beter dan de andere keer @Paul4all ;)

Suzi heeft een eigen kanaal waar ze leuke updates op zet kwam ik pas achter. En als je dat volgt dan zou Lorenzo helemaal niet zo'n ingenomen persoonlijkheid hebben, als velen denken. Zo goed kennen we ze nu eenmaal niet vanaf de bank. Maar je moet het meestal wel doen met datgene wat je op tv ziet.
Wel leuk hoe een jonge Jorge Steve te pakken had met die schok pen nadat Steve hem te pakken had genomen met zijn beroemde scheet apparaat :)
Erg leuk die filmpjes van Suzi.......veel leuke achtergrond verhalen
 
Ik geloof het meteen dat hij een toffe gozer is voor de mensen in zijn directe omgeving. Dezelfde Suzi loopt ook weg met Rossi. En daar ben jij het niet altijd mee eens. Heeft het ook niet met persoonlijke ervaring(en) te maken?
Ervaring is meestal een bevestiging van vooroordelen...... :+
 
Nou jongens,VR begint toch wel een beetje de Badr van de MotoGP te worden,wel willen maar niet(meer)kunnen.
ik snap dat je wilt blijven doen wat je leuk vind maar op dit niveau kan dat eigenlijk niet meer en begint het wat sneu te worden.
Vind het toch wel de afgang van een legende,beter toch eerder gestopt
 
  • Haha
Waarderingen: NR34
Badr komt ook nog wel weer terug. Zn gevecht staat al weer gepland en is er op gebrand om te winnen 😁. Net als Rossi die vind zich zelf wel weer terug. Dit soort jongens hebben publiek nodig wat ze al die andere jaren gewend waren. Kijk maar is naar van Gerwen die staat ook te spelen als een pannenkoek 😅
 
Zo jammer dat er zowel hier als in het Rossi topic gewoonweg weinig tot niets zinnigs meer gemeld wordt. Zullen we het dan hier ook maar gaan hebben over de grotere vraagstukken van de hedendaagse wereldproblemen? :X
 
wat zegt dat over onze sport?
Over de sport als zodanig niets. Evenmin over de racehelden. Het zegt des te meer over een aantal lieden die zich hier alleen nog maar laten zien om te zeiken om het zeiken met met vaak een glas teveel op achter hun toetsenbord.
 
Over de sport als zodanig niets. Evenmin over de racehelden. Het zegt des te meer over een aantal lieden die zich hier alleen nog maar laten zien om te zeiken om het zeiken met met vaak een glas teveel op achter hun toetsenbord.
Gezeur is natuurlijk altijd vervelend. Maar het is ook wel zeikerig om iedereen die wat breder kijkt naar de sport als zeiker weg te zetten. Zelf lees ik altijd een beetje heen om de dingen heen die me niet aanspreken. Scheelt veel. :)
 
Gezeur is natuurlijk altijd vervelend. Maar het is ook wel zeikerig om iedereen die wat breder kijkt naar de sport als zeiker weg te zetten. Zelf lees ik altijd een beetje heen om de dingen heen die me niet aanspreken. Scheelt veel. :)
Ik heb het duidelijk over een aantal lieden en niet over iedereen. Een klein aantal mensen plaatst gelukkig nog wel regelmatig wat leuks. Als je in de loop der jaren het aantal race gerelateerde reacties minder ziet worden en nagenoeg alleen maar negatieve reacties leest in de rijderstopics, dan wordt de lol om nog mee te lezen ook een stuk minder.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan