Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

Hoop dat ie morgen wint! En weer even laat zien wat voor ´n coureur hij is. MM geen punten zou helemaal mooi zijn.
 
Dus dan wordt de druk alleen maar groter .....Marquez gaat zich bemoeien met Rossi want die moet achter hem blijven en de rest boeit hem dan niet meer....die is nu alleen maar bezig met rekenen 😜

helaas , Lorenzo zijn eigen druk is zijn probleem geworden en niet Marquez:p
 
Lorenzo duidelijk sterker vandaag dan Marquez,maar als ze een wedstrijdje doen wie het eerst bij de motor is weet ik het nog niet:p
 
Lorenzo leek idd sterker, maar kon MM ook niet uit zijn achterwiel rijden
MM kon ook echt helemaal niets meer.
Ik had eigenlijk verwacht dat Jorge zijn banden aan het sparen was en de laatste zes rondjes een halve seconde sneller zou zijn dan iedereen.
Eerste rondje in de kwalificatie was gelijk onder het ronderecord. :eek:(y)
 
Nou dat was weer een dikke teleurstelling voor lorenzo in bocht 1, had gehoopt om een gevecht om de kop.
Gelukkig genoeg andere gevechten gezien en hem dus niet gemist..

Maar gaat hij nou echt Marquez de schuld geven? Vind dit nog dommer dan dat Pedrosa zarco ( dacht ik ? ) ging beschuldigen in Argentinië. Je bestuurt die fiets toch zelf man ? En hoe erg is dat met dat teentje ?? Zijn er genoeg die met grotere problemen rond rijden en meneer zit weer te zeiken over wat kleins.. Heb respect voor zn prestaties maar blijf m een zeikerd vinden
 
Vind dit nog dommer dan dat Pedrosa zarco ( dacht ik ? ) ging beschuldigen in Argentinië.
Pedrosa hield zich redelijk in, na dat incident... Want hij moest wijd door Zarco, maar ging zelf op het natte te vroeg op z'n gas. Oorzaak en schuld zijn zowel daar als in Lorenzo's geval twee belangrijke woorden denk ik.
 
Nou dat was weer een dikke teleurstelling voor lorenzo in bocht 1, had gehoopt om een gevecht om de kop.
Gelukkig genoeg andere gevechten gezien en hem dus niet gemist..

Maar gaat hij nou echt Marquez de schuld geven? Vind dit nog dommer dan dat Pedrosa zarco ( dacht ik ? ) ging beschuldigen in Argentinië. Je bestuurt die fiets toch zelf man ? En hoe erg is dat met dat teentje ?? Zijn er genoeg die met grotere problemen rond rijden en meneer zit weer te zeiken over wat kleins.. Heb respect voor zn prestaties maar blijf m een zeikerd vinden

Zekers,Rossi kan ook wel vertrekken:+
 
Nou dat was weer een dikke teleurstelling voor lorenzo in bocht 1, had gehoopt om een gevecht om de kop.
Gelukkig genoeg andere gevechten gezien en hem dus niet gemist..

Maar gaat hij nou echt Marquez de schuld geven? Vind dit nog dommer dan dat Pedrosa zarco ( dacht ik ? ) ging beschuldigen in Argentinië. Je bestuurt die fiets toch zelf man ? En hoe erg is dat met dat teentje ?? Zijn er genoeg die met grotere problemen rond rijden en meneer zit weer te zeiken over wat kleins.. Heb respect voor zn prestaties maar blijf m een zeikerd vinden
Leuk dan je het hier even komt melden wat je van Lorenzo vind
 
Leuk dan je het hier even komt melden wat je van Lorenzo vind
Wat denkt hij wel, iets negatiefs te zeggen over Lorenzo.
Als hier alleen positieve dingen over Lorenzo mogen worden gezegt dan zijn we snel klaar.
Ik vind dat we gerust realistisch mogen zijn dus als er gezegt wordt dat het een zeikerd is dan is daar geen woord over gelogen,.
 
Terug
Bovenaan Onderaan