Jorge Lorenzo,zie hier deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lees het alsof hij het sarcastisch bedoelt. Dan ziet het eruit als een sarcastische opmerking. Ik denk dat het dat ook is, en dat je het dus niet als een serieuze opmerking moet lezen.
Uiteraard, et lukt me zelfs niet om het serieus op te vatten. :P
 
Nou ik heb de hoop nog niet op gegeven.
Maar ben ook niet achterlijk .
Weet dat het wel heel erg mee moet zitten wil die nog kampioen worden.
Daarom Go Rossi Go
Ik wel!
Ook daarom: Go Rossi Go!
(I know, het is jouw zinnetje, maar ik mag wat meer omwille van mijn toestand- ik ben er zelfs zo slecht aan toe dat ik een reis heb gepland naar zuid-afrika wanneer de seizoensfinale wordt verreden..)

Edit: oei dit hoorde misschien niet in het jl topic. Excuseer heren!
 
Laatst bewerkt:
Lorenzo heeft 1 hand op de kampioenschaps beker. Een goeie pace in FP4 en echt een mokerslag van een kwalificatieronde. Ik ben benieuwd of de WUP nog wat kan opschudden en het verwachte "koelere" weer. Wie er ook vind, vind dat er bij beide een zwart randje op zit en dat is jammer van zon spannend seizoen.

Rossi had in 2006 ook een goede pace en pole position, dus het is nog niet zomaar gestreden.

Maar hier zit een heel raar verhaal achter...iets met Rossi en banden
 
Altijd leuk om te generaliseren. Maar eerlijk gezegd betrap ik me daar zelf ook op. Heb er altijd in geloofd. Ook of zelfs tijdens zijn Ducati periode ben ik erin blijven geloven dat hij terug zou komen. En zo geschiedde. Maar om zo een beslissende race in te gaan, is niet de manier mijns inziens. Heb de hoop nog niet helemaal opgegeven, het is pas beslist bij het vallen van... euhhh de finishvlag. Go Rossi, Goooo!

En over realistisch gesproken: Om nu in termen als Superspannend met 3 uitroeptekens te spreken is ook weinig realistisch.

Ik hoop er stiekem ook op, dat ie op de een of andere manier toch nog ver genoeg naar voren komt. Ik ga er wel van uit dat Marquez voor de winst gaat, met Pedrosa op de tweede plaats.
 
Nou Lorenzo fans proficiat met het nep WK van jullie idool bahbah wat een belachelijke vertoning
full
 
Uhh... Rent Lorenzo nou voor de tweede keer in twee races van het podium? _O-

Ik was nét aan het typen dat hij het hele jaar niet opgegeven heeft en daarmee een fantastische prestatie heeft neergezet, zij het met wat hulp uit onverwachte hoeken. Iedere titelwinnaar heeft zo zijn geluk, laat ik maar zeggen.

Hij's in ieder geval ook "kampioen mislukte vieringen". :+
 
Nou lorre gefelisi nog wat met je gekochte kampioenschap
Als nu nog niet duidelijk is dat je een titel ook kan kopen van je conculega :X

En op de een of andere manier zou het me niks verbazen als lorre
in 2017 op een honda zou zitten
 
Laatst bewerkt:
Gefelicitieerd! Verdiend gewonnen.

Meeste overwinningen dit seizoen. gewoon terecht.
 
Hartverwarmend hoe team Gorgel en team Marcrash elkaar zo enthousiast feliciteerden met het tezamen behaalde resultaat!
 
Ja die 93 zal wel een mooi feest hebben met het geld van de bookmakers en al die vrolijke spaanse sponsoren !!
 
Leuk voor Wilco Zeelenberg en ik zal niets afdoen aan het harde werk dat Lorenzo's team het hele jaar heeft verricht. Zeven overwinningen, waarvan zes magistraal gewonnen en de laatste een handje geholpen door Marquez. Een enorme deceptie en ik heb bijzonder veel sympathie voor Marquez verloren. Ik baal enorm.
 
:r :r :r :r :r :r

Ik hoop serieus dat of Honda of een Red Bull hier wel actie op onderneemt.
Nergens voor nodig. Wat zal het hun uitmaken of Rossi of Lorenzo kampioen wordt? Hooguit zullen ze Marquez verzoeken om komend seizoen toch maar vooral zijn eigen strijd te rijden.
 
Leuk voor Wilco Zeelenberg en ik zal niets afdoen aan het harde werk dat Lorenzo's team het hele jaar heeft verricht. Zeven overwinningen, waarvan zes magistraal gewonnen en de laatste een handje geholpen door Marquez. Een enorme deceptie en ik heb bijzonder veel sympathie voor Marquez verloren.

+1
 
Nergens voor nodig. Wat zal het hun uitmaken of Rossi of Lorenzo kampioen wordt? Hooguit zullen ze Marquez verzoeken om komend seizoen toch maar vooral zijn eigen strijd te rijden.

Dat bedoel ik dus. En ik hoop dat dus ergens te gaan lezen in een statement van de sponsors van MM. Want nu vind ik alles wat MM (uit)draagt dus de grootste anti-reclame die je als merk wensen kan. :r :r :r
Die vent heeft met sport niets te maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan