Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

Ja hij denkt nu dat hij met een paar veranderingen vooraan mee gaat doen net als toen met Ducati. Maar dat gaat bij deze Honda niet op.
 
ik had hem al niet hoog zitten na het Pedrosa verhaal en nou is hij voor mij wel erg diep gezonken.
 
Puig is inderdaad een nare man, altijd al geweest. Hij kijkt ook zo lekker sympathiek en vrolijk uit zijn ogen...
 
Puig staat idd. bekende als een irritante vent. Neemt niet weg dat je als coureur gas dient te geven, of de manager nu lief is of niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Qken
Puig staat idd. bekende als een irritante vent. Neemt niet weg dat je als coureur gas dient te geven, of de manager nu lief is of niet.

de heren in motogp weten wel wat gas geven is , en er zit ook nog een verschil tussen lief zijn of iemand gewoon openbaar te vernederen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Qken
Hij mag ook best wel wat meer respect hebben voor die mannen.
Of zou het jaloezie zijn.
Om dat meneer zelf nooit wereld kampioen geweest is.
En er nu op kikt om hen zo te vernederen.
 
de heren in motogp weten wel wat gas geven is , en er zit ook nog een verschil tussen lief zijn of iemand gewoon openbaar te vernederen.

Dat is een open deur. In dit geval zou iets minder zeiken en iets meer gas geven, geen overbodige luxe zijn. Anders zou het zomaar binnen 2 seizoenen klaar kunnen zijn met de carrière van Lorenzo. Of hij nu gelijk heeft mbt de motor of niet.
 
Angel uit de wedstrijd maar hopelijk niet uit het kampioenschap. Ondanks zijn ongelooflijke fout was het wel goed om hem 9 bochten lang competitief te zien.
 
Angel uit de wedstrijd maar hopelijk niet uit het kampioenschap. Ondanks zijn ongelooflijke fout was het wel goed om hem 9 bochten lang competitief te zien.

De wk van 2019 is toch allang bekend? Er staat monenteel totaal geen maat op Marquez. De vraag is eerder wanneer hij kampioen wordt, dan of hij kampioen wordt...
 
De wk van 2019 is toch allang bekend? Er staat monenteel totaal geen maat op Marquez. De vraag is eerder wanneer hij kampioen wordt, dan of hij kampioen wordt...
Vorig jaar was het na Jerez al wel beslecht, dan is het nu wat langer spannend gebleven. :+
 
Stel dat Marquez vertrekt om te laten zien dat hij het op een ander merk ook kan dan heeft honda een probleem. Lorenzo is erg gevoelig maar heeft zowel op de Yamaha als op de Ducati laten zien dat hij nog steeds erg hard rondjes kan rijden als de motor voor hem werkt. Ze konden weten waaraan ze begonnen met hem, imho mag Puig zichzelf verwijten dat hij nu een coureur heeft die niet presteert.

Als ik de grote baas van het team zou zijn had ik die Puig aan zijn oren getrokken om met een motor te ontwikkelen waar meer coureurs hard mee kunnen gaan. Neem je Marquez uit de stand dan zouden ze het amper beter doen dan KTM.
 
Terug
Bovenaan Onderaan