Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

Volgend jaar rijdt die kerel weer voorraan mee en komt Paul jullie terecht allemaal zieken :)

Karma is een bitch hè :P
 
Zal allemaal wel meevallen ;)
Hoop voor Lorenzo dat ie volgend seizoen weer vooraan mee doet.. een race winnen hoeft van mij niet omdat hij dan weer rare dingen gaat doen en zeggen.
 
Zal allemaal wel meevallen ;)
Hoop voor Lorenzo dat ie volgend seizoen weer vooraan mee doet.. een race winnen hoeft van mij niet omdat hij dan weer rare dingen gaat doen en zeggen.
Gelukkig hebben we de foto's nog!
Speciaal voor jou. ;)

Knipsel.JPG
Knipsel1.JPG
Knipsel2.jpg
 
Ach, andere doen ook rare dingen. Rossi ook zo vaak.

Rea gaat zitten pokeren wanneer die kampioen wordt om maar wat te noemen.

Beetje gekkigheid siert de ene, maar de andere maakt het een lul :)

Het maakt mij allemaal niet zo veel uit. Ik hou van zijn rij style, vergelijkbaar met Vinales, en totaal niet vergelijkbaar met dat agressieve gedoe Marquez.
Ik hoop dus dat hij samen met Vinales en Quartararo die kerel voor de voeten gaat lopen (voor de wielen gaat rijden).

:Y
 
Hahah ja jongens ik zie het al voor me ; meneer wint weer eens een race en gaat weer rare gebaartjes maken... zet ie zichzelf toch compleet voor lul of zie ik dat nu verkeerd ??
Maar zoals gezegd hoop ik gewoon dat hij er vooraan bij zit, inderdaad om zn teamgenoot te dwarsbomen !
 
Hahah ja jongens ik zie het al voor me ; meneer wint weer eens een race en gaat weer rare gebaartjes maken... zet ie zichzelf toch compleet voor lul of zie ik dat nu verkeerd ??
Maar zoals gezegd hoop ik gewoon dat hij er vooraan bij zit, inderdaad om zn teamgenoot te dwarsbomen !

Voorlopig zie ik dat winnen even niet gebeuren. Hij gaf zelf aan dat hij anderhalve maand zonder race nodig heeft om te herstellen.

 
Ik hou van zijn rij style, vergelijkbaar met Vinales, en totaal niet vergelijkbaar met dat agressieve gedoe Marquez.
Precies, die perfectie met de Yamaha vroeger, zo wilde ik zelf ook worden op het circuit als ik oud was. _O-

Al ben ik Marquez wel meer gaan waarderen met de jaren.
Ik voel me soms MM als ik een fout maak en de achterkant wil mij inhalen. :+ :+

Maar Miller vind ik gewoon een lompe boer op de motor.
Al gun ik hem ook podiums. :P
 
Hahah ja jongens ik zie het al voor me ; meneer wint weer eens een race en gaat weer rare gebaartjes maken... zet ie zichzelf toch compleet voor lul of zie ik dat nu verkeerd ??
Maar zoals gezegd hoop ik gewoon dat hij er vooraan bij zit, inderdaad om zn teamgenoot te dwarsbomen !
Wat mij betreft: mocht Lorenzo ooit weer podium of zelfs winst pakken, mag-ie dat vieren hoe hij het wilt. Hij heeft dan immers echt een zeer indrukwekkende comeback gemaakt (alweer).

Zolang ik het maar niet na hoef te doen. :+
 
Hahah ja jongens ik zie het al voor me ; meneer wint weer eens een race en gaat weer rare gebaartjes maken... zet ie zichzelf toch compleet voor lul of zie ik dat nu verkeerd ??
Maar zoals gezegd hoop ik gewoon dat hij er vooraan bij zit, inderdaad om zn teamgenoot te dwarsbomen !

Nee dat is niet origineel. Een eigen team beginnen in de VR|46 kleuren, dat is pas origineel _O-
 
Wat mij betreft: mocht Lorenzo ooit weer podium of zelfs winst pakken, mag-ie dat vieren hoe hij het wilt. Hij heeft dan immers echt een zeer indrukwekkende comeback gemaakt (alweer).

Zolang ik het maar niet na hoef te doen. :+
Hij is er ook vrij in, ik hoop alleen dat hij het niet gaat doen.
Ik denk dat door zijn arrogante gedrag heel veel mensen hem hebben uitgelachen in de periodes dat het nogal wat minder gaat , zoals nu.

Nee dat is niet origineel. Een eigen team beginnen in de VR|46 kleuren, dat is pas origineel _O-
Ik heb werkelijk geen flauw benul waar deze post op slaat..
 
Hij is er ook vrij in, ik hoop alleen dat hij het niet gaat doen.
Ik denk dat door zijn arrogante gedrag heel veel mensen hem hebben uitgelachen in de periodes dat het nogal wat minder gaat , zoals nu.


Ik heb werkelijk geen flauw benul waar deze post op slaat..

Vervelend zeg. En dat terwijl ik je eigen voorzet alleen maar inkopte.
 
Kan soms haast niet geloven dat jij een volwassen vent zou moeten zijn @NR34 ;)
Ik had het over zichzelf voor lul zetten en jij begint over originaliteit, vandaar dat ik niet snap waar je post op slaat.. behalve dat je een beetje de pik op mij lijkt te hebben ?!
Ben erg benieuwd wat jij als voorzet hebt gezien voor deze reactie
 
Kan soms haast niet geloven dat jij een volwassen vent zou moeten zijn @NR34 ;)
Ik had het over zichzelf voor lul zetten en jij begint over originaliteit, vandaar dat ik niet snap waar je post op slaat.. behalve dat je een beetje de pik op mij lijkt te hebben ?!
Ben erg benieuwd wat jij als voorzet hebt gezien voor deze reactie

1573224054973.png
 
Goh, ergens had ik al zoiets van jou verwacht.. Typisch dat je geen uitleg wil of kan geven en dan maar op zo'n manier probeert verder te provoceren, dat is dus 1 van de redenen dat ik niet kan geloven dat je een volwassene bent ;)

Sorry dat ik op je micro-penis heb getrapt, ben een beetje onhandig met schoenmaat 49 ! En in het vervolg zal ik met jou overleggen of ik mijn mening wel mag geven of dat jij daar slecht tegen kunt.. hoop dat je nu ook weer kan slapen.
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Goh, ergens had ik al zoiets van jou verwacht.. Typisch dat je geen uitleg wil of kan geven en dan maar op zo'n manier probeert verder te provoceren, dat is dus 1 van de redenen dat ik niet kan geloven dat je een volwassene bent ;)

Sorry dat ik op je micro-penis heb getrapt, ben een beetje onhandig met schoenmaat 49 ! En in het vervolg zal ik met jou overleggen of ik mijn mening wel mag geven of dat jij daar slecht tegen kunt.. hoop dat je nu ook weer kan slapen.

Al lang spijt dat ik überhaupt reageerde. Wie reageert er nu geïrriteerd en persoonlijk? En verder is spreken zilver en zwijgen goud ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan