Jouw Dainese ook al kapot?

NielssR62005

MF'er
7 aug 2005
179
0
Ik heb de mijne in 2 seizoenen tijd net een half jaar gedragen, er zijn al 4 rits sluitingen kapot. Binnen bij de schouder beschermers is het schuim al gescheurd. En bij mijn broer zit er na 2 maanden zelfs al een scheur in het leer.
Ik vind het echt kut kwaliteit!
Mensen met dezelfde ervaringen?
 
Foutje? Doe eens garantie...

Ja, maar het gaat om het principe. En daarnaast die garantie is leuk, maar ik heb vorige week nagevraagd om uberhaupt te bepalen of het onder garantie valt of niet moet hij naar Italie gestuurd worden en je bent hem hoe dan ook 4 weken kwijt! |(
 
Ik heb de mijne in 2 seizoenen tijd net een half jaar gedragen, er zijn al 4 rits sluitingen kapot. Binnen bij de schouder beschermers is het schuim al gescheurd. En bij mijn broer zit er na 2 maanden zelfs al een scheur in het leer.
Ik vind het echt kut kwaliteit!
Mensen met dezelfde ervaringen?


Zonde, maar ik heb al jaaaaaren een Dainese pak en er is nog helemaal niks aan stuk... Soms heb je gewoon een pak met wat mankementen. Kun je niet naar de zaa waar je het pak gekocht heb? Misschien kunnen zij je een andere oplossing bieden.
 
Is dat wat Berik? Ik ken het zelf niet.. Vind het raar Dainese staat als 1 van de beste en bekenste merken aangeschreven de motogp rijdt ermee etc. Of wisselen die elke race van pak? hehehe
berik/arlen ness is toch soort van 1?

Wat ik van arlen ness tot nu toe heb gezien is echt netjes.. (heb het zelf overigens NOG niet.. geen boom met geld etc)
 
Jammer van het pak. Maar waarom in leder????

Rij al bijna 30 jaar in kunststofpakken. Waterdichter, lichter, aangenamer, beter ademend, even slijtvast etc. En nog diervriendelijk ook :Y :Y

Met alle verschillende merken nog nooit problemen gehad...
 
Dainese is over het algemeen topkwaliteit. Ze produceren als een van de laatsten nog veel in eigen huis.. (leren kleding dan) Die ritsen kunnen in sommige gevallen beter, maar zou het inderdaad eens op de garantie proberen..

Oh ja, en @ Kries: leer is beter als je eens een keer een stukje onvrijwillig over het asfalt moet glijden..
 
Wat is dat nou voor een vraag.

misschien omdat leer lekker zit, niet klappert beter beschermt bij een schuiver en je met een kunstof pak geen circuit opkomt?
 
Heb mijn pak sinds 1998 en daar is nog niks mis mee. Ok, het zilver ziet er minder uit maar verder is ie gewoon helemaal goed.
 
Geen centje last met mijn Dainese, maar wel die kl*te Sidi laarzen waarvan je de ritsen zo kapot trekt maar dat is een ander verhaal
 
mijn dainese heb ik nu een jaar en ben ook al 3x terug geweest bij mijn dealer hij wordt dan opgestuurd naar tijger leathers in den haag en je krijgt hem na een week ( of 2 ) weer terug gemmaakt en wel.
alleen is het vervelend dat er na een maand weer wat los laat vooral naadjes bij o.a gulp , schouder etc.
moet eigenlijk niet mogen bij een pak van € 1100.
 
Ik heb de mijne in 2 seizoenen tijd net een half jaar gedragen, er zijn al 4 rits sluitingen kapot. Binnen bij de schouder beschermers is het schuim al gescheurd. En bij mijn broer zit er na 2 maanden zelfs al een scheur in het leer.
Ik vind het echt kut kwaliteit!
Mensen met dezelfde ervaringen?

Ik heb een Dainese jas en daar is in anderhalf jaar alleen de rits-sluiting van kapot geweest(nog steeds is)
 
Ik denk dat ze je een 2e kwaliteit van dainese hebben verkocht (voor de mensen die niet weten wat het is: :P kunnen bijvoorbeeld stiksels loszitten blabla )
 
Bij mij was de rits van me kombi ook al kapot maar ze hebben het wel netjes gemaakt bij Dainese :Y

Was wel in de winter dus kon me pak wel een tijdje missen :?
 
Ik heb een dainese goretex jas.
En daarvan braken na 2 jaar de ritsen vanaf.
Verder is het een perfecte jas, maar voor die centen met tai-rips aan je jas rijden is wel een beetje jammer
 
Jammer van het pak. Maar waarom in leder????

Rij al bijna 30 jaar in kunststofpakken. Waterdichter, lichter, aangenamer, beter ademend, even slijtvast etc. En nog diervriendelijk ook :Y :Y

Met alle verschillende merken nog nooit problemen gehad...


kunstof is niet milieuvriendelijker,

met mijn dainese pak is de velco sluitingen (aan de mouwen) los gekomen (op de naad)
 
Terug
Bovenaan Onderaan