jouw appie rs pica's

25 kw?

  • opgevoerde brommer

    Stemmen: 12 35,3%
  • liever 2t 25kw

    Stemmen: 9 26,5%
  • liever 4t 25kw

    Stemmen: 11 32,4%
  • rij na mijn 21e nog steeds 25kw

    Stemmen: 2 5,9%

  • Totaal aantal stemmers
    34

cromtown

Rookie
5 jul 2004
13
0
krem
plaats hier je foto's, belevingen, oftewel alles van je appie rs'je
full
 
Laatst bewerkt:
ik rij na me 21ste nog 25kW :X
over 6 daagjes ben ik 21, maar ik moet dan nog 1 jaar en 1 maand 25kW rijden :X

Oh en ik rij geen Appie rs :P ....ik wilde geen opgefokte brommer rijde
 
Nu we toch de 50 versie's posten, hier is de mijne, krij er wel niet meer mee maar staat nog altijd @ garage ( ben er nog steeds verliefd op) :}

106-0666_IMG.JPG


106-0673_IMG.JPG
 
Vind het teveel op speelgoed lijken met al die vrolijke kleurtjes en dat plastik.

Nu raad je het al, mijn droommotor is zwart en naked.. :D

Ik vind de RS125 net een opgevoerde brommer (kwa prestaties zet het er maar even bij, anders krijg je gelijk dat gezeur van: "weet je wel hoe hard hij kan? 210! met een 25kW!". Je moet ook oppassen waar je die WD40 spuit..).
 
Vind het teveel op speelgoed lijken met al die vrolijke kleurtjes en dat plastik.

Nu raad je het al, mijn droommotor is zwart en naked.. :D

Ik vind de RS125 net een opgevoerde brommer (kwa prestaties zet het er maar even bij, anders krijg je gelijk dat gezeur van: "weet je wel hoe hard hij kan? 210! met een 25kW!". Je moet ook oppassen waar je die WD40 spuit..).

Met een brommer opvoeren (een zeer snelle 70cc dus, dat is brommer opvoeren) krijg je lang niet de prestaties van een RS125 hoor ;)
 
Mensen willen allemaal zo snel mogelijk een dikke motor onder der reed hebben. Anders zijn ze bang dat ze er niet bij horen. Maar het gaat er toch niet om of je er bij hoort, het gaat er om of je een Rs125 mooi vindt en of je het plezierig rijden vindt. En als je dit zo vindt is een Rs125 voor jouw een motor.

En zo ver ik weet is 80CC al een motor dus daar komt een RS al over heen.
 
Ik denk niet dat het het idee is om erbij te horen, maar ik vind 125cc zelf te weinig. Ten tweede is het 2-takt.

Ik vind 80cc geen motor, maar een zware brommer. Als je een gek hebt van zo'n 17 jaar, geef hem een MB en je hebt kans dat er 110cc onder gaat. Ze nemen een 80cc blok orgineel en passen dat aan op die 110cc cilinder. Dan hebt dat ding die prestaties nog lang niet, maar kom op zeg! Ik heb m'n motorrijbewijs niet gehaald om net wat meer cc te hebben dan een zwaar getunede Honda MB..

Maarja, dat vind ik. En als ik groot ben koop ik een Intruder 1800.. :+ . Dat is dan ook wat overdreven, maar een 125cc vind ik er dus echt niet uitzien als een motor. Die dingen zijn veel te iel, hier bij Korteland(motorzaak H'veld) staat er een Kawasaki ZZR250: ding ziet er niet uit zo smal! M'n Speedfight had een nog groter zadel! Daarbij krijg ik dus niet het gevoel dat je op een motor zit, hetzelfde met zo'n nighthawk. Het gaat niet om cc(al hangt het daar meestal wel vanaf), maar om het uiterlijk. 125cc ziet er gewoon niet grof uit, het blok is haast groter dan die van een scooter, dan krijg ik een minderwaardigheidscomplex.

En dan is het nog dat er plastik omheen zit, anders was het helemaal zielig. Maar van plastik houd ik ook niet, dus ik ben blij met m'n echte motor: Een Honda CB350F :]
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan