Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

Stoner wou niets met het wereldje meer te maken hebben ivm verplichtingen en media etc.. wie zoekt er regelmatig media aandacht.. juist, stoner.
Persoonlijk denk ik dat hij compleet opgebrand was omdat hij een gekke levenstijl heeft.

Zoals ik mn post hierboven al aangeef , hebben mensen van Ducati aangegeven dat stoner alleen wil laten zien dat hij snel is en dus weinig aan ontwikkeling doet.

Stoner is in kwalificatie trim misschien een paar tiende sneller dan pirro maar ik denk dat pirro hem overall wel verslaat

stoner kan in 4 rondjes zo'n snelle tijd neerzetten waar de andere rijders wel 20 rondes voor nodig hebben.
als dit je geen goede testrijder maakt dan weet ik het ook niet meer.
 
stoner kan in 4 rondjes zo'n snelle tijd neerzetten waar de andere rijders wel 20 rondes voor nodig hebben.
als dit je geen goede testrijder maakt dan weet ik het ook niet meer.
Kan mij eigenlijk niet meer zo voor de geest halen wanneer ze met de FP4 in huidige vorm zijn begonnen, maar dat hele rondjes rijden op zoek naar een afstelling of het rijden om het rijden was nooit iets voor Stoner. Die zat binnen enkele ronden op snelheid en zag dat het goed was.
 
hij at/dronk bijna niks , op een testdag was een chocolade reep het enigste wat hij binnen kreeg.
WTF, why?
stoner kan in 4 rondjes zo'n snelle tijd neerzetten waar de andere rijders wel 20 rondes voor nodig hebben.
als dit je geen goede testrijder maakt dan weet ik het ook niet meer.
Goede testrijder inderdaad, sterker nog, hij zou een heel aardige GP rijder kunnen zijn denk ik! :+
 
ik weet het niet helemaal zeker meer maar hij had er geloof ik gewoon schijt aan en vond het allemaal overdreven.

dit was al in 2006 ;
I had seen doctors about some tiredness back in Australia in 2006. They said I had chronic fatigue syndrome, which they put down to a combination of my diet and my busy schedule.

in 2009 was het nog veel extremer waardoor hij een aantal races gemist heeft.
 
ik weet het niet helemaal zeker meer maar hij had er geloof ik gewoon schijt aan en vond het allemaal overdreven.

dit was al in 2006 ;
I had seen doctors about some tiredness back in Australia in 2006. They said I had chronic fatigue syndrome, which they put down to a combination of my diet and my busy schedule.

in 2009 was het nog veel extremer waardoor hij een aantal races gemist heeft.
Oh ja dat weet ik nog. 'k Dacht dat daar uiteindelijk wel een medische reden voor gevonden was.

Sorry voor offtopic overigens. :$
 
Bedankt voor de aanvulling Appiers.
Stoner staat er om bekend om dus zeer slecht voor zichzelf te zorgen qua voeding en fitheid.
Wou niet zo veel trainen want hij was toch wel snel
En wou alleen eten waar hij zin aan had.
Zo gebeurde het idd dat hij met alleen een "choco reep " in zn maag op de motor stapte.
 
stoner kan in 4 rondjes zo'n snelle tijd neerzetten waar de andere rijders wel 20 rondes voor nodig hebben.
als dit je geen goede testrijder maakt dan weet ik het ook niet meer.

Ducati gaf toch echt zelf aan dat ze vinden/vonden dat hij niet veel voor hen kon betekenen omdat hij dus uitsluitend snelle rondes deed.
 
Ducati gaf toch echt zelf aan dat ze vinden/vonden dat hij niet veel voor hen kon betekenen omdat hij dus uitsluitend snelle rondes deed.
Begrijp ik het nu goed. Ducati zoekt een tragere testrijder, die hun moto test maar niet op de limiet.:? En ik die dacht dat je pas kon zeggen als een upgrade werkte of niet wanneer je tegen de limiet zat. Ok ik snap het.
 
Misschien even proberen het bord voor je kop weg te halen ?

Vind het een beetje overkomen alsof ik een leugenaar ben oid..

Blijf vooral denken dat jij het beter weet dan zn ex werkgever..
 
Begrijp ik het nu goed. Ducati zoekt een tragere testrijder, die hun moto test maar niet op de limiet.:? En ik die dacht dat je pas kon zeggen als een upgrade werkte of niet wanneer je tegen de limiet zat. Ok ik snap het.

Misschien kan hij de problemen die andere rijders ervaren niet vinden/herkennen en is zijn data waardeloos omdat zijn rijstijl zoveel verschilt van de huidige wedstrijdrijders?
 
Ducati gaf toch echt zelf aan dat ze vinden/vonden dat hij niet veel voor hen kon betekenen omdat hij dus uitsluitend snelle rondes deed.

muah stoner had zijn eigen manier van testen , dat ducati daar niet mee overweg kan is niet echt zijn probleem.
honda heeft gelijk aangegeven dat ze stoner weer terug willen dus hij zal vast geen verkeerde testrijder zijn.
hij rijd snelle rondes zodat hij meer rust voor zichzelf heeft , dat heeft al in het verleden ook aangegeven.
zie het maar zo , testrijder A doet 30 rondes over het testen tot dat hij het volledig heeft getest en testrijder B doet er 10 rondes over om dezelfde informatie te krijgen.... dan weet ik wel welke testrijder ik zou aannemen:P
en daarbij komt bij ducati ook een hoop ego om de hoek kijken '' wij weten het wel''
 
muah stoner had zijn eigen manier van testen , dat ducati daar niet mee overweg kan is niet echt zijn probleem.
honda heeft gelijk aangegeven dat ze stoner weer terug willen dus hij zal vast geen verkeerde testrijder zijn.
hij rijd snelle rondes zodat hij meer rust voor zichzelf heeft , dat heeft al in het verleden ook aangegeven.
zie het maar zo , testrijder A doet 30 rondes over het testen tot dat hij het volledig heeft getest en testrijder B doet er 10 rondes over om dezelfde informatie te krijgen.... dan weet ik wel welke testrijder ik zou aannemen:P
en daarbij komt bij ducati ook een hoop ego om de hoek kijken '' wij weten het wel''
Ducati moest hem toch betalen he ;)

Jij gaat nu puur uit van info uit snelle rondes, er bestaan veel meer varianten om te testen he ;) denk bijv. Eens aan bandenslijtage of brandstof verbruik etc.
Nu snap ik dat ze daar Pirro voor kunnen gebruiken.

Stoner is ook regelmatig gevraagd of hij het nog zag zitten om een wildcard te pakken en dat wil hij dus absoluut niet, als hij zo overtuigd is van zn eigen kunnen dan had ie op zn minst 1 x per jaar in PI aan de start kunnen staan toch ?
Ik denk namelijk dat hij zo n weekend niet aan kan, wat opzich niet erg is.
 
ik zal straks even terug zoeken maar ik geloof dat stoner een van de eerste testen van ducati als enigste zoveel rondes op een hoog tempo heeft gereden , hij doet ook nog steeds aan motorcross en supermoto dus een weekend zou hij wel aan kunnen maar hij wil gewoon geen verplichtingen meer zoals een race weekend.
 
ik zal straks even terug zoeken maar ik geloof dat stoner een van de eerste testen van ducati als enigste zoveel rondes op een hoog tempo heeft gereden , hij doet ook nog steeds aan motorcross en supermoto dus een weekend zou hij wel aan kunnen maar hij wil gewoon geen verplichtingen meer zoals een race weekend.
Die info is meer dan welkom !
 
Misschien even proberen het bord voor je kop weg te halen ?

Vind het een beetje overkomen alsof ik een leugenaar ben oid..

Blijf vooral denken dat jij het beter weet dan zn ex werkgever..
Voel u zo niet aangevallen|(. Ik had niet de bedoeling om u te beledigen, snap alleen de uitleg van ducati niet.
Maar waar haal jij deze informatie eigenlijk?
 
Voel u zo niet aangevallen|(. Ik had niet de bedoeling om u te beledigen, snap alleen de uitleg van ducati niet.
Maar waar jij deze informatie eigenlijk?
Sorry, kwam op mij zo over ;)

Ik heb de info onthouden uit interviews en dergelijke.
Ik vind stoner een interessant talent die helaas te weinig van zn carrière gemaakt heeft naar mijn mening.. en voeding/fitness interesseert me ook heel erg, en laat dat nu net ook weer met stoner te maken hebben.
 
Ik heb de info onthouden uit interviews en dergelijke.
Ik vind stoner een interessant talent die helaas te weinig van zn carrière gemaakt heeft naar mijn mening.. en voeding/fitness interesseert me ook heel erg, en laat dat nu net ook weer met stoner te maken hebben.
Dat deel begrijp ik ook niet; natuurlijk is op GP niveau voeding belangrijk. Daar neem je dan toch een diëtist / deskundige voor in dienst om je daarmee te helpen of desnoods 'volledig te ontzorgen'?
 
Dat deel begrijp ik ook niet; natuurlijk is op GP niveau voeding belangrijk. Daar neem je dan toch een diëtist / deskundige voor in dienst om je daarmee te helpen of desnoods 'volledig te ontzorgen'?
Rossi leefde eerder ook gewoon op hamburgers.
Toen die wat ouder werd ging die mee doen met sporten en voeding.
En toen het nog 500cc was.
Had nog nooit iemand van dieeten gehoord😂
 
Vroeger was het idd soort camping leven ; bier en burgers.

Tegenwoordig is het idd veel voedingsplannen, enorm veel trainen in sportscholen en op motoren e.d.


Dat stoner zichzelf verwaarloosde heeft waarschijnlijk iets met zn verleden te maken , zoals Gerrit al aangaf is hij buitengewoon gepusht om coureur te worden.
Ieder heeft een manier om zich ergens tegen af te zetten, blijkbaar was niet of slecht eten zijn maniertje
 
Rossi leefde eerder ook gewoon op hamburgers.
Toen die wat ouder werd ging die mee doen met sporten en voeding.
En toen het nog 500cc was.
Had nog nooit iemand van dieeten gehoord😂
Ja als er iets is wat de afgelopen jaren sterk veranderd is, dan is dat het wel. De coureurs zijn meer afgetraind dan ooit.
Dat stoner zichzelf verwaarloosde heeft waarschijnlijk iets met zn verleden te maken , zoals Gerrit al aangaf is hij buitengewoon gepusht om coureur te worden.
Ieder heeft een manier om zich ergens tegen af te zetten, blijkbaar was niet of slecht eten zijn maniertje
Kennelijk maar hij heeft alleen zichzelf ermee.
 
Dat heeft hij zeker maar hij zal er wel anders tegen aankijken ;)


On topic: gaat lorenzo het complete weekend rijden ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan