Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

Waar rijdt die? :+
Je kunt je afvragen of het niet beter is om een race te missen en volledig te herstellen,gebroken rib staat 3-4 weken voor en binnen 2 weken(na het voorval) is de GP van Argentinië.
Dus weer niet fit op de motor,met grotere risico's op vallen,en nog verder verwijdert raken van optimale conditie voor racen.
 
Dan mag hij nog van geluk spreken dat 1 van de achteropkomende rijders er niet bovenop knalt

(Ik herinner me de crash van Lentink nog wel :X )
 
Daar zat ik destijds helaas met m’n neus boven op.
Gruwelijke crash was dat.

Dus de pit limiter was de reden,niets voor Lorenzo zo’n slechte start.
 
Later ook gewoon weer redelijk lekker opgepakt en mensen ingehaald !
Cal was voor mij de man van t weekend, daarna kwamen de Repsol heren
 
  • Leuk
Waarderingen: Qken
Dan mag hij nog van geluk spreken dat 1 van de achteropkomende rijders er niet bovenop knalt

(Ik herinner me de crash van Lentink nog wel :X )

Jup, Tristan heeft het overleefd maar is uiteindelijk gestopt met racen.
 
Pure chantage. Volgende race valt de uitlaat eraf of zijn ze vergeten de remblokken erin te doen.

Ook dat laatste zal niet helemaal nieuw zijn voor hem. Kan me nog herinneren dat hij zich van de Duc moest laten vallen wegens weigerende remmen.
 
Blijkbaar zit hij op de verkeerde motor...
 

Bijlagen

  • Screenshot_20190415-113356.png
    Screenshot_20190415-113356.png
    130,5 KB · Weergaven: 17
Eindelijk heeft hij is een keer gelijk, het lag niet aan hem, maar aan de monteur die de ketting heeft gemonteerd:+
 
Probleem in de race was niet de ketting, bij beelden van de motor die de pits in werd geduwd lag de ketting er nog om. Hij heeft gewoon pech, volgend jaar wint ie een paar races.;)
 
Ja maar 2x (of was het zelfs 3x?) je ketting eraf.. Com’on!
Die gozer heeft wel pech hoor, rust er een vloek op het 2e Respol zitje?
 
Ik heb wel een goede tip voor Honda,een cardan monteren,kan de ketting er ook niet afvliegen:Y:]
 
Probleem in de race was niet de ketting, bij beelden van de motor die de pits in werd geduwd lag de ketting er nog om. Hij heeft gewoon pech, volgend jaar wint ie een paar races.;)

Ja kunst,die hadden ze er weer ff opgelegd anders moesten ze de fiets terugduwen :+
 
Daar zat ik destijds helaas met m’n neus boven op.
Gruwelijke crash was dat.

Dus de pit limiter was de reden,niets voor Lorenzo zo’n slechte start.


Inderdaad, normaal is ie er goed bij ;) /flauw

Geniet overigens wel de voorkeur boven die enorme klapper van Lentink zeg, man man man. Voelde het al bijna zelf adhv de beelden, laat staan dat het vlak voor je neus gebeurt (om nog maar te zwijgen van daadwerkelijk meemaken :X).

Echt zonde voor Honda ook, waarbij Jorge niets te verwijten valt.
 
Circuito de Jerez zal hem inderdaad beter liggen dan Circuit Of The Americas. :9 8-) :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan