Jos Verstappen buiten gezet

rEPLICa

Die hard MF'er
1 okt 2001
331
1
Eindhoven
Ondat het andere topic is gesloten begin ik gewoon een nieuwe.

Ik vraag me werkelijk af waarom het oude is dichtgegooid, wist niet dat Meneer Maximum hier de dienst uit maakte :j .

Dit is groot nieuws waar ik graag over praat hier op het forum en als dat door sommige niet wordt gewaardeerd dan reageren ze lekker niet. In plaats van te gaan zitten zeiken als een klein kind |( .

Als je zo nodig topics wil sluiten, sluit dan die met computerbullshit als een spelletje niet wil lopen maar!

Ja, ik ben pissed :( :( ....

-------------
Maar on-topic, Jos Verstappen is vanochtend bij Arrows buiten gezet ten gunste van Heinz Harold Frentzen.

Hoeveel fatsoen heb je als teambaas om iemand de met zekerheid van een half jaar oud contract op het allerlaatste moment alsnog buiten te zetten.

Echt schandalige actie van Walkinshaw en Jos moet het hier zeker niet bij laten zitten. Rijden zal hij nooit meer voor Arrows, maar hij moet Walkinshaw wel op zijn nummer zetten.

Nu maar hopen op een testcontract bij Toyota en hopen dat hij daar volgend jaar kan gaan rijden, maar ik ben bang dat zijn carriere ten einde is.

Trieste dag voor alle F1 liefhebbers in Nederland ;(
 
http://www.f1-forum.nl (www.f1-forum.nl) ? ;)
ach algemene praat is voor algemene praat, dus waarom niet een F1 topic. Al zal ik er niet in posten ;)
 
aaaaaaaaaaaarch MOTOR-forum.... :?
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=3208 (Check deze)

In de FAQ staat btw. het volgende:
Hmm, waarom dat slotje?
Een slotje wordt geplaatst wanneer een topic uit de hand loopt, totaal off-topic gaat, spam is, een crosspost is of mogelijk om een andere reden. Het heeft geen zin om een nieuw topic te openen om de moderator of administrator compleet uit te schelden, het helpt toch niet, behalve een nieuw slotje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Typisch Tom Walkinshaw. Ik denk dat ie nu gaat testen voor Toyota en misschien dat ie daar wel een plekje voor volgend jaar krijgt
 
Ik vind het echt jammer.
Laten we hopen dat ie een contract krijgt bij Toyota.
Wat een klote streek :(
Frentzen brengt meer gels mee en daar draait het om.
 
Ondat het andere topic is gesloten begin ik gewoon een nieuwe.

Ik vraag me werkelijk af waarom het oude is dichtgegooid, wist niet dat Meneer Maximum hier de dienst uit maakte :j .

Dit is groot nieuws waar ik graag over praat hier op het forum en als dat door sommige niet wordt gewaardeerd dan reageren ze lekker niet. In plaats van te gaan zitten zeiken als een klein kind |( .

Als je zo nodig topics wil sluiten, sluit dan die met computerbullshit als een spelletje niet wil lopen maar!

Ja, ik ben pissed :( :( ....

-------------


Mischien omdat er 4 topics naar beneden ook al over autosport wordt geluld??




Jeetje,moet toch sneller leren typen!!
Oh nee,dat was weer een ander topic :+
 
Laatst bewerkt:
graag alleen praten over verstappen, de persoon die persoonlijk niet erg symphatiek vind overkomen... ( :? )

geen flame topic hier graag!

:)
 
Laatst bewerkt:
F1 ...... motorforum.....Algemene prietpraat.

Wat maakt het uit waar het onderwerp over gaat. Veel van ons houden denk ik wel van F1. En af en toe hebben die wagens ook nog maar twee wielen.

Maak je niet boos max.
 
aaaaaaaaaaaarch MOTOR-forum.... :?
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=3208 (Check deze)

Dat AMD Ferrari sponsort boeit me nou helemaal niets :P .

Maar dat de carriere van Nederlands beste en enige topcoureur mogelijk ten einde is vind ik wel een aparte topic waard.
 
Typisch Tom Walkinshaw. Ik denk dat ie nu gaat testen voor Toyota en misschien dat ie daar wel een plekje voor volgend jaar krijgt

Ik hoop het van harte. Die schot is echt een dikke :j
Ben trouwens wel benieuwd hoe ze onder het contract uit komen. Afkopen :?
 
Dat AMD Ferrari sponsort boeit me nou helemaal niets :P .

Maar dat de carriere van Nederlands beste en enige topcoureur mogelijk ten einde is vind ik wel een aparte topic waard.

Die thread gaat ondertussen ook over Verstappen
 
edraket: dat HHF rijdt en niet Jos Verstappen rijdt heeft niets met Duitsers te maken. Meer het feit dat Walkinshaw heel goed is in het op een lage manier niet nakomen van contracten (Mika Salo en Pedro de la Rosa).

Gelukkig is er, in tegenstelling tot in NL, binnen de internationale F1 wereld wel erkenning voor de kwaliteiten van Jos Verstappen:

http://www.grandprix.com/ns/ns05679.html
 

sword2.gif
 
edraket: dat HHF rijdt en niet Jos Verstappen rijdt heeft niets met Duitsers te maken. Meer het feit dat Walkinshaw heel goed is in het op een lage manier niet nakomen van contracten (Mika Salo en Pedro de la Rosa).


http://www.grandprix.com/ns/ns05679.html

En daarom was het slotje m.i. terecht. Als Ed Raket zijn primaire niet gefundeerde gevoelens t.o.v. Duitsers op die manier kwijt wil moet hij dat maar ergens anders gaan doen. Er rijden in de F1 overigens een paar Duitsers mee die een behoorlijk potje kunnen sturen. Ook dit zegt uiteraard niets over de volksaard van onze oosterburen.

Wel jammer dat Jos eruit ligt.
 
Laatst bewerkt:
Ondat het andere topic is gesloten begin ik gewoon een nieuwe.

Ik vraag me werkelijk af waarom het oude is dichtgegooid, wist niet dat Meneer Maximum hier de dienst uit maakte :j .

Dit is groot nieuws waar ik graag over praat hier op het forum en als dat door sommige niet wordt gewaardeerd dan reageren ze lekker niet. In plaats van te gaan zitten zeiken als een klein kind |( .

Als je zo nodig topics wil sluiten, sluit dan die met computerbullshit als een spelletje niet wil lopen maar!

Ja, ik ben pissed :( :( ....
Nou ja, tis maar waar je boos over wordt...

Ik vond ( eigelijk nog steeds wel.) dat het best in 1 topic kon. Maar aangezien er nu al genoeg over is gezegd laat ik deze wel open. Laat verder de flames achterwege en hou het ontopic.

ontopic:
Ik baal er ook van dat Josje aan de kant is gezet, MAAR persoonlijk denk ik dat het alleen maar goed voor hem is... Hij kan nu eventueel naar een beter team... Arrows is een kl*te team met een verschrikkelijk slechte team baas.
 
[me]Yuri is blijkbaar 1 van de weinigen die Jos helemaal niets speciaals vindt (met alle respect voor de fans though). :z
[/me]

Wel jammer voor em.
 
Laatst bewerkt:
Misschien naast Motorsport een aparte lijst voor Autosport (en één over computers)? Weet ik tenminste dat ik die items niet hoef te openen (al is dat natuurlijk meestal wel aan de titel duidelijk, en helemaal items met een slotje zijn dan onweerstaanbaar... terecht gesloten gezien de opmerkingen in de opener :( ).
Wordt de lijst met topics niet al te lang, scheelt weer scrollen.
 
Jongens kunnen we het een beetje ontopic houden.

Dit gaat natuurlijk nergens meer over!!!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan