Jouw go-to plek voor motorparts?

SanderGSX

MF'er
5 aug 2020
74
24
Hi guys,

Ik was een beetje aan het rondkijken voor wat styling/parts voor mijn nieuwe GSX 1400. (zoals levers, footpegs, spiegels, bar ends en dat soort dingen). Ik kijk bijv bij Roukama parts, NR1motor, tenkateshop... Maar ik vind het aanbod daar eigenlijk helemaal niet zo groot als het om styling/customisation gaat. Wel veel zaken voor regulier onderhoud.

Daarom mijn vraag: waar halen jullie je onderdelen zoals levers, footpegs, spiegels, bar ends en dat soort dingen?
 
Ik haal vrijwel alles bij Motorcycles united. Deze hebben de caferacer webshop en de chopperwebshop. Lastige is wel dat ze niet 1 site hebben waar alles op staat voor zowel chopper als caferacer publiek. Ik ben in ieder geval zeer te spreken over de uitstekende service.
 
Ik haal vrijwel alles bij Motorcycles united. Deze hebben de caferacer webshop en de chopperwebshop. Lastige is wel dat ze niet 1 site hebben waar alles op staat voor zowel chopper als caferacer publiek. Ik ben in ieder geval zeer te spreken over de uitstekende service.
+1

Vooral de pre-sales, men is niet te beroerd om het magazijn in te lopen om iets te checken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan