Jorge Lorenzo,zie hier deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paul4all

MF veteraan
14 jul 2009
12.099
390
Achterhook
80 MotoGP podiums en 2 MotoGP wk's
Need i say more :?

images
 
Laatst bewerkt:
Ik wil (en moet) eigenlijk niks afdingen aan JL zijn kwaliteiten in dit topic. Maar vooralsnog gezien de afgelopen jaren, denk ik toch echt dat MM een maatje te groot is voor JL. In je rookie jaar kampioen worden, en dan het 2e seizoen zo domineren, dat heb ik JL niet zien doen.
Begrijp me niet verkeerd, JL is van hele grote klasse, maar ik begin momenteel wel een beetje te twijfelen of het net zo'n alien zal zijn over een paar jaar als Stoner was, MM is en Rossi was. Ik gun het hem van harte, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat het zo zal zijn.
 
MM is voor iedereen een maat te groot,absoluut waar.
Rossi hoef je niets over te zeggen want die heeft al 9 wk's
Maar vergeet niet dat JLo ook al 2 MotoGP titels heeft,dit heeft alleen Stoner en binnenkort MM dus hij past absoluut in het rijtje grootheden van de MotoGP.
Voor de rest zal de toekomst het uitwijzen maar ik denk dat hij op de weg terug is en nog een paar leuke races gaat laten zien dit seizoen met(heel) misschien nog een racewinst.
 
MM is voor iedereen een maat te groot,absoluut waar.
Rossi hoef je niets over te zeggen want die heeft al 9 wk's
Maar vergeet niet dat JLo ook al 2 MotoGP titels heeft,dit heeft alleen Stoner en binnenkort MM dus hij past absoluut in het rijtje grootheden van de MotoGP.
Voor de rest zal de toekomst het uitwijzen maar ik denk dat hij op de weg terug is en nog een paar leuke races gaat laten zien dit seizoen met(heel) misschien nog een racewinst.

Heb jij last van een zonnesteek of zo *D
 
MM is voor iedereen een maat te groot,absoluut waar.
Rossi hoef je niets over te zeggen want die heeft al 9 wk's
Maar vergeet niet dat JLo ook al 2 MotoGP titels heeft,dit heeft alleen Stoner en binnenkort MM dus hij past absoluut in het rijtje grootheden van de MotoGP.
Voor de rest zal de toekomst het uitwijzen maar ik denk dat hij op de weg terug is en nog een paar leuke races gaat laten zien dit seizoen met(heel) misschien nog een racewinst.
Jawel, maar alleen WK's zeggen me ook niet zoveel. Om hem er nog maar eens bij te pakken; Hayden is in 2006 ook WK geworden, terwijl ik Pedrosa toch echt een betere coureur vind.
 
Heb jij last van een zonnesteek of zo *D

_O-

Het maakt me eigenlijk niet zo veel uit wie het doet. Maar het zou goed zijn voor de MotoGP als er wat meer coureurs weerstand bieden aan Mafquez! :Y

Momenteel is het een onemanshow en daar is niemand bij gebaat.
 
Jawel, maar alleen WK's zeggen me ook niet zoveel. Om hem er nog maar eens bij te pakken; Hayden is in 2006 ook WK geworden, terwijl ik Pedrosa toch echt een betere coureur vind.
Dat is een non discussie wat mij betreft want de kampioen in een bepaald jaar is gewoon de beste geweest in dat jaar. Het hangt van zo ontzettend veel factoren af hoe iemand presteert. Vergeet ook niet dat 2006 het laatste jaar van de 990cc is geweest en dat in de jaren 2007/2008 ene Alberto Puig heel duidelijk maakte dat de machine toch vooral om Pedrosa gebouwd moest worden en Hayden maar moest zien wat hij ermee deed... Niet voor niets bestempelde Casey Stoner de komst van Hayden naar Ducat in 2009 als een welkome afwisseling omdat ook Hayden "heel veel shit over zich heen heeft gekregen, onterecht". Als je Haydens resultaten ziet in 2006 dan is hij gewoon heel consistent geweest, pakte een hoop podiumplekken en daar wordt je ook kampioen mee.

Alzamora werd in 1999 ook 125cc wereldkampioen zonder een overwinning. Ook met consistentie ben je ''gewoon'' de beste.

Voor wat Lorenzo betreft: die heeft ook al twee 250cc wereldtitels op zijn naam staan, dominerend binnengesleept, en hoe hij 2008 binnenstormde met pole positie na pole positie en de winst in zijn derde Grand Prix is alleen door Marquez (winst in zijn tweede GP) en Biaggi (winst in zijn eerste GP (dacht ik)) overtroffen. Die Lorenzo is echt wel een hele grote.

Ikzelf hoop echter dat Lorenzo niets wint dit seizoen, ondanks het feit dat ik al die Marquez zeges wel een keer zat ben hoop ik stiekem dat hij ze alle 18 pakt dit seizoen. Herschrijf die geschiedenisboeken maar! :Y
 
Laatst bewerkt:
Lorenzo is zeker een hele grote. Maar de druk van alle veranderingen en MM zijn hem te groot geworden. Had 'ie dat professioneel gezien beter moeten kunnen handelen? Misschien wel, maar het is maar een mens zo blijkt :)

Hij stond er gister trouwens wel ff van te kijken denk ik toen ik m'n LCR Honda ervoor gooide in de GT laatste lap op m'n PS4 :)
 
Lorenzo is zeker een hele grote. Maar de druk van alle veranderingen en MM zijn hem te groot geworden. Had 'ie dat professioneel gezien beter moeten kunnen handelen? Misschien wel, maar het is maar een mens zo blijkt :)

Hij stond er gister trouwens wel ff van te kijken denk ik toen ik m'n LCR Honda ervoor gooide in de GT laatste lap op m'n PS4 :)


_O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Lorenzo is zeker een hele grote. Maar de druk van alle veranderingen en MM zijn hem te groot geworden. Had 'ie dat professioneel gezien beter moeten kunnen handelen? Misschien wel, maar het is maar een mens zo blijkt :)

Hij stond er gister trouwens wel ff van te kijken denk ik toen ik m'n LCR Honda ervoor gooide in de GT laatste lap op m'n PS4 :)

_O-
Ja,Honda
 
Under construction

[afbeelding]


Ik heb nog een leuk plaatje voor je Paul :P

Aan de ene kant lijkt het me inderdaad wel spektakel als MM ze allemaal pakt. Echter, die uberdominantie begint toch wel te vermoeien. Laat de tweede helft maar een ander beeld geven wat dat betreft. Paar keer Rossi, paar keer Lorenzo, 1 keer Pedrosa voor de leut en als het kan een Iannone ertussendoor.

Ben sowieso wel benieuwd of en hoe Lorenzo zich herstelt.

Dat ie beter kan is wel duidelijk maar dat ie ook de enige zou zijn die theoretisch kan aanhaken dat dan weer niet. Omstandigheden zijn voor iedereen om mee te dealen, nu zijn ze kennelijk in z'n nadeel vorig jaar in z'n voordeel. Voor andere rijders is dat ook zo of vice versa.

Kortom laat het in godesnaam weer een beetje spannender worden anders ga ik wel curling kijken.
 
Ik heb nog een leuk plaatje voor je Paul :P

Aan de ene kant lijkt het me inderdaad wel spektakel als MM ze allemaal pakt. Echter, die uberdominantie begint toch wel te vermoeien. Laat de tweede helft maar een ander beeld geven wat dat betreft. Paar keer Rossi, paar keer Lorenzo, 1 keer Pedrosa voor de leut en als het kan een Iannone ertussendoor.

Ben sowieso wel benieuwd of en hoe Lorenzo zich herstelt.

Dat ie beter kan is wel duidelijk maar dat ie ook de enige zou zijn die theoretisch kan aanhaken dat dan weer niet. Omstandigheden zijn voor iedereen om mee te dealen, nu zijn ze kennelijk in z'n nadeel vorig jaar in z'n voordeel. Voor andere rijders is dat ook zo of vice versa.

Kortom laat het in godesnaam weer een beetje spannender worden anders ga ik wel curling kijken.
Nou ja zeg
Dat ze al dat geweld nog steeds uit mogen zenden :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan