Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

Ik vraag mij wel af hoeveel hij op een motor heeft doorgebracht ter voorbereiding op zijn comeback. Vraag Honda om een circuit voorbereide Fireblade en ga het circuit op.

Tuurlijk is dat geen GP machine, maar het helpt wellicht wel.
 
Hoezo,dat werkte dus wel voor hem 🤔
1A92B4BA-00A5-4F04-B5CD-B95E6DE762D7.jpeg
 
Geen idee wie hem begeleid in zijn PR, maar het komt niet al te sterk over in de keiharde wereld van de MotoGP business.
Ondanks alle persoonlijke tragedie. 😕
 


Nee is verstandiger door te rijden de onzekerheid en angst druipt er vanaf kijk eens naar die man zijn lichaamstaal volkomen ongelukkig om daar te zijn!


Ben jij wel eens letterlijk gruwelijk op je plaat gegaan 🤔
 
  • Leuk
Waarderingen: Joep
Ja die tank aanpassen was wel het domste wat hij Ducati destijds heeft laten doen.
Bij de Honda werkt het blijkbaar niet zo lekker..
Ik bedoel er meer mee dat hij nu wel kan gaan switchen tussen 2 tanks maar dat brengt hem momenteel niet terug op snelheid ;)
 
dus VDM had na zijn highsider ook gewoon moeten stoppen? zijn woorden '' ik ga aankomende races op safe rijden want nog een keer crashen kan heel verkeerd aflopen''
kom op man... dit is wel heel erg kort door de bocht he.
Kijk eens naar het verschil tussen VDM en Lorenzo na beide hun crash wat je dan ziet is 1 rijder (VDM) die voorzichtig maar vol overtuiging weer op de motor klimt en 3 races rijdt in 2 dagen of je ziet Lorenzo die als een angstig onzekere rijder in een hoekje in de pitbox volledig ongelukkig is .

Alle geruchten over kontakten en weg willen en toenadering zoeken bij Ducati vallen niet zomaar uit de lucht Lorenzo is niet happy met Honda en wil gewoon weg alleen Honda werkt niet mee en zegt jij hebt een kontrakt dikke punt.

We zien een rijder op een fabrieks machine die met zekerheid een van de snelste machines is in dit veld achteraan meehobbelen en 1 sec langzamer is dan Shyarin of Ianone (en dit al het hele seizoen niet alleen na de crash) .
Zoals het nu gaat is de man alleen een gevaar voor zichzelf en voor anderen en moet gewoon niet rijden !

Iedereen kan wel roepen dat hij een 18 voudig kampioen is maar op dit moment doet dat er gewoon helemaal niet toe en moet hij gewoon niet rijden voordat er serieus iets met hem of anderen gebeuren gaat !

Ik vraag me af of sommigen hier wel hun ogen open hebben tijdens trainingen of een GP ipv idolaat met een plaat voor de kop naar een rijder zitten te kijken .
 
Kijk eens naar het verschil tussen VDM en Lorenzo na beide hun crash wat je dan ziet is 1 rijder (VDM) die voorzichtig maar vol overtuiging weer op de motor klimt en 3 races rijdt in 2 dagen of je ziet Lorenzo die als een angstig onzekere rijder in een hoekje in de pitbox volledig ongelukkig is .

Alle geruchten over kontakten en weg willen en toenadering zoeken bij Ducati vallen niet zomaar uit de lucht Lorenzo is niet happy met Honda en wil gewoon weg alleen Honda werkt niet mee en zegt jij hebt een kontrakt dikke punt.

We zien een rijder op een fabrieks machine die met zekerheid een van de snelste machines is in dit veld achteraan meehobbelen en 1 sec langzamer is dan Shyarin of Ianone (en dit al het hele seizoen niet alleen na de crash) .
Zoals het nu gaat is de man alleen een gevaar voor zichzelf en voor anderen en moet gewoon niet rijden !

Iedereen kan wel roepen dat hij een 18 voudig kampioen is maar op dit moment doet dat er gewoon helemaal niet toe en moet hij gewoon niet rijden voordat er serieus iets met hem of anderen gebeuren gaat !

Ik vraag me af of sommigen hier wel hun ogen open hebben tijdens trainingen of een GP ipv idolaat met een plaat voor de kop naar een rijder zitten te kijken .

Hij heeft 2 maanden geen motor aangeraakt en dan na eennpaar sessies iemand al zo afschrijven slaat natuurlijk nergens op. Tuurlijk is de weg baar het podium onmogelijk op deze manier, maar pas tegen het einde van het seizoen durf ik een conclusie te trekken over zijn wil, angst en kunnen.

Voor wat betreft je laatste punt, je zit in een fantopic dus wat verwacht je zelf? Is bij bijvoorbeeld Rossi in het topic compleet hetzelfde.
Kan je daar niet tegen dan ben je niet verplicht hier in dit topic te lezen he!
 
Hij heeft 2 maanden geen motor aangeraakt en dan na eennpaar sessies iemand al zo afschrijven slaat natuurlijk nergens op. Tuurlijk is de weg baar het podium onmogelijk op deze manier, maar pas tegen het einde van het seizoen durf ik een conclusie te trekken over zijn wil, angst en kunnen.

Voor wat betreft je laatste punt, je zit in een fantopic dus wat verwacht je zelf? Is bij bijvoorbeeld Rossi in het topic compleet hetzelfde.
Kan je daar niet tegen dan ben je niet verplicht hier in dit topic te lezen he!
Ik reageer op wat Ik zie gebeuren op de baan en in de pits helaas is het niet wat "fans" hier willen zien jammer dan maar helaas tijdperk Lorenzo is voorbij.
Moet wel zeggen hij had een sterke warmup vanmorgen
 
Kijk eens naar het verschil tussen VDM en Lorenzo na beide hun crash wat je dan ziet is 1 rijder (VDM) die voorzichtig maar vol overtuiging weer op de motor klimt en 3 races rijdt in 2 dagen of je ziet Lorenzo die als een angstig onzekere rijder in een hoekje in de pitbox volledig ongelukkig is .

Alle geruchten over kontakten en weg willen en toenadering zoeken bij Ducati vallen niet zomaar uit de lucht Lorenzo is niet happy met Honda en wil gewoon weg alleen Honda werkt niet mee en zegt jij hebt een kontrakt dikke punt.

We zien een rijder op een fabrieks machine die met zekerheid een van de snelste machines is in dit veld achteraan meehobbelen en 1 sec langzamer is dan Shyarin of Ianone (en dit al het hele seizoen niet alleen na de crash) .
Zoals het nu gaat is de man alleen een gevaar voor zichzelf en voor anderen en moet gewoon niet rijden !

Iedereen kan wel roepen dat hij een 18 voudig kampioen is maar op dit moment doet dat er gewoon helemaal niet toe en moet hij gewoon niet rijden voordat er serieus iets met hem of anderen gebeuren gaat !

Ik vraag me af of sommigen hier wel hun ogen open hebben tijdens trainingen of een GP ipv idolaat met een plaat voor de kop naar een rijder zitten te kijken .

ik heb het gelezen en wou commentaar geven maar dat is niet de moeite waard _O- _O-
 
even de tijd geven dus.

ik weet nog goed toen ik mijn hand verbrijzeld had in een ongeluk, na 5 maanden mocht ik weer op de motor stappen en bij elk klein beweging leek het als of ik weer onderuit zou gaan :+
 
even de tijd geven dus.

ik weet nog goed toen ik mijn hand verbrijzeld had in een ongeluk, na 5 maanden mocht ik weer op de motor stappen en bij elk klein beweging leek het als of ik weer onderuit zou gaan :+

Hier idem,gebroken sleutelbeen na een highsider op een circuit.
Duurde meer als een jaar voordat ik me niet meer in elke bocht zag liggen.
Laat staan Lorenzo die een hele reeks blessures heeft opgelopen,in korte tijd

En nu kan er gezegd worden dat we geen professionele motor rijders/coureurs zijn ,maar we zijn allemaal mensen en :"het" kan bij iedereen tussen de oren gaan zitten.
Ik heb van meerdere rijders hun prestaties flink terug zien vallen na een horror crash
Verder,makkelijk lullen,de beste stuurlui staan aan wal.

Honda houdt hem aan zijn contract,zal niet zo maar zijn,ze willen hem blijkbaar,nog,behouden en zullen hem dan ook de tijd geven.
 
Hier idem,gebroken sleutelbeen na een highsider op een circuit.
Duurde meer als een jaar voordat ik me niet meer in elke bocht zag liggen.
Laat staan Lorenzo die een hele reeks blessures heeft opgelopen,in korte tijd

En nu kan er gezegd worden dat we geen professionele motor rijders/coureurs zijn ,maar we zijn allemaal mensen en :"het" kan bij iedereen tussen de oren gaan zitten.
Ik heb van meerdere rijders hun prestaties flink terug zien vallen na een horror crash
Verder,makkelijk lullen,de beste stuurlui staan aan wal.

Honda houdt hem aan zijn contract,zal niet zo maar zijn,ze willen hem blijkbaar,nog,behouden en zullen hem dan ook de tijd geven.

In de cross brak ik mn bovenarm en scheurde mn kruisbanden in een wedstrijd in Luxemburg.....na 8 maanden zat ik weer op de motor dankzij Dr. Der Weduwen en mn benen waren super alleen die arm maakte me angstig maar eigenwijs doorgaan ....seizoen afgelopen totdat mn maatje na een zware schouder blessure opgelopen tijden GP Italië te vroeg opstapte want het voelde wel aardig...totdat het tijdens de race toch wel gevoelig werd met nog 2 ronden tegaan sloeg het stuur op de schans uit zijn handen met als gevolg een dwarslaesie.....ik heb op die dag besloten op manche 2 niet meer te rijden en ben ook gelijk gestopt.
Nu nog mn beste maatje al dik 50 jaar en gaan samen nog regelmatig naar wedstrijden in Amerika en Div MotoGP.
 
Ik reageer op wat Ik zie gebeuren op de baan en in de pits helaas is het niet wat "fans" hier willen zien jammer dan maar helaas tijdperk Lorenzo is voorbij.
Moet wel zeggen hij had een sterke warmup vanmorgen

Mijn punt ontgaat je blijkbaar. Je kan nou eenmaal na zoveel blessures en zo'n tijd waarin de rest van circus door is gegaan niet gelijk meekomen en totaal geen angst meer kennen.

We hebben het hier nog steeds over Lorenzo die binnen 48uur na een gebroken sleutelbeen weer aan de start verscheen en 5e werd. Dat is puur talent, niet alleen een kwestie van wel of niet kunnen. En dat talent is hij echt nog niet kwijt maar kost op dit moment wat meer moeite om terug boven water te halen.

Dat er dan mensen zijn die na 1 weekend hun conclusies hebben, mogen best wat meer naar het grotere plaatje kijken en minder kortzichtig zijn wat mij betreft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan