Jos Verstappen buiten gezet

autotopic = OFFTOPIC


als ik ergens een pleurishekel aan heb zijn het wel dingen op VIER wielen

:r :r :r :r :r :r AUTO :r :r :r :r :r :r
 
autotopic = OFFTOPIC


als ik ergens een pleurishekel aan heb zijn het wel dingen op VIER wielen

:r :r :r :r :r :r AUTO :r :r :r :r :r :r

gek he.., daar zit (lees: lig) je alleen maar in als het met die 2-wieler is mis gegaan.
nog al wiedus dat je er een hekel aan hebt.
 
De ideale combinatie: Hayabusa op 4 wielen
Tim%20Car%204.jpg

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
 
Ik dacht, ik hou me afzijdig maar nu begint het pas echt leuk te worden!!! Ik doe mee....

Vind dat de moderators soms wel erg letterlijk hun taak opvatten hoor! Meestal wel terecht maar dat kan ook wel eens wat subtieler worden gebracht. Zoals bijvoorbeeld het verschuiven van een topic van het ene naar het andere forum. Zonder enige verdere uitleg wordt er iets verplaatst omdat de betreffende moderator er iets niet thuis vindt horen?! Wie bepaalt dat?? Topic weg en kun je gaan zoeken waar het gebleven is. Om over slotjes nog maar niet te spreken!!! Die worden zelfs aangemoedigd door pseudo moderators die het liefst zelf moderator zouden willen zijn?!
Ik snap best dat het anders misschien een beetje onoverzichtelijk wordt maar je kunt iemand toch niet kwalijk nemen dat ie niet eerst 300 topics doorspit om te kijken of er misschien wel een soortgelijk topic reeds bestaat?!
En dan zo\'n reactie van Max vind ik eigenlijk niet kunnen. Kom op jongen laat je niet zo uit de tent lokken en laat andere mensen ook gewoon zeggen wat ze willen!!!

No hard feelings verder 8-)
 
Laatst bewerkt:
Vind dat de moderators soms wel erg letterlijk hun taak opvatten hoor! Meestal wel terecht maar dat kan ook wel eens wat subtieler worden gebracht. Zoals bijvoorbeeld het verschuiven van een topic van het ene naar het andere forum. Zonder enige verdere uitleg wordt er iets verplaatst omdat de betreffende moderator er iets niet thuis vindt horen?! Wie bepaalt dat?? Topic weg en kun je gaan zoeken waar het gebleven is. Om over slotjes nog maar niet te spreken!!! Die worden zelfs aangemoedigd door pseudo moderators die het liefst zelf moderator zouden willen zijn?!
Ik snap best dat het anders misschien een beetje onoverzichtelijk wordt maar je kunt iemand toch niet kwalijk nemen dat ie niet eerst 300 topics doorspit om te kijken of er misschien wel een soortgelijk topic reeds bestaat?!
Tja, het probleem is, je doet het in principe nooit goed. Het blijven meningen. Meestal overleggen we wel over bepaalde onderwerpen, maar soms worden dingen idd verplaatst. Alleen ( als het goed is.) zetten we er altijd de reden van verplaatsen en/of sluiting bij.

Nee, we nemen het niet iemand kwalijk dat ie niet 300 ( of meer.) topics gaat zitten doorspitten.

In dit geval was het topic ( door mij.) gesloten omdat er al een formule 1 topic bestond waarover er over de postitie van Verstappen werd gepraat. Tevens werd er op het randje van discrimineren gepost. Ik heb toevallig Max zijn post gequote omdat hij er als eerste iets van zei. En aangezien dit topic allang niet meer over Verstappen gaat mag deze mijns inziens ook dicht. ( Kzal hem niet sluiten. Dat mag een andere mod doen.)
 
Ik vindt het gewoon triest, waarom een topic kompleet gaan verzieken als een onderwerp je niet aan staat?

Er staat toch duidelijk:

Algemene praat

Voor alle onderwerpen die niet in de andere forums passen. Het hoeft niet persé over motoren te gaan. De mods houden dit forum goed in de gaten om de kwaliteit te waarborgen.

En ik denk dat veel mensen op dit forum naast motorrijden ook geinteresseerd zijn in o.a. Formule 1. Laatst dat topic over politiek en Pim was ook de moeite waard. Loopt het uit de hand (o.a. flamen en discriminatie) dan moeten mods natuurlijk gewoon ingrijpen.
 
Eventjes weer terug naar Verstappen,

Ik vind hem persoonlijk een goede coureur,
maar hij heeft zijn recht op formule1 al
een paar jaar verspeelt. Als je met de groten
mee wil doen, moet je geld meebrengen (veel)
en binnen 2 of 3 seizoenen enigzins presteren.
Bij Jos is er altijd wel iets mis en das niet goed voor je carière. (Maar gelukkig hebben we genoeg aanstormende talenten.)

marc.

En voor diegene die het toch nog steeds geloven:

JOS WORDT NOOIT WERELDKAMPIOEN FORMULE1!!!! :j
 
Op donderdag 07 februari 2002 19:46 schreef GuZ het volgende:inderdaad, ik zie liever onderwerpen over geitenneukers en omgebouwde kerels....
Anders ik wel :P

Op donderdag 07 februari 2002 19:46 schreef GuZ het volgende:als het maar hard gaat vinnik het best, heeft wat dat betreft nog iets met motorgevoel te maken.

Effe nogmaals voor de duidelijkheid. Het topic is NIET gesloten vanwege \"offtopic\" want dat doet er helemaal niet toe. Bijna alles kan in \'Algemeen\' alleen twee topic over hetzelfde is een beetje teveel van het goede.

Dat wij ( modjes.) de reactie van gebruikers niet altijd in de hand kunnen houden moge toch ondertussen duidelijk zijn.

ps Guz dat ik jou \'quote\' is toeval... kwam toevallig zo uit
 
Laatst bewerkt:
JOS WORDT NOOIT WERELDKAMPIOEN FORMULE1!!!! :j

Ik geloof ook niet dat Jos wereldkampioen kan worden. Maar met goed materiaal, moet hij voor de punten mee kunnen doen. Ik zie niet in waarom hij onder zou doen voor coureurs als bv Barichello, Irvine, Panis en Heidfeld.
 
gezeik op modjes \"comes with the job\" maar dat wij zomaar verplaatsen zonder dat we er iets van bijzetten is bullshit.
Dat je moet gaan zoeken.. sjah, wat wil je? Dat we iedereen in het topic eerst effe mailtje sturen dat we\'m gemoved hebben?
Reden van een move lijkt me altijd erg duidelijk trouwens.. hij paste namelijk beter in het andere forumstukkie.

The end


ps: verstappen.. sjah, als Belg moet ik zeggen dat ie nooit geen greintje indruk op me heeft gemaakt in geen enkele race die\'k heb gezien (niet zoveel races dus). Maarja, hij draait al een tijdje mee dus hij zal zeker wel beter dan slecht zijn. En beter dan slecht presteren met slecht materiaal is al een behoorlijke prestatie.
 
Hot news van de verstappen website:

Trust breekt met Arrows, maar niet met Jos Verstappen

In een reactie op het persbericht van OrangeArrows dat Heinz-Harald Frentzen de tweede coureur wordt en Jos Verstappen kan vertrekken heeft Trust alle mogelijke sponsorverbanden met Arrows verbroken.

In een persbericht dat het Europese merk in technologische- en PC randapparatuur heeft doen uitgaan, zegt Trust het verkondigde nieuws door Arrows als een klap in het gezicht te ervaren. Trust heeft aangekondigd Jos Verstappen te willen blijven steunen.

Hoeveel sponsorgeld bracht Trust mee?
 
Op donderdag 07 februari 2002 20:39 schreef Joris het volgende:
Hot news van de verstappen website:Hoeveel sponsorgeld bracht Trust mee?
Niet zo heel veel volgens mij, het wordt wat anders als Lost Boys en Chello ook vertrekken, iets wat ik nu hoop. })

Tja, de handelswijze van Walkinshaw is erg hypocriet, in 2001 (op de Verstappen site is het persbericht nog wel te vinden) roepen dat je zo blij bent dat je een topcoureur als Verstappen hebt kunnen behouden en nu ineens dump je hem en heb je nog niet eens het fatsoen hem te bellen, Rothengatter moest het van de Arrows website vernemen. |(

Erg jammer vind ik het maar misschien is Jos zo nog wel beter af, het wordt vast weer een slecht jaar voor Arrows, zoals alle afgelopen jaren bijna het geval was. Na race 3 ofzo horen we wel weer: we richten ons nu helemaal op de auto van 2003. :+
 
Ik ben een enthousiast Verstappen-Fan en volg de Formule 1 op de voet. Maar ik wordt erg moe van het gebrek aan waardering voor Verstappen in Nederland. Ja, in de eerste paar jaar heeft Verstappen regelmatig in de grindbak gestaan, maar de afgelopen 5 seizoenen heeft hij voorgoed afgerekend met dat imago. Jammer dat wij Nederlanders dat niet in willen zien.

Ondertussen houdt verstappen het al 8 jaar vol in de Formule 1 wereld. Dat is alleen voorbehouden aan coureurs met talent. Coureurs die alleen een zak geld meebrengen, houden het maar een paar jaar vol en verdwijnen dan totaal uit beeld.

[edit]Replica, niet zo somber Verstappen krijgt zeker nog een kans om zich te bewijzen. Als testcoureur of om een plaats over te nemen op het moment dat een ander niet goed presteert. [/edit]
Helemaal mee eens, Joris snapt het.
 
Ik moet zeggen dat iedereen erg kinderachtig is.

Een topic over F1 mag niet, want dat ding heeft meer dan twee wielen.
Ik mijn opinie is alle motorsport interresant.
(ik bedoel dus motorsport en niet motosport, welke ook onder motorsport valt)

Er wordt altijd erg fel gereageerd over auto topics, maar computers-topics zijn wel goed, beetje vreemd.

Verstappen is gewoon een goede rijder, of die nu wel of niet wereldkampioen kan worden, zie dat altijd nog als een hoop geluk.Als je een beetje bekend bent in de F1 dan weet je dat, en je klinkt een beetje dom met gepraat over de grindbak, want menigmaal stonden andere rijders er vaker in.
Als voorbeeld Montoya, wat heeft die nu vorig jaar gepresteerd, maar dat vindt iedereen wel een goede rijder.Dus als je iemand afkraak, onderbouw dan je mening ipv met kip zonder kop iets te roepen. Verstappen rijdt al lang mee, dus dat is het bewijs.

Ben benieuwd wat jullie dan van Jurgen vinden, want geloof me, die wordt ook nooit wereldkampioen.En ik vind het leuker om naar Verstappen te kijken dan naar Jurgen.

Over de Mods hiero, er worden soms topics meerdere malen verplaatst omdat jullie een beetje overijverig zijn, eerst nadenken en even aankijken kan geen kwaad.We weten wel dat jullie mods zijn, hoef je niet iedere keer een topic voor te verplaatsen.

Verder hoop ik idd dat het voor Verstappen goed uitpakt, en dat Walkinsaw door zijn eigen auto overreden wordt.
 
Liever aan de kant....staan Jos dan rijden in zo\'n kutbak als een arrows....had nooit wat geworden en het word nooit wat :j

Lees de worden van de andere ex:arrowsrijders,het is een kutteam :( ....althans dat bedoelt men wel.
 
Ik moet zeggen dat iedereen erg kinderachtig is.

Een topic over F1 mag niet, want dat ding heeft meer dan twee wielen.
Ik mijn opinie is alle motorsport interresant.
(ik bedoel dus motorsport en niet motosport, welke ook onder motorsport valt)

Er wordt altijd erg fel gereageerd over auto topics, maar computers-topics zijn wel goed, beetje vreemd.
:}

Verstappen is gewoon een goede rijder, of die nu wel of niet wereldkampioen kan worden, zie dat altijd nog als een hoop geluk.Als je een beetje bekend bent in de F1 dan weet je dat, en je klinkt een beetje dom met gepraat over de grindbak, want menigmaal stonden andere rijders er vaker in.
Als voorbeeld Montoya, wat heeft die nu vorig jaar gepresteerd, maar dat vindt iedereen wel een goede rijder.Dus als je iemand afkraak, onderbouw dan je mening ipv met kip zonder kop iets te roepen. Verstappen rijdt al lang mee, dus dat is het bewijs.
Gelukkig zijn er mensen die de sport iets beter snappen dan anderen, het klopt idd dat die grindbakreputatie al jaren niet meer klopt maar blijkbaar wil men perse het negatieve inzien in een rijder. Is wel makkelijk, iemand de grond in boren zonder zich serieus te verdiepen in hoe het spelletje nou echt inelkaar zit.

Ben benieuwd wat jullie dan van Jurgen vinden, want geloof me, die wordt ook nooit wereldkampioen.En ik vind het leuker om naar Verstappen te kijken dan naar Jurgen.
Goeie vergelijking ja. Net als Verstappen een groot talent maar nooit de beschikking gehad over topmateriaal.

Over de Mods hiero, er worden soms topics meerdere malen verplaatst omdat jullie een beetje overijverig zijn, eerst nadenken en even aankijken kan geen kwaad.We weten wel dat jullie mods zijn, hoef je niet iedere keer een topic voor te verplaatsen.
Sja, ik zal niet ontkennen dat ook wij fouten maken en niet altijd super consequent zijn. Wij zijn ook maar mensen die het als hobby erbij doen en naar eer en geweten proberen dit forum een beetje op orde te houden.
En geloof me, als mod doe je het nooit perfect, je kunt het nooit iedereen naar de zin maken, maar als blijkt dat we weinig klachten krijgen op een redelijk druk forum als dit, dan denk ik dat we het nog niet zo hele slecht doen al staan we natuurlijk altijd open voor kritiek en opmerkingen. Het kan altijd beter. :)

Verder hoop ik idd dat het voor Verstappen goed uitpakt, en dat Walkinsaw door zijn eigen auto overreden wordt.
Mijn idee. ;)
 
Ben benieuwd wat jullie dan van Jurgen vinden, want geloof me, die wordt ook nooit wereldkampioen.En ik vind het leuker om naar Verstappen te kijken dan naar Jurgen.
Jurgen(en de meesten van zijn collega\'s) zal geen wereldkampioen worden maar kan wel voor leuke verrassingen zorgen. *D
Toch kijk ik liever naar motorrace\'s dan F1,reden F1 is meer een optocht en errrrrrrrrrrrrrrg zakelijk :j ...zie nieuws van vandaag....pisF1 zeg ik dan......die frentzen zal die walkieshiew wel in zijn reed kruipen.

Neeeeeeeeeeeeee geef mij toch maar de motorsport :]
 
Jeetje, Rev gaat nu wel erg verstandig klinken, lijkt wel of die al 30 is. ;)
 
Over de Mods hiero, er worden soms topics meerdere malen verplaatst omdat jullie een beetje overijverig zijn, eerst nadenken en even aankijken kan geen kwaad.We weten wel dat jullie mods zijn, hoef je niet iedere keer een topic voor te verplaatsen.
Meerdere malen zelfs ja :? jaja we doen ons best *D

Ik ben MOD, jaha ik ben MOD... het staat zelfs achter mijn nickname [moderator] :P

Hmmmmmm kvoel de enorme drang om iets te gaan verplaatsen })
 
Terug
Bovenaan Onderaan