Jouw eye-opener van de RAI

mijn eye opener was dat de Harley davidson VRod wel erg lekker zit (schaam me dood om het toe te geven :P )

En dat de meeste supersports voor smurfen zijn B| , zelfs sommige 1000 zijn nog erg krap.

Oh ja en de black bird ga ik steeds mooier vinden O-) en die zit ook erg comfortable *D
 
EHmmm eye opener voor mij van de RAI 2004 was

- dat de 999 verassend soepel rijdt, strak stuurt en dat het de ideale peker bike is ivm de serieus hete kont die je krijgt
- dat SM (nog) nix voor mij is (KTM 640 gereden), nix strak, maar ruig aanpakken dat ding...dat kan ik nog nie
- Dat jorinde mol er best oud uitziet! :P :+
 
EHmmm eye opener voor mij van de RAI 2004 was

- dat de 999 strak stuurt
Errrr is toch algemeen bekend dat ducati best redelijk sturende fietsen maakt :o
en dat het de ideale peker bike is ivm de serieus hete kont die je krijgt
- dat SM (nog) nix voor mij is (KTM 640 gereden), nix strak, maar ruig aanpakken dat ding...dat kan ik nog nie

Miauw :P

- Dat jorinde mol er best oud uitziet! :P :+
Niet alleen lijkt hoor 8-)
 
Errrr is toch algemeen bekend dat ducati best redelijk sturende fietsen maakt :oMiauw :PNiet alleen lijkt hoor 8-)


1: dat iets bekend is wil niet zeggen dat je het ook ervaren hebt, toch wel kick een fiets van 19425 euro's })
2: ehhh.. O-) ;)
3: That's right! :9
 
Deze meid was ook wel een eye opener
(Afbeelding)
Yorin de Mol.....lekkerrrrrrrrr }) :9

hihi... heb je haar ook verteld over een bepaald filmpje op het motor forum?
schater.gif
 
hebben we al niet genoeg RAI-topic's!!! zo bijzonder vond ik het ook allemaal ook weer niet.. Of wel ??
 
hihi... heb je haar ook verteld over een bepaald filmpje op het motor forum? (Afbeelding)

nee welk filmpje geef de link eens wil dat ook wel eens zien.
Ze is trouwens wel verdomde magger moet ik zeggen ik denk als je daar mee aan de gang gaat dat je een tube lijm bij moet hebben voor als ze in tweeen breekt :} :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan