Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

Paul4all

MF veteraan
14 jul 2009
12.099
390
Achterhook
Back in blue?
To be continued...

F1B8871A-1A23-4AB8-814F-8D1E450657E4.jpeg
 
Laatst bewerkt:
to improve verfraaien (ww.) ; vooruitgaan (ww.) ; verbeteren (ww.) ; herstellen (ww.) ; corrigeren (ww.) ; herzien (ww.) ; repareren (ww.) ; bijwerken (ww.) ; goedmaken (ww.) ; renoveren (ww.) ; beter worden (ww.) ; vooruitgang boeken (ww.) ; progressie maken (ww.) ; afmaken (ww.) ; voltooien (ww.) ; completeren (ww.) ; vervolledigen (ww.) ; perfectioneren (ww.) ; vervolmaken (ww.) ; volledig maken (ww.) ; updaten (ww.) ; vorderen (ww.) ; vooruitkomen (ww.) ; erop vooruit gaan (ww.) ; bijschaven (ww.) ; leven beteren (ww.) ; beteren (ww.) ; veredelen (ww.) ; beter maken (ww.)
Jorge krijgt het nog druk😄
 
Laatst bewerkt:
"Eerst de hond uitlaten" _O- En het nu gewoon 100 pagina's laten staan zo. Een OP is toch een overgewaardeerde post. Het wordt maar 25 posts bekeken en daarna niet meer.
 
Dovi, Petrucci en zelfs Bautista hebben ondertussen aan iedereen die het wilde zien aangetoond dat het niet aan de Desmo ligt.

Jorge Lorenzo deel 6: time to improve?
 
We hadden eerder al:

'Time to tame', 'time to shame' en ongetwijfeld volgt binnenkort 'time to blame...'
 
Laatst bewerkt:
Dovi, Petrucci en zelfs Bautista hebben ondertussen aan iedereen die het wilde zien aangetoond dat het niet aan de Desmo ligt.

Jorge Lorenzo deel 6: time to improve?

Alleen de mindere goden presteren op de huidige duc,werk aan de winkel dus *D
 
Ergens best wel jammer dat Lorenzo slecht rond gaat met die Duc.
Voor de sport is het beter en spannender als hij zich vooraan kan mengen met de top waar hij zonder enig twijfel thuis hoort.
 
Mijn hartslag lag afgelopen zondag al hoog genoeg, ik weet niet of ik een full race met Lorenzo vechtend voor winst aankan. :X Maar achteraan rijdend en van armoede maar naar wets gaan, dat vind ik ook niks. Ben benieuwd hoe het seizoen gaat verlopen voor hem!
 
[afbeelding]



begint het alweer een beetje te dagen


:+

Wat is dit voor slechte vervalsing dan ?! :+

Volgens mij weet ik het weer, hij had toen de achterrem ook ontdekt en kon daardoor beter sturen ??
Denk dat ze hem nog maar is moeten wijzen waar dat ding zit want hij was t snel weer vergeten :P

Genoeg sarcasme, heel erg vervelend voor JL dat hij er gewoon niet aan te pas komt.. hij hoeft van mij nooit weer kampioen te worden maar zou het toch mooi vinden als hij weer mee kan doen in de top 5/ 10
 
:^

Ik vond het wel knap van Abraham, al vanaf de tweede plek gestart en gewonnen. :}

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan