JSP stelt zich voor

jsp1990

Technische freak
4 jul 2021
721
840
Waalwijk en Rijen
Na jarenlang rond te neuzen op dit forum toch geregistreerd.

Ik ben zelf al 31 jaar jong ondertussen heb rijbewijs B al 13jaar bijna dus toch kriebelen om een motorrijbewijs te halen.

Ondertussen al een les genomen meteen verliefd erop, goede rijinstructeur dus komt goed.

Ben beetje aan het rondkijken al waarschijnlijk op een Yamaha YZF R1 gevallen.

Ik heb zelf een sportauto met 570pk +/- al 10jaar ongeveer dus zoek iets wat in de buurt komt
 
Welkom op M-F!

570 pk in een motorfiets nog niet gevonden, maar is een Ducati Panigale V4S niet een ideale motor om naar het terras te rijden en daar je herriepijp te laten brullen? Is ie na 5 jaar met 2000km weer lekker veel waard bij inruil want lage kilometerstand. :t


Een Kawasaki H2R is misschien ook wat met 310pk?

 
Welkom.
Gaat je tegenvallen, motorrijden is kudt.
Vanuit de auto ziet het er stoer uit maar als je er zelf op zit is het waardeloos, windruis=lawaai, je zit niet lekker, weekend Ardennen in de regen, ook leuk.
En uiteindelijk ziet niemand je rijden.
Ik doe het al 30 jaar en daarvoor brommers en nu ook weer brommers erbij.
Een auto is veel comfortabeler, zeker met 570 pk._O-
Succes !
 
Al 10 jaar vrachtwagenchauffeur?
74-BDG-4-BorderMaker.jpg
 
Zo zijn we hier op M-F, grappen en grollen voor iedereen. Doe alsof je thuis bent.
 
Rijschool gewisseld omdat ze geen plaats hadden tot volgend jaar februari om een avb in te boeken. Zeg het dan eerder.

AVB ingepland 21-09 om 14:00. Nog wat extra lessen en gaan. Ik zit nu op 10lessen al avb alleen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan