Jorinde Moll achterop :X

Status
Niet open voor verdere reacties.
condooms ? :) :)

en je druppel-lader ;)

Paarden worden vandaag de dag geinsemineerd... condooms in dit verband lijken me overbodig. Het lijkt me ook niet moeilijk om donoren te vinden gezien de toch wel positieve reacties ten aanzien van jorinde haar uiterlijk...
 
Laat iedereen die Yorinde een duffe trut noemt maar eens een foto van zijn vriendin posten.Dan zullen we eens kijken of dat er beter uitziet......
 
je kan zeggen wat je wilt, maar ze stapt wel ff achterop en t komt ook op tv :)

Gelukkig maar, voorop zou je haar in het gezicht kijken... En wat is vandaag allemaal niet te zien op TV... Welk programma presenteert dit pa&%d nog meer? Kan niet veel zijn (kijk overigens niet naar The Animal Planet)...

 
Laatst bewerkt:
Laat iedereen die Yorinde een duffe trut noemt maar eens een foto van zijn vriendin posten.Dan zullen we eens kijken of dat er beter uitziet......

Je vraagt er om...

full
 
muhahahah, ze vond het niet zo erg leuk, aan t filmpje te zien

maar zoals eerder ook al gemeld heb ik ook respect voor haar dat ze het toch maar ff heeft gedaan!!!
 
Ok, op verzoek van de topicstarter een slotje.

Jammer dat het zo moet. :X

Stelletje pubers. |(

Ik heb er wel respect voor dat ze achterop gegaan is. Zeker als ze zelf nog nooit gereden heeft en ze wist dat er gewheelied ging worden. Ik weet wel dat ik niet zo snel bij één van mijn wheeliënde vrienden achterop zou stappen. :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan