Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

Denk dat ze bij GRt heel snel ene Loris Baz proberen te strikken.. frans team en franse rijder ;) Kan michael naar TKR :P
 
Ach je kan je eraan ergeren als het offtopic gehalte overheerst. Maar daarentegen zijn er genoeg voorbeelden waar topics compleet stil vallen op het moment dat er dmv een moderator gewaarschuwd werd dat het ontopic verder moest gaan.
 
Gewoon af en toe ontopic blijven gaan. :+

Lorenzo kan namelijk ook van Marquez winnen.

7bba334bfa515bf83bffb5724e09b8ad.jpg


 
Jammer, dan lopen we 'm mis als we op de Red Bull Ring zitten. Ik hoop écht dat hij de tweede helft van het seizoen kan revalideren, zowel fysiek maar ook als coureur, en komend jaar vanaf het begin presteert. Ben vooral heel erg benieuwd naar of hij de combinatie Lorenzo + Honda net zo kan laten werken, als dat hem uiteindelijk met Ducati lukte.
 
Hij kan ook beter eerst goed genezen.
Dan weer half bakken op die Honda kruipen.
(Seizoen is toch al naar de kloten.)
En dan de over gebleven races gebruiken om dat ding naar zijn hand te zetten.
En volgend jaar gelijk knallen.
 
Hij kan ook beter eerst goed genezen.
Dan weer half bakken op die Honda kruipen.
(Seizoen is toch al naar de kloten.)
En dan de over gebleven races gebruiken om dat ding naar zijn hand te zetten.
En volgend jaar gelijk knallen.
Ja maar.. ik wil een podium dit jaar! ;(

Als 2020 een top jaar wordt voor Lorenzo; 100% één met de Honda, dan teken ik er voor. :Y :+
 
  • Leuk
Waarderingen: Qken
Ben benieuwd,hopelijk bevalt het niet racen niet te goed :+
Nog een flinke blessure en hij stopt definitief verwacht ik.
Hele dagen bezig met je gezondheid en het in het weekend weer ff in puin jagen :X
 
Hij kan ook beter eerst goed genezen.
Dan weer half bakken op die Honda kruipen.
(Seizoen is toch al naar de kloten.)
En dan de over gebleven races gebruiken om dat ding naar zijn hand te zetten.
En volgend jaar gelijk knallen.
Precies ook mijn gedachte: laat hem alsjeblieft alle tijd pakken die hij nodig heeft, en liefst nog even wat extra tijd daarbovenop. Zijn basissnelheid zal echt niet zoveel te lijden hebben onder een GP'tje meer of minder en de blessure die hij heeft opgelopen in Assen is echt niet mis. Rustig herstellen en dan weer ijzersterk terugkomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan