Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

Redding was voor aprilia om het jaar te overbruggen zonder veelste hoge kosten , want toen waren ze al in gesprek met Ianonne.
het is gewoon lastig als je een klein budget heb en ook nog een rijder krijgt die 31 keer crasht in een jaar , reken maar uit wat dat gekost heeft.
En Redding zei zelf dat hij aan het ontwikkelen was en nu ineens afgerekend werd op resultaten.
Ze blijven ontwikkelen. :+
 
Redding heeft nog veeeel meer gezegd , alleen of het klopt?🤔🤔

Denk het wel hoor, Redding is inderdaad iemand die geen blad voor de mond neemt. Maar ik heb hem nog niet vaak op een leugen kunnen betrappen. De man is ook geen diva die een motorhome als een Trumptower wil of andere luxe. Hij wil gewoon zo competitief mogelijk kunnen zijn.
 
Wat dat betreft krijgt redding van mij toch wel de voorkeur boven Aprilia.
No nonsens persoon waarvan toen ook gezegd werd dat hij teveel bezig was met lol maken en social media etc.. Toeval dat het nu over ianonne ook die kant op gaat ?
 
Er staat net in het andere topic dat hij een wildcard krijgt bij het WSBK! *O*
 
Het dilemma van Honda; bouw je een fiets die voor iedereen gemakkelijk te berijden is of een fiets waar je toprijder mee blijft winnen?

Ik denk dat ze juist daarom lorenzo daar heen halen omdat ik denk dat lorenzo het wel voor elkaar gaat krijgen.
 
Ik denk dat ze juist daarom lorenzo daar heen halen omdat ik denk dat lorenzo het wel voor elkaar gaat krijgen.
Dat vraag ik mij af. Honda doet het in de breedte ook gewoon redelijk. Dus waarom zouden ze een fiets naar de smaak van Lorenzo maken? Ze winnen nu en de satelliet rijders doen het ook niet verkeerd.

Ik had gehoopt dat Lorenzo naar Suzuki zou gaan naast Rins, want dat is wel een fiets die bij hem past denk ik. Mir had beter bij een satelliet team kunnen starten, maar die ruimte heeft Suzuki helaas niet.
 
Dat vraag ik mij af. Honda doet het in de breedte ook gewoon redelijk. Dus waarom zouden ze een fiets naar de smaak van Lorenzo maken? Ze winnen nu en de satelliet rijders doen het ook niet verkeerd.

Ik had gehoopt dat Lorenzo naar Suzuki zou gaan naast Rins, want dat is wel een fiets die bij hem past denk ik. Mir had beter bij een satelliet team kunnen starten, maar die ruimte heeft Suzuki helaas niet.
Ja Suzuki was miss wel mooi geweest.
In de breedte is niet goed genoeg voor Honda. De Ducatis kunnen namelijk met 3 motoren voor het podium mee doen. Honda 1 2tjes of 1 3tjes zijn al even geleden volgens mij
 
Ja Suzuki was miss wel mooi geweest.
In de breedte is niet goed genoeg voor Honda. De Ducatis kunnen namelijk met 3 motoren voor het podium mee doen. Honda 1 2tjes of 1 3tjes zijn al even geleden volgens mij
Als dat zo blijft.
Dan kunnen ze de constructeurs titel bij Honda wel vergeten.
En die telt veel zwaarder dan weer een wk titel voor márquez
 
Goede FP3 volgens de livetiming,paar honderdste achter MM,Jlo heeft de Honda om laten bouwen tot een MV Agusta :+
Zit ie nu in Q2?
 
Terug
Bovenaan Onderaan