Jouw eye-opener van de RAI

GeeWee

Die hard MF'er
17 mei 2004
606
0
Utrecht
Vroeg me af of er mensen op de RAI achter 'interessante' dingen zijn gekomen die ze nog niet wisten :?

Bijv. Ik kwam erachter dat ik op de meeste supersports totaal niet pas, VTR SP2 was het ergst, RSV Mille ging ook helemaal niet, Daytona ging wel, terwijl Duc 999 prima zat.. Had ik niet verwacht op Italiaan.

Bij de 600cc Supersports zat alleen de R6 wel goed.

Hmmm het klinkt ineens als een extreem suf topic...
 


nie dat dansmarietje :X

deze:

full
 
Vroeg me af of er mensen op de RAI achter 'interessante' dingen zijn gekomen die ze nog niet wisten :?

Bijv. Ik kwam erachter dat ik op de meeste supersports totaal niet pas, VTR SP2 was het ergst, RSV Mille ging ook helemaal niet, Daytona ging wel, terwijl Duc 999 prima zat.. Had ik niet verwacht op Italiaan.

Bij de 600cc Supersports zat alleen de R6 wel goed.

Hmmm het klinkt ineens als een extreem suf topic...


Te korte benen? Ik vind te Mille wel lekker zitten, maar de zit is wel erg hoog.
 
Dat mijn salaris nog meer tekort gaat schieten bij het zien van al dat moois op de MotoRai. '(
Meer dan 10000 Euro voor een nieuwe motor is voor mij echt veel te veel van het goede. (Naast alle andere uitgaven)

Helaas blijft er dan niet veel moois over.


Hadden we nog maar guldens, dan had je tenminste door dat het duur was...

Blijven dromen dus, het proefzitten is iig nog gratis :+
 
de grootste eyeopener? dat ik juist wel op al die vette twins paste :)
ik had gedacht dat die Sp erg klein zou zijn maar paste juist perfect. ook die mille zat erg goed. voor de rest pas ik dus totaal niet op die kleine 4 cilinders (CBR,GSX,R1,ZX!0 en al helemaal niet op die ducs)
verder vond ik die duc multistrada en tuono erg vet.
maar goed blijven dromen ;(
 
Ik kan er maar niet aan wennen........telkens is het weer schrikken als ik Yorinde Mol langs zie komen. :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan