Jouw mooie vakantiekiekjes

2 dingen die gevaar opleveren in Roemenië....
Wilde honden en paard met wagen. Die zijn er in overvloed.

full
 
Hier nog wat plaatjes van afgelopen zomer in Frankrijk. Motoren op de aanhanger gehad en gedropt in Thonon Les Bains en vanuit daar o.a. de RDGA gereden :]


IMG_0376.JPG

IMG_0405.JPG

IMG_0411.JPG

IMG_0419.JPG

IMG_0420.JPG

IMG_0433.JPG

IMG_0434.JPG

IMG_0444.JPG

IMG_0489.JPG

IMG_0491.JPG

IMG_0495.JPG

IMG_0501.JPG

IMG_0502.JPG

IMG_0507.JPG

IMG_0513.JPG

IMG_0518.JPG

IMG_0539.JPG

IMG_0596.JPG
 
De berg van ruim 2 km hoogte waar Dracula woonde. De Transfăgărăşan of DN7C is een van de meest spectaculaire wegen in Roemenië. De weg loopt dwars door het Făgăraşgebergte (trans + Făgăraş), het hoogste gebergte van Roemenië, dat deel uitmaakt van de Transsylvanische Alpen.

[afbeelding]
Met de auto daar al wel geweest, met de motor staat voor 2013 op de planning, het is gewoon ontzettend gaaf daar :Y
 
2 weken terug tripje zwi - oos en italie.
paar ploatjes btw boven op de timmeljoch ook 0 graden , is idd wel koud.
[afbeelding]

't was er zo koud dat je er daarom maar geen plaatje geschoten hebt en als troost voor ons een plaatje van de Gotthardt bij gedaan hebt??

Want die adelaars staan toch op de Gotthardt pass , toch?

Het is alweer zo lang geleden dat ik via die kinderkopjes de oude pas naar boven heb gereden , dat ik even aan het twijfelen ben.

Krijg wel heimwee , als ik jouw foto's zo zie :+
 
mooie ploatjes maar wat is dit ?
en waar was die hamburger en snitzel?
toch niet in roemenie lijkt me ?

Die met de benzine prijs is volgens mij, aan de munteenheid Kc te zien, in Tsjechie gemaakt.

Ongeveer 24 Tsjechische kronen is 1 euro.


Correct me if I'm wrong.
 
2 dingen die gevaar opleveren in Roemenië....
Wilde honden en paard met wagen. Die zijn er in overvloed.

[afbeelding]


Roemenie is echt vet waar ben je allemaal geweest heb je ook de transalpina gereden???? Ik probeer foto's te uploaden maar het gaat niet. Ben vorig jaar 3 weken in Roemenie geweest.
 
Filmen vanuit de hand gaat ten koste van de snelheid, jammer in dit geval.. :Y

is idd Passo del Bernina, mooi daar he? *O*
 
Filmen vanuit de hand gaat ten koste van de snelheid, jammer in dit geval.. :Y

is idd Passo del Bernina, mooi daar he? *O*


Ja idd gwn ff rustig aan doen.. Ja erg mooi!! Heb me daar in Italie Zwitserland een goede week vermaakt en zelden een pas/weg 2x gereden... Hopelijk volgend jaar weer... Owja en die wegen in Zwitserland :}
 
Hier nog wat plaatjes van afgelopen zomer in Frankrijk. Motoren op de aanhanger gehad en gedropt in Thonon Les Bains en vanuit daar o.a. de RDGA gereden :]
Héérlijk *O* .

Al heel wat van die cols onafhankelijk van elkaar gereden, maar nog nooit in 1x de RDGA.
Staat nog op het verlanglijstje
 
Al heel wat van die cols onafhankelijk van elkaar gereden, maar nog nooit in 1x de RDGA.
Staat nog op het verlanglijstje
Daar is ook geen enkele reden toe, sommige cols zijn zelfs doordeweeks dermate druk dat de lol er wel grotendeels vanaf is en zéker de Telegraphe en Galibier. Hoe oostelijker in de Franse Alpen, hoe mooier en rustiger over 't algemeen.
 
't was er zo koud dat je er daarom maar geen plaatje geschoten hebt en als troost voor ons een plaatje van de Gotthardt bij gedaan hebt??

Want die adelaars staan toch op de Gotthardt pass , toch?

Het is alweer zo lang geleden dat ik via die kinderkopjes de oude pas naar boven heb gereden , dat ik even aan het twijfelen ben.

Krijg wel heimwee , als ik jouw foto's zo zie :+
was ook toppie , ben dit jaar 3x een week weggeweest :)
adelaars is idd boven op de gotthardt pass.
full
 
Hier nog wat plaatjes van afgelopen zomer in Frankrijk. Motoren op de aanhanger gehad en gedropt in Thonon Les Bains en vanuit daar o.a. de RDGA gereden :]


[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Prachtig :} In 2011 met nog 3 daar geweest, dat blauwe meer is ook zo prachtig

422533_10150629890798972_605926950_n.jpg


424938_10150629892363972_816906066_n.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan