Jos Verstappen buiten gezet

Op donderdag 07 februari 2002 21:15 schreef HELLdesker het volgende:Hmmmmmm kvoel de enorme drang om iets te gaan verplaatsen })
}) :P

Op donderdag 07 februari 2002 21:07 schreef Gizzmo13 het volgende:
Jeetje, Rev gaat nu wel erg verstandig klinken, lijkt wel of die al 30 is. ;)
Hehehee LOL. *D

Ach ja, soms, heel soms als het echt nodig is kan ik nog wel eens verstandig lullen. :P
 
Laatst bewerkt:
Op donderdag 07 februari 2002 19:14 schreef Stoef enkele wijze woorden:

Stoef for moderator ;)
 
Toch kijk ik liever naar motorrace\'s dan F1,reden F1 is meer een optocht en errrrrrrrrrrrrrrg zakelijk :j ...
Neeeeeeeeeeeeee geef mij toch maar de motorsport :]

Motorrace is ook al veel te zakelijk !!!!

.. Optocht .. klopt dit jaar was het zo in de Formule 1 (maar dat is echt niet elk jaar zo daar moet je een beetje geluk mee hebben)

maar .....

500cc was dit jaar ook geen ruk aan
 
Laatst bewerkt:
Op donderdag 07 februari 2002 22:53 schreef Mr Hornet het volgende:maar .....

500cc was dit jaar echt geen ruk aan
Euh... In hoevere volg jij de motorsport?
De 500 geen ruk aan, weet je wel wie er zoal allemaal meedoen, of kijk je het wel maar heb je geen idee waar het over gaat?
Lang niet alle races waren dit jaar goed, van die races waar Rossi ongeveer van begin tot eind op kop reed b.v. :z
Maar er waren wel degelijk goede races, Philip Island b.v. :9~ :}
Het leuke van Motogp is dat, integenstelling tot F1 :z er ook na de start nog ingehaald wordt. 8-) De 125cc was dit jaar bijzonder spannend trouwens :9


Ps. Het maakt ook veel uit of je de Gp\'s met het nederlandse :z commentaar kijkt of met het engelse :} commentaar.
 
Op donderdag 07 februari 2002 23:17 schreef TurboTeunis het volgende:Ps. Het maakt ook veel uit of je de Gp\'s met het nederlandse :z commentaar kijkt of met het engelse :} commentaar.

:^ Engels commentaar roels!
xyxthumbs.gif
 
Euh... In hoevere volg jij de motorsport?
De 500 geen ruk aan, weet je wel wie er zoal allemaal meedoen, of kijk je het wel maar heb je geen idee waar het over gaat?
Lang niet alle races waren dit jaar goed, van die races waar Rossi ongeveer van begin tot eind op kop reed b.v. :z
Maar er waren wel degelijk goede races, Philip Island b.v. :9~ :}
Het leuke van Motogp is dat, integenstelling tot F1 :z er ook na de start nog ingehaald wordt. 8-) De 125cc was dit jaar bijzonder spannend trouwens :9


Ps. Het maakt ook veel uit of je de Gp\'s met het nederlandse :z commentaar kijkt of met het engelse :} commentaar.


ja, ik volg zowel de motorsport :} als de F1 :}

tuurlijk waren er mooie races zowel in de F1 als de 500
echter in beide gevallen was het dit jaar al te vroeg beslist en dus de spanning eruit :( :( !!!

ik hoop in BEIDE gevallen dat het dit seizoen beter word !! :9 :9
 
Laatst bewerkt:
(Genoeg gepraat over mods/moven/discriminatie etc.)

Zelf baal ik ook als een stekker dat Jos eruit is. Je merkt (hier ook) gelijk wie er wel en wie er niet F1 volgt.

Jos is een hele goede rijder, die met slim en agressief rijden VEEL auto\'s kan inhalen, dat zegt al heel veel.

Het zou leuk zijn als bijvoorbeeld Philips hem dik zou sponsoren, dan had hij allang bij Sauber/Jordan/Bar( :? ) gereden denk ik.

Een ding is zeker, F1 wordt voor mij een stuk minder interessant. (Maar dat geluid blijft ultiem :9~ natuurlijk!)
 
Ik geloof ook niet dat Jos wereldkampioen kan worden. Maar met goed materiaal, moet hij voor de punten mee kunnen doen. Ik zie niet in waarom hij onder zou doen voor coureurs als bv Barichello, Irvine, Panis en Heidfeld.


Nou, om het simpele feit dat panis in een ligier (later overgenomen door prost) de race in Monaco wist te winnen. Barichello zich van jordan (dat destijds een kutteam was) naar ferrari wist te werken. Irvine al om de wereldtitel heeft gestreden (omdat Schumacher gebleseerd was weleenswaar). Heidfeld, ehm ja daar weet ik zo niets op te vinden. In ieder geval heeft Jos nooit één van deze dingen kunnen behalen. Hij is begonnen bij een (destijds) topteam en is daarna alleen maar achteruit gegaan. Kortom, het wordt tijd voor een nieuw Nederlands talent. (Met heel veel sponsorgeld.)
 
Nou, om het simpele feit dat panis in een ligier (later overgenomen door prost) de race in Monaco wist te winnen. Barichello zich van jordan (dat destijds een kutteam was) naar ferrari wist te werken. Irvine al om de wereldtitel heeft gestreden (omdat Schumacher gebleseerd was weleenswaar). Heidfeld, ehm ja daar weet ik zo niets op te vinden. In ieder geval heeft Jos nooit één van deze dingen kunnen behalen. Hij is begonnen bij een (destijds) topteam en is daarna alleen maar achteruit gegaan. Kortom, het wordt tijd voor een nieuw Nederlands talent. (Met heel veel sponsorgeld.)
Tja...

Panis won omdat vrijwel iedereen voor hem uitviel in de regen toen, nog knap natuurlijk om te winnen maar het was niet op pure snelheid ofzo.

Ging Barrichello niet van Stewart naar Ferrari? Stewart, het team waar men maar 1 goeie auto kon neerzetten, bedoeld voor kopman Barrichello die daardoor ook altijd het snelste was. Leuk dattie naar Ferrari ging voor hem maar de Barrichello van toen, daar is nu niks meer van terug te vinden. Wordt compleet weggereden door Schumi, iets wat Jos ook gebeurde in 1994, ik kan dus niet zeggen dat Barrichello het beter doet dan Jos.

Irvine om de wereldtitel, tja, je zegt het zelf al. Omdat Schumacher z\'n poot brak en Irvine toen automatisch kopman werdt in een topauto, voeg daar nog een rij blunders aan toe van McLaren en Irvine was ineens kampioenskandidaat. Gelukkig en terecht is hij dat uiteindelijk niet geworden.

Heidfeld, idd, snel maar heeft nog niet zo heel veel laten zien.

Ik ben dus niet overtuigd dat deze mannen beter/sneller zouden zijn dan Jos, zolang hij geen serieuze kans bij een goed team krijgt, valt daarover niet te oordelen denk ik.

En laten we de briljante momenten van Jos ook niet vergeten.

Vorig jaar Maleisie, toen hij 2e lag in de stromende regen en veel snellere wagens inhaalde waaronder Hakkinen in z\'n McLaren?

Niet voor niets man of the race. 8-)
 
Op vrijdag 08 februari 2002 00:44 schreef Revolution het volgende:Tja...

Ik ben dus niet overtuigd dat deze mannen beter/sneller zouden zijn dan Jos, zolang hij geen serieuze kans bij een goed team krijgt, valt daarover niet te oordelen denk ik.

En laten we de briljante momenten van Jos ook niet vergeten.


Niet voor niets man of the race. 8-)

Nou, bekijk de statestiek eens. (aantal races - aantal uitvallen.) Dan kan je natuurlijk beweren dat het meestal kwam doordat de auto het begaf, maar bv een versnellingsbak loopt vaak kapot omdat ie veel te zwaar wordt belast. Jos is absoluut een goed coureur en dat zal ik nooit ontkennen maar Jos gebruikt zijn hersens te weinig en heeft volgens mij ook nog een \"bad karma\" (hij trekt namelijk ongeluk aan). En voordat ik het vergeet, de vergelijking met Schumacher is voor iedereen niet eerlijk want die rijd simpelweg iedereen eruit. (ook toppers als hakkinen of coulthard enz.)
 
Pooh:
gezeik op modjes \"comes with the job\" maar dat wij zomaar verplaatsen zonder dat we er iets van bijzetten is bullshit.

Bert:
euh... ik heb net deze post verplaatst uit supersport... misschien is hij nu z\'n post kwijt...

Wel grappig die tegenstelling.

Verder geen slecht woord over onze modjes hoor.

(ik kijk wel uit anders wordt ik misschien gebanned ;) )
 
zal ik de topic titel: \"Jos Verstappen buiten gezet\"

veranderen in: \"Modjes, wie wil ze kwijt?\" :+
 
Vergeet niet dat Verstappen het altijd al zonder sponsor heeft moeten doen, en dat kan niet van de anderen gezegd worden.

Als Verstappen geld had gehad, had die allang bij een team als Jordan kunnen gaan rijden en daarvan naar een top team.

Verstappen is begonnen bij Benetton ter vervanging van JJ Letho na een ongeval. De auto´s bij Benetton waren helemaal afgesteld op Schumi, en die rijdt met een hele vreemde afstelling. Er werdt niet geluistert naar Verstappen en moest gewoon met de zelfde afstellingen rijden, wat wist dat groentje nu. Echter na Verstappen kwam Johnnie Herbert bij Benetton, en toen die zei dat er niet te rijden viel met Schumi\'s afstelling gingen ze dingen veranderen, had Verstappen dus toch gelijk.
Verstappen is in zijn eerste jaar 2x 3e geworden in die auto naast Schumi. Hoe heeft Barichello gereden met al zijn ervaring naast Schumi??

Er speelt veel meer in F1.

Nog even over versnellingsbakken en Verstappen, hoe kan die een bak overbelasten, door verkeerd schakelen, dat doet die met lepels aan zijn stuur, waarna er geschakeld wordt door de electronica, dus moeilijk om verkeerd te doen.

Verstappen heeft wel verklaard best met een slechte auto aan de finish te kunnen komen, maar dan ziet niemand je, goed laten zien wat je kan zolang dat ding het uithoudt.
 
Op vrijdag 08 februari 2002 20:22 schreef www.desmoquattro.nl het volgende:beter

Wel de hele zin quoten he, grapjas


Het was toen voor Verstappen zijn EERSTE jaar in F1

Op vrijdag 08 februari 2002 18:55 schreef Gizzmo13 het volgende:
Verstappen is in zijn eerste jaar 2x 3e geworden in die auto naast Schumi. Hoe heeft Barichello gereden met al zijn ervaring naast Schumi??
 
net ff de trainingstijden bekeken van de F1 in Australie
Frenzen 19e
Bernoldi 21e

:+ woaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh. :+
topzet van Tom Walkinshow (spelling :? ) om verstappen aan de kant te zetten voor Frenzen. Het gaat ineens een heeeel stuk beter met de arrows })
 
net ff de trainingstijden bekeken van de F1 in Australie
Frenzen 19e
Bernoldi 21e

:+ woaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh. :+
topzet van Tom Walkinshow (spelling :? ) om verstappen aan de kant te zetten voor Frenzen. Het gaat ineens een heeeel stuk beter met de arrows })
:^

}) }) })
 
lees dit maar
--------------
Uit zeer betrouwbare bron hebben wij vernomen dat Jos zijn aanklacht tegen Tom Walkinshaw intrekt. Onze verslaggever belde gelijk met de heer Verstappen en deze gaf het volgende commentaar: "bwahahaha ja haha ik trek me bwahahaha aanklacht in hahahahah. Bedoel hahaha kijk dan naar de hahaha race....Heb in jaren niet zo gelachen hahahaha....Al rij ik nooit meer F1 dit moment blijft me altijd bij! sorry maar hang nu weer op ga ff verder lachen..hahahahaha...."
-----------------
van verstappen.nl

:+ *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan