Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

De vraag voor seizoen 2019: welke rijder is er mentaal sterker dan MM? En dan schat ik JL hoog in.
 
Je kunt van alles van hem vinden, maar het zou toch ´n enorm verlies voor de Motorsport zijn als hij was gestopt!

Lorenzo overwoog te stoppen na debacle bij Ducati
Dat was ongeveer tien jaar geleden ook het verhaal toen Jorge op Michelin stond en Valentino op Bridgestone.
De voorband van Michelin was rampzalig, niet warm te krijgen, en Jorge had zich zo enorm bezeerd dat hij overwoog te stoppen.

Lorenzo bad injury and wanted to stop racing.jpg


Ik denk zelfs dat Jorge in zijn debuutjaar wereldkampioen had kunnen worden op de juiste banden. Zo snel out of the box. :}
 
De vraag voor seizoen 2019: welke rijder is er mentaal sterker dan MM? En dan schat ik JL hoog in.
Marc heeft zich door Valentino al eens uit zijn tent laten lokken. :Y
Als Jorge het eerste of tweede jaar helemaal zichzelf kan zijn, dan kunnen we wel eens de ultieme Marquez test zien. :Y
 
Marc heeft zich door Valentino al eens uit zijn tent laten lokken. :Y
Als Jorge het eerste of tweede jaar helemaal zichzelf kan zijn, dan kunnen we wel eens de ultieme Marquez test zien. :Y


Als er op het moment een kampioen "mindfuck"is ,is het wel MM.
Kijk eens hoe hij Valentino dit jaar over de zeik gekregen heeft (en nee ik heb heb het niet over oorzaak en gevolg of netjes of niet,)maar gewoon het feit dat ie hem over de rooie heeft,daar wint ie al.
 
Als er op het moment een kampioen "mindfuck"is ,is het wel MM.
Kijk eens hoe hij Valentino dit jaar over de zeik gekregen heeft (en nee ik heb heb het niet over oorzaak en gevolg of netjes of niet,)maar gewoon het feit dat ie hem over de rooie heeft,daar wint ie al.
Oh ja, dat ook. Maar hij kan zelf ook reageren als iemand in zijn ego zone komt. Het zijn allemaal topsporters, maar vooral mensen. _O-

Rossi was trouwens altijd de kampioen mindfuck. Goed voorbeeld doet goed volgen. Koekje van eigen deeg wellicht. ;)
 
Oh ja, dat ook. Maar hij kan zelf ook reageren als iemand in zijn ego zone komt. Het zijn allemaal topsporters, maar vooral mensen. _O-

Rossi was trouwens altijd de kampioen mindfuck. Goed voorbeeld doet goed volgen. Koekje van eigen deeg wellicht. ;)

Precies:t,ook daar is ie kampioen "af":PO-):X_O-
 
Mijn hoop op ´n wereldtitel voor Dovi en de Ducati zijn wel vervlogen. Vooral de laatste alinea spreekt wat mij betreft boekdelen.
Dovizioso: "Leergierigheid sterkste punt van Marquez
Dovi is mentaal niet opgewassen tegen MM. JL heeft ´n goede leermeester gehad bij Yamaha. :)

alsof JL metaal sterk is.... 2 drupjes regen en die man schiet in de stress.
wel weer een lekkere aanname , dat Dovi metaal niet opgewassen is tegen MM want volgens mij is het seizoen nog niet eens begonnen of wel?
 
[..] we zijn immers een nieuwe periode in onze carrière gestart.
Ja, wij ook. Ineens moeten we van HRC gaan houden. Ducati was net geaccepteerd. :+

Het kan een superjaar worden, interessant wordt het in ieder geval. *O*
Beste wensen terug en voor iedereen.
Ook Tet en Cazzo Super Veloce hebben liefde nodig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan