Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

Als je het post-race interview met Lorenzo ziet op MotoGP.com, dan staat daar een opgetogen, opgelucht persoon die blij is dat hij het er heelhuids vanaf heeft gebracht vandaag en die zich volledig heeft vereenzelvigd heeft met zijn keuze. Alhoewel ik hem missen ga als onderdeel van het paddock en op de baan als alien van de grote 4 (Rossi, Stoner, Lorenzo, Pedrosa), doet het mij wel deugd om te zien dat hij zich in zijn beslissing berusten kan.

Adios, Jorge, en muchas gracias voor de mooie momenten! Hopelijk keert hij terug in de paddock in eender welke rol, maar het zou mij ook niet verbazen als nu juist hij dat niet doet.
 
We zullen er nooit meer achter gekomen🎉🎂

Om positief te zijn, hij heeft mooi een tijdje mee gereden..
 
Net al Rossi,die de laatste 10 jaar geen enkel wereldkampioenschap meer gehaalt heeft 🤔
Eigenlijk was the GOATop zijn 30e "klaar" 🤗
Zou dat met die zogenaamde " 10e" worden bedoelt : 10 jaar op rij geen wereld kampioen...🤔
 
Laatst bewerkt:
Persconferentie was mooi, race was net als de rest van het seizoen.

Rossi idd al 10 jaar geen wereldkampioen, weinig races gewoonen en heeft ook een paar flinke klappers meegemaakt, maar is nooit zijn motivatie verloren bij JLo ligt dat duidelijk anders. Vraag me af wat hij gaat doen, presentator bij Eurosport oid? Of misschien gaat hij vissen samen met Stoner 8-)
 
Lopen ze daar op de golfbaan....
'heb je het al gezien die ouwe racet nog steeds hij heeft zelfs zijn contract verlengd'
8-)
 
Alhoewel ik hem missen ga als onderdeel van het paddock en op de baan als alien van de grote 4 (Rossi, Stoner, Lorenzo, Pedrosa), doet het mij wel deugd om te zien dat hij zich in zijn beslissing berusten kan.
Nu ben ik toch wel benieuwd waarom jij Marc Marquez niet bij de grote 4 voegt..... Aan zijn resultaten kan het toch niet liggen.....
 
Persconferentie was mooi, race was net als de rest van het seizoen.

Rossi idd al 10 jaar geen wereldkampioen, weinig races gewoonen en heeft ook een paar flinke klappers meegemaakt, maar is nooit zijn motivatie verloren bij JLo ligt dat duidelijk anders. Vraag me af wat hij gaat doen, presentator bij Eurosport oid? Of misschien gaat hij vissen samen met Stoner 8-)

Zou ook kunnen dat hij een rol gaat spelen bij bijv. Max Biaggi in zn team. Is tenslotte zn beste maat.
 
En de vervanger is bekend. Motogp wordt idd het Spaans open familieweekend :X
 
Dat gaat ,op termijn,problemen geven.
Slecht voor de aankomende GOAT status voor Marc 🤔
 
Ik was dr al bang voor.... Verrekte jammer en vreemde keuze van Honda ook. Als Honda zijnde wil je je dr toch een Japanner op hebben lijkt me...
Helaas, had het heel graag anders gezien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan