Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

@ Raphael-s : Juist daarom zou je denken dat ze Dovi wel een zinderend aanbod zouden doen, blijkbaar was dat aanbod nog lang niet wat Dovi zelf verwachtte en legde het dus naast hem neer..

Lorenzo mankeert volgens mij psychisch meer dan dat er aan de Duc mankeert.. eerste test kon hij gewoon knallen met dat ding, sommige kwali's kon hij hele goede tijden zetten maar het is nu gewoon ronduit slecht want zelfs 1 snelle ronde lukt eigenlijk niet meer

Gek vind ik het niet....vertrouwen is weg na het remklauwen incident.
 
Gek vind ik het niet....vertrouwen is weg na het remklauwen incident.

Geef de motor maar de schuld van zijn prestaties...

En al die andere coureurs die door een technisch mankement hard op hun muil gaan?
Die stappen op en draaien de kraan weer vol open.

Het is toch niet zo dat JL tot het remklauwincident de sterren van de hemel reed op de Duc?
 
Geef de motor maar de schuld van zijn prestaties...

En al die andere coureurs die door een technisch mankement hard op hun muil gaan?
Die stappen op en draaien de kraan weer vol open.

Het is toch niet zo dat JL tot het remklauwincident de sterren van de hemel reed op de Duc?

Ik heb het toch niet over zijn goeie presteren...ik heb het over het vertrouwen.
 
Laatst bewerkt:
Geef de motor maar de schuld van zijn prestaties...

En al die andere coureurs die door een technisch mankement hard op hun muil gaan?
Die stappen op en draaien de kraan weer vol open.

Het is toch niet zo dat JL tot het remklauwincident de sterren van de hemel reed op de Duc?


Het is idd zoals Gerrit aangaf een kwestie van vertrouwen, iets wat JL volgens mij al snel kwijt is.
In half/half omstandigheden lijkt hij niet te durven ( volgens sommigen door zn crash op assen ) en in de volle regen moet hij het even opbouwen maar straalt het nog steeds geen vertrouwen uit.
Volledig droog en bij voorkeur in Spanje is/was hij gewoon vaak de snelste / stabielste.

Daarbij komt nog eens dat ik denk dat als een motor niet naar jou stijl rijd, of jij niet naar de stijl van de motor dat je het sowieso al enorm moeilijk krijgt.. Jl is niet van de aanpassingen en Ducati zal eht wel een keer goed vinden aangezien de rest wel aardig presteert
 
Het is idd zoals Gerrit aangaf een kwestie van vertrouwen, iets wat JL volgens mij al snel kwijt is.
In half/half omstandigheden lijkt hij niet te durven ( volgens sommigen door zn crash op assen ) en in de volle regen moet hij het even opbouwen maar straalt het nog steeds geen vertrouwen uit.
Volledig droog en bij voorkeur in Spanje is/was hij gewoon vaak de snelste / stabielste.

Daarbij komt nog eens dat ik denk dat als een motor niet naar jou stijl rijd, of jij niet naar de stijl van de motor dat je het sowieso al enorm moeilijk krijgt.. Jl is niet van de aanpassingen en Ducati zal eht wel een keer goed vinden aangezien de rest wel aardig presteert

Inderdaad niet zo van aanpassen, dat ding moet gelijk naar zijn hand staan en dan istie niet te houden.
 
Lorenzo in zijn boek: 'Toen Rossi terugkeerde bij Yamaha, begon hij van alles van mij te kopiëren. De race settings, mijn trainingen en zelfs de motoren waarop ik trainde. Daarna werd hij weer competitief'.

:Z :N
 
Lorenzo in zijn boek: 'Toen Rossi terugkeerde bij Yamaha, begon hij van alles van mij te kopiëren. De race settings, mijn trainingen en zelfs de motoren waarop ik trainde. Daarna werd hij weer competitief'.

:Z :N
Mijn vriendin heeft net het nieuwe boek van Gordon uit.. ook geweldig. _O-
( Over onzin gesproken )
 
@ Raphael-s : Juist daarom zou je denken dat ze Dovi wel een zinderend aanbod zouden doen, blijkbaar was dat aanbod nog lang niet wat Dovi zelf verwachtte en legde het dus naast hem neer..
Ik weet het niet. Zoveel opties heeft Dovi ook weer niet. Top salaris heeft niet alleen met je presteren te maken maar ook met je andere aanbiedingen.
 
Ik weet het niet. Zoveel opties heeft Dovi ook weer niet. Top salaris heeft niet alleen met je presteren te maken maar ook met je andere aanbiedingen.

Ik doe het zo ff uit mn hoofd maar volgens mij kreeg dovi ca 2 m en jl ca 12m

Als ze jl op 6 zetten kunnen ze dovi er 6 bij geven en komt die op 8 ;)

Dovi zegt dat hij gewaardeerd wil worden , lijkt me dat dat begint door meer loon te krijgen dan je mindere team genoot.

+ Als dovi vrij komt denk ik dat et bij Suzuki of ktm wel vraag naar hem is.. al zal het loon niet hoger zijn ben ik bang
 
Ik doe het zo ff uit mn hoofd maar volgens mij kreeg dovi ca 2 m en jl ca 12m

Als ze jl op 6 zetten kunnen ze dovi er 6 bij geven en komt die op 8 ;)

Dovi zegt dat hij gewaardeerd wil worden , lijkt me dat dat begint door meer loon te krijgen dan je mindere team genoot.

+ Als dovi vrij komt denk ik dat et bij Suzuki of ktm wel vraag naar hem is.. al zal het loon niet hoger zijn ben ik bang

2000.000 is ook maar een schijntje/wisselgeld O-) :P
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het wel jammer dat hij niet meer vooraan te vinden, ik kon altijd genieten met volle respect die eerste ronde waar die meteen zo hard ging en vol overtuiging de bochten in dook waar de rest gewoon het nakijken had!
Hoop dat hij naar Suzuki gaat lijkt me wel een motor voor hem.
Want denk dat eerlijk gezegd Ducati ook wel een beetje klaar met hem is zo en hij zelf denk ik ook wel!
 
Ik vind het wel jammer dat hij niet meer vooraan te vinden, ik kon altijd genieten met volle respect die eerste ronde waar die meteen zo hard ging en vol overtuiging de bochten in dook waar de rest gewoon het nakijken had!
Hoop dat hij naar Suzuki gaat lijkt me wel een motor voor hem.
Want denk dat eerlijk gezegd Ducati ook wel een beetje klaar met hem is zo en hij zelf denk ik ook wel!

Eens....als de klik er niet is , dan moet je om de tafel gaan zitten en handen ineen slaan van joh het is het niet van beide kanten...we zoeken in het vroege seizoen een andere weg ...even goeie vrienden en klaar.
Dan kunnen beide partijen kijken wat beter is en dan hopelijk is alles opgelost
..we moeten het seizoen proberen goed af te sluiten en wie weet wordt het uiteindelijk nog mooi.
 
Laatst bewerkt:
Er zijn nog maar 3 race s gereden,en dat zijn niet de favorieten van Jorge. Hij heeft in het verleden al vaker laten zien dat de banen in Europa hem beter liggen. Wacht nog maar even af en niet te gauw conclusie s trekken.
 
Er zijn nog maar 3 race s gereden,en dat zijn niet de favorieten van Jorge. Hij heeft in het verleden al vaker laten zien dat de banen in Europa hem beter liggen. Wacht nog maar even af en niet te gauw conclusie s trekken.

Er worden toch geen conclusies getrokken ?
Lees mijn laatste stuk ....daar bedoelde ik ook een beetje mee van wat jij al aangaf er komen nog banen aan die hem wel bevallen !!
Mugello bijvoorbeeld *O*
 
Eensch met Robert: ik vind het te vroeg voor contractonderhandelingen tussen Ducati en Lorenzo. Vorig jaar stond hij in Jerez nog op het podium, en in Valencia had hij podiumsnelheid. Die potentie is er natuurlijk nog steeds, het is een kwestie van de zaken op één lijn krijgen. Nu is dat bij Lorenzo altijd een grote uitdaging, maar als het eenmaal klikt, is het resultaat er ook naar. Volhouden dus...
 
Eensch met Robert: ik vind het te vroeg voor contractonderhandelingen tussen Ducati en Lorenzo. Vorig jaar stond hij in Jerez nog op het podium, en in Valencia had hij podiumsnelheid. Die potentie is er natuurlijk nog steeds, het is een kwestie van de zaken op één lijn krijgen. Nu is dat bij Lorenzo altijd een grote uitdaging, maar als het eenmaal klikt, is het resultaat er ook naar. Volhouden dus...

Ik vind het niet te vroeg voor onderhandelingen ...daar zijn ze straks al mee bezig , en de bekendmaking van dat is meestal op Brno dus de tijd dringt 😕
 
Laatst bewerkt:
En hopen op een aantal volledig droge weekenden, want met wisselende omstandigheden lijkt Lorenzo het vertrouwen ook te verliezen en dat is op dit moment funest.
 
Terug
Bovenaan Onderaan