Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

Heb met nr34 contact gehad per pb en ik denk dat we elkaar gewoon niet liggen of op zn minst elkaar slecht begrijpen en/of verdragen, maar daar hoeft het topic niet onder te lijden.

Verder maar weer on topic ?
Gaat Lorenzo nog even iets laten zien op Valencia? Baantje ligt hem toch wel aardig dacht ik
 
De afgelopen wedstrijd deed hij het al wat beter,dus wie weet krijgt hij vleugeltjes voor het thuispubliek en eindigt
in de top 10.
 
Honda-Jlo is geen gelukkige combinatie gebleken,da’s een understatement.
Honda-Jlo-Assen zelfs een dramatische combi,buiten 2010 is Assen nooit een goede baan voor hem geweest in de koningsklasse maar hier heeft buiten z’n wervels ook z’n carrière een flinke optater gekregen.
Volgend jaar proberen een overwinning te scoren voor de statistiek,3 overwinningen op 3 verschillende merken,en dan het plekje lekker doorschuiven naar de 2e Marquez.
Als Ducati of Yamaha dan geen plek heeft lekker de helm aan de wilgen hangen en net als de vriendjes Max en VR een moto3 team beginnen.
 
Honda-Jlo is geen gelukkige combinatie gebleken,da’s een understatement.
Honda-Jlo-Assen zelfs een dramatische combi,buiten 2010 is Assen nooit een goede baan voor hem geweest in de koningsklasse maar hier heeft buiten z’n wervels ook z’n carrière een flinke optater gekregen.
Volgend jaar proberen een overwinning te scoren voor de statistiek,3 overwinningen op 3 verschillende merken,en dan het plekje lekker doorschuiven naar de 2e Marquez.
Als Ducati of Yamaha dan geen plek heeft lekker de helm aan de wilgen hangen en net als de vriendjes Max en VR een moto3 team beginnen.
PAUL !!!!...was je hond weggelopen 🙄
 
Hoop dat dus ook! Lorenzo heeft het seizoen vorig jaar toch serieus wat meer opgefleurd moet ik zeggen... seizoen 2019 is voor mij een minder seizoen om vanaf de bank te bekijken helaas..., ook al kan ik goed naar marquez kijken met zijn lekker wilde rij-style
 
Daarbij denk ik nogsteeds dat als iedereen fit is, Lorenzo de enige is die het Marquez een seizoen lang lastig kan maken. Maar we gaan het zien, misschien zijn en dinsdag al dingen die opvallen voor 2020.

(Kunnen jullie ook niet wachten op die uber-geile-carbonnen kuipjes??!!)
 
Daarbij denk ik nogsteeds dat als iedereen fit is, Lorenzo de enige is die het Marquez een seizoen lang lastig kan maken. Maar we gaan het zien, misschien zijn en dinsdag al dingen die opvallen voor 2020.

(Kunnen jullie ook niet wachten op die uber-geile-carbonnen kuipjes??!!)
Ik gok eerder Fabio Quatararo en misschien Viñales als Yamaha hun huis werk heeft gedaan.
Helaas zie je de blank carbon kuipwerk te weinig.
 
Ik gok eerder Fabio Quatararo en misschien Viñales als Yamaha hun huis werk heeft gedaan.
Helaas zie je de blank carbon kuipwerk te weinig.
Benieuwd of Fabio het Marc een jaar lang lastig kan maken...vind wel dat hij heel snel volwassen is geworden op de GP fiets (positief dus).
Maverick...lastig, moet 100% kloppen met de M1. Vraag me af of ze dat goed krijgen over de winter.

Als ze die Petronasjes nou eens niet mat zwart spoten maar gewoon carbon lieten... @Wilco: lees je mee hier? :)

Fabio_Carbon_M1.jpg
 
Ik zie geen enkele combinatie van coureur+fiets het Marquez een jaar lang moeilijk maken. Elke keer eerste of tweede is haast onvoorstelbaar. Sterker nog, zelfs al zou hij die elf keer dat-ie won als tweede over de streep gekomen zijn, dan had hij nog steeds de titel naar zich toe getrokken. Maar belangrijker dan wat hij doet, is dat er niet steeds één andere coureur is die hem het vuur aan de schenen legt, da's elk weekend weer een ander. Dovi verslaat hem soms, en dat is niet vaak genoeg; Quartararo maakt het soms spannend en dat is niet genoeg; Viñales verslaat hem maar soms...

Pas als er een andere coureur is die, net als Marc, élk weekend podium pakt en élk weekend voor de overwinning strijdt, dan gaat het spannend worden. Eigenlijk is er een nieuwe alien nodig. (Zoals dat Stoner, Pedrosa, Rossi, Lorenzo alle overwinningen en podiumplekken onderling uitvochten, weekend na weekend, zonder uitzonderingen.)
 
We gaan het beleven,ben benieuwd wat Jlo gaat doen als de 2020 Honda net zo dramatisch aanvoelt voor hem als de huidige versie.
Als het niet wil dan wil het niet,het is dat het zo’n mannetje is maar anders was het toch best lekker om op een klanten duc of yammie een beetje uit de wind weer het goede racegevoel terug te krijgen.
Echter Jlo kennende zou hij nog voor KTM kiezen want fabrieksteam :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan