Jos knapt een 350F op

Ik krijg steeds de melding dat mijn (te uploaden ) bestand te groot is??
 
Ik krijg steeds de melding dat mijn (te uploaden ) bestand te groot is??
2 mogelijkheden:
1. bestand kleiner maken, bijvoorbeeld met de Microsoft Office Picture manager en nogmaals probereb
2. bestanden uploaden naar een andere website, bijvoorbeeld die hierboven staat en vervolgens een linkje plaatsen
 
full

eindelijk gelukt , is de kader tijdens schuren, andere fotos volgen.
thnx
 
full

dit is eigenlijk de donor bike die ik kocht, probeer plaatje van de "echte" nog te versturen
 
ik heb (nu) gezien dat mijn donormotor een 400 F motorblok heeft, aangezien ik mijn bike helemaal origineel wil maken, is dit blok dus te koop. Ook uitlaat, ( 4 in één van Jama in goede staat ) is dus te koop. vraag ik zou mijn motorfiets graag in de originele olijfgroene staat willen laten spuiten (ik had er zo eentje toen ik 18 was in 1974!) wie zou dit kunnen? Biezen kan ik bij René kopen denk ik?
 
Leuk machientje....

Bedoel je deze kleur...

full


Candy Bacchus Olive

Basislaag : Blue Metallic Basecoat UC-16-106
Toplaag : Candy Gold HC-16-600
 
Laatst bewerkt:
Kijk is even in het Honda blackbird topic daar is er een met de naam bluewolf. Die heeft zijn eigen BB gespoten en is super mooi geworden. Wie weet kan hij die van jou ook spuiten.
Mooi project trouwens. Die 350 lopen geweldig.
 
Dat spuitwerk kun je niet overla meer krijgen, volgens mij is dat met een inktlaag en dat is niet helemaal meer volgens de arbo regels. Maar ok, vanuit de cb-club hoor ik positieve verhalen over Henri Bresser in Herwen en ook over Beerten Motor Design in Borculo. En laatst zag ik dat Erik Potze ook aangeeft dat hij het kan, of hij ervaring heeft met Honda kleuren weet ik niet.

En als je van dat 400 blok af wilt, dan houd ik me aanbevolen :) Stuur maar een berichtje.
 
Als je onder origineel maken ook de 4 uitlaten rekent, kon dit wel eens een hele opgave worden. Die dingen zijn prijzig en zeer dusn gezaaid. Ga dit in de gaten houden. Succes!
 
Als je onder origineel maken ook de 4 uitlaten rekent, kon dit wel eens een hele opgave worden. Die dingen zijn prijzig en zeer dusn gezaaid. Ga dit in de gaten houden. Succes!

Tegenwoordig zijn niet-van-origineel-te-onderscheiden repro-expemplaren te koop. daarmee is de beschikbaarheid geen probleem meer, maar de prijs helaas nog wel... Reken maar op een kleine € 1000,- voor een complete set (incl. ophangplaatjes en ander klein spul).
 
Terug
Bovenaan Onderaan