jouw appie rs pica's

25 kw?

  • opgevoerde brommer

    Stemmen: 12 35,3%
  • liever 2t 25kw

    Stemmen: 9 26,5%
  • liever 4t 25kw

    Stemmen: 11 32,4%
  • rij na mijn 21e nog steeds 25kw

    Stemmen: 2 5,9%

  • Totaal aantal stemmers
    34
Ik heb hem pas een paar weken. Ligt dus niet aan mij. :]

hee ff een vraagje tussendoor... tis nix persoonlijks ofzo... maar waarom ga je posten op een motorforum? als je het dan over motoren hebt kan ik er wel inkomen, maar je gaat op meerdere plaatsen je brommer showen :? dat is hetzelfde als ik naar brommer-forum.nl ga en alleen maar over mn motor praat :+
 
wat is het verschill???? })

maar ik vind de rs van mark87rs nogsteeds de vetste! :9~

zal 87 zn geboortejaar zijn, of het aantal km's brommer ervaring? ;)

ow en het verschil: een rs125 heeft 1 uitlaatje links en een 250 2 uitlaatjes links. voor de rest zijn ze identiek :P
 
Iedereen zit mekaar op dit forum altijd maar af te zeiken over wat voor motor hij heeft. Feit is dat alles wat meer dan 49cc heeft in nederland al een motor genoemt mag worden. En als de grote jongens de kleine uit willen lachen omdat ze een 125 cc hebben mogen ze dat doen, ik heb meer zoiets van; ieder zun ding en als iedereen blij is met zun motor dan ist toch goed.

Al da vergelijk altijd, stel zeverzakken... :r
 
Ik zag dus dat er al meerdere rs50's stonden, ik had niks te doen, ik dacht dat jullie het misschien wel leuk zouden vinden, dus ik plaats mijn brommertje.
Ik praat niet alleen maar over mijn brommer(juist erg algemeen dacht ik) en ik heb er niks op tegen dat jij je stoere motor op brommerforum.nl plaatst. Verder dacht ik dat het hier misschien wat meer volwassenen zaten, maar hier zeikt iedereen elkaar al net zo hard af als op andere forum's(Geldt lang niet alleen voor BasE, maar ook voor vele anderen). Lang leve de anonimiteit.

opzich had evolver86 wel gelijk, onderscheid moet er zijn :) :+
maar voor de rest op je aanwezigheid niks op tegen O-)

edit: even de verwarring er van tussen gehaald
 
Hoi,
Appie fanaten, hier nog een pica van mijn appie RS 125 Chesterfield Replica
Waar ik nog een half jaartje op moet rijden.

Ik denk dat ik hem al volgende maand te koop zet dus!!!

110279
.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan