Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

Mijn excuses,ik kijk altijd laat de training van de MotoGP,trainingen van moto3 en 2 kijk ik niet,je leeft tenslotte maar 1x dacht ik.
Ik heb geen last meer van tunnelvisie,waar nr34 wel last van heeft,want ik heb geen uitgesproken favoriet(hoewel ik Pecco een warm hart toedraag en hem nog wel de nieuwe WK zie worden)
Ik analyseer alleen met m’n glaasje prik en zakje chips en zie dat iemand VR moet vertellen dat hij niet zelf meer moet racen op wk niveau
 
  • Haha
Waarderingen: NR34
1619856339596.jpeg
 
Als ik dit plaatje zo zie besef ik pas hoelang Vinales alweer bij YFR zit,us er toch niet echt uitgekomen.
1620127543293.png
 
Laatst bewerkt:
Heeft Jl al wat gezegd over zondag? met betrekking tot Miller?
Zoiets als: 1 Zwaluw maakt nog geen zomer?
Het was iig het aanzien meer dan waard dit keer 😍
 
Lorenzo is dan ook zeker niet de enige die het aan de stok kreeg met de staat, maar wel één van de weinigen die dat gevecht won. Lorenzo wist de rechtbank ervan te overtuigen dat hij daadwerkelijk in Zwisterland woonde, waar het bijvoorbeeld Valentino Rossi niet lukte om de Italiaanse overheid te laten geloven dat hij in Londen verbleef

Beat 'm Jlo })
 
Jorge Lorenzo heeft zich begin van dit jaar verbonden aan een ander motormerk.
lorenco-super-soco-4.jpg

Privé rijdt hij nu op deze Super Soco elektrische brommer.
Jorge Super Soco 2.jpg

Van de week zag ik weer een promotionele foto voorbij komen met Jorge in een nieuw leren pak.
Jorge Super Soco.jpg

En eerder de introductie van een nieuwe brommer.. de motorfiets uitvoering duurt nog even. O-)
lorenco-super-soco-2.jpg
 
Waarom zal hij dit nou doen ? Vraag ik mij oprecht af.

Geld zal de motivatie toch niet meer zijn ?
Elektrische brommers aansmeren lijkt me nou ook niet echt een levensdoel voor hem.

vind ie die shoots leuk ? de aandacht ? het respect ?
 
Waarom zal hij dit nou doen ? Vraag ik mij oprecht af.

Geld zal de motivatie toch niet meer zijn ?
Elektrische brommers aansmeren lijkt me nou ook niet echt een levensdoel voor hem.

vind ie die shoots leuk ? de aandacht ? het respect ?
Hij zal best wat aanbiedingen krijgen, deze is goed aan hem verkocht. :+
En in Lugano Zwitserland waar hij sinds 2013 woont zal het vast goed rijden over de secundaire wegen.
Maar het houdt je wel een beetje in de media en actief betrokken. :Y

Het merk is in potentie misschien wel een grote.
 
Terug
Bovenaan Onderaan