Jouw mooie vakantiekiekjes

geen einddoel, eerste stuk door Duitsland en Denemarken is redelijk gepland , maar zodra ik voorbij Malmo ben zie ik het wel. Via Stockholm en dan boven de meren langs terug is een idee, of ik dat ook daadwerkelijk doe weet ik nog niet :)

Ben nog wel een tikje asocialer bepakt als jij, slaapzak net maar uit de bagagerol gehaald, dan hoeven de zijtassen iets minder strak dicht en kan ik de rol ook wat smaller houden, de spiegels van de zzr zijn niet geweldig dus op die manier wat prettiger zicht naar achter.

Heb 8gb aan sd kaartjes bij me, dus moet ook zelf wel paar fototjes kunnen maken, die komen tzt wel in dit topic.
 
Laatst bewerkt:
full
 
geen einddoel, eerste stuk door Duitsland en Denemarken is redelijk gepland , maar zodra ik voorbij Malmo ben zie ik het wel. Via Stockholm en dan boven de meren langs terug is een idee, of ik dat ook daadwerkelijk doe weet ik nog niet :)

Ben nog wel een tikje asocialer bepakt als jij, slaapzak net maar uit de bagagerol gehaald, dan hoeven de zijtassen iets minder strak dicht en kan ik de rol ook wat smaller houden, de spiegels van de zzr zijn niet geweldig dus op die manier wat prettiger zicht naar achter.

Heb 8gb aan sd kaartjes bij me, dus moet ook zelf wel paar fototjes kunnen maken, die komen tzt wel in dit topic.

Klinkt goed, hoop dat je het weer mee hebt :)
Maak er maar een paar mooie plaatjes van.
 
Sinds gisteren terug van een 5 daagse motorvakantie naar de Franse Alpen

Wat een overweldigende schoonheid daar.

1e dag: autobahn via Duitsland naar Thonon les Bains aan het meer van Geneve
2e dag de volgende cols: Col de la Colombiere, Cold des Saises, Col de la Madeleine, Col de la Croix de Fer (!), Col du Glandon; overnachting Oz en Oisans (hotel le Hors Piste)
3e dag de volgende cols: Alpe d'Huez, Col de Sarenne (!), Col du Lautaret, Col du Galibier (!), Col du Telegraphe, Col du Mont Cenis, Col d' Iseran; overnachting in Seez (hotel Belvedere)
4e dag de volgende cols: Col du Petite Saint Bernard, Cormet de Roselend (!), Col de Forclaz, Col de La Faucille, Col de la Savine; overnachting in buurt van Champagnole (hotel des Lacs)
5e dag via Franse snelwegen naar huis

In totaal 2500 km gereden.


Hier de foto's

http://picasaweb.google.nl/AdjevEck2/20100816Tm20MotorvakantieFranseAlpen#

2010-08-16%20en%2017%20Ad%20motorvakantie%20Franse%20Alpen%20059.jpg


2010-08-16%20en%2017%20Ad%20motorvakantie%20Franse%20Alpen%20099.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heb ik het al zo zwaar met wachten, laat iedereen me ook nog eens kwijlen vanwege Zwitserland plaatjes.
Komende vakantie naar Acquarossa in Zwitserland :)

Afgelopen zomer in Frankrijk:
1080945745_6_Y56I.jpeg


1080949893_6_SuN7.jpeg


1080947440_6_Y96-.jpeg


1080955646_6_1drb.jpeg


1080955965_6_okdY.jpeg


1080957420_6_vHuq.jpeg



Meer foto's op me hyves, zie link onder me naam (incl. Zwitserland foto's)
 
Ergens in de Vercors, zomer 2008

[afbeelding]


Wel een flinke schup omhoog :)
Ik zat zomaar dit topic eens door te bladeren. En kwam wat tegen dat ik ken ;)
Het huis, met die 2 uitbouwtjes hier midden op de foto, naast die toogjes is een vakantie huis van de ouders van een vriend van mij. Wel heel toevallig dat dit op de foto staat hier.
Het is in Pont En Royans, erg mooie omgeving daar.
We zijn er al een keer met de auto op vakantie geweest, nu nog een keer op de motor :)

(+ misschien een mooi schupje dat er weer leuke vakantie foto's worden toegevoegd :P)
 
Terug
Bovenaan Onderaan