Judgement day II the dvd edition (team x-treem)

Status
Niet open voor verdere reacties.

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.787
150
A.
zooooo, ik heb m binnen hoor, ik had de promo gezien en dat zag er gaaf uit...dus ik naar de site en bestellen...

hop, 2 weekies later netjes een envelop met bubbeltjes met daarin:
Judgement day II team extreem

volgende week krijg ik adsl...moet nog ff prutsen hoe ik een rip moet maken maar dan zetten we die zooi online...want ja...ik betaal graag voor mijn medeforummers :)

(p.s. kheb m gister gekeken, en op tv dolby digital en breedbeeld is toch heel wat beter dan divx op je pc hoor... :) )
 
ik wil niet vervelend zijn ...maar ik zie nergens een link om die easydivx te downen...
 
ach shit....ik zit helemaal verkeerd te kijken....(gevonden dus)
 
Zeg heb jij een grote woonkamer. Anders kunnen we een tourtocht laten eindigen in jouw achtertuin... kunnen we gelijk even die DVD met surroundsound bekijken.

ZIJN HIER NOG MEER MF-ERS MEE EENS !!!!! :+
 
hebbe hebbe hebbe :P
probeer eens aan DVDeo te komen. is een heel pakket om dvd's mee te rippen.
paar drukken op de knop en je hebt hem svcd/divx geript :)
 
ZIJN HIER NOG MEER MF-ERS MEE EENS !!!!! :+
zwaaien.gif
mie mie mie mie mie :P
 
Heb je al iets gevonden om te rippen....
Zo niet laat het dan ff weten..ik heb wel wat "vage" kennissen die (hoop ik) aan de software kunnen komen!

Natuurlijk houd ik mij aanbevolen voor kopie...tegen een redelijk prijsje als het moet :-)
 
Als je voor mij een kopietje kan maken wil ik best een beetje meedelen in de kosten. *D

:^

Wel op DvD aub *D Als je proggies nodig hebt om een exacte dvd copy(duurt ong. 1uurtje) te maken.....geef je maar een seintje.. Dan mail ik ze ff ;)

[me]SNOWMAN maakt altijd copietjes van DvD's..... stel je voor dat het orgineel beschadigd :P [/me]
 
Laatst bewerkt:
Heb je al iets gevonden om te rippen....
Zo niet laat het dan ff weten..ik heb wel wat "vage" kennissen die (hoop ik) aan de software kunnen komen!

Natuurlijk houd ik mij aanbevolen voor kopie...tegen een redelijk prijsje als het moet :-)

software is niet moeilijk te vinden.

klik

ik rip zelf ook soms een filmpje. half uurtje rippen ( DVD .vob files op hd zetten (4 gb ong. in beslag))
daarna omzetten naar divx/xvid, duurt uurtje of 6. met een ander half uur durende film en 2 cd's voor een beetje kwaliteit.
die link hierboven is gewoon een ripping guide met allemaal freeware.

edit: om dvd copien te maken heb je dvd-shrink of shrink-dvd nodig.
wil je hem opeen + schijfje branden
 
Laatst bewerkt:
Op dinsdag 22 juli 2003 20:30 schreef traxx het volgende:software is niet moeilijk te vinden.

klik

ik rip zelf ook soms een filmpje. half uurtje rippen ( DVD .vob files op hd zetten (4 gb ong. in beslag))
daarna omzetten naar divx/xvid, duurt uurtje of 6. met een ander half uur durende film en 6 cd's voor een beetje kwaliteit.
die link hierboven is gewoon een ripping guide met allemaal freeware.

edit: om dvd copien te maken heb je dvd-shrink of shrink-dvd nodig.
wil je hem opeen + schijfje branden

DivX: kan 1.5 uur film op 1CD aan goede kwaliteit.
SVCD: max 1 uur film per CD, ook dan heb je nog steeds goede kwaliteit.
Ik geef de voorkeur aan svcd omdat je dit dan op je DVD kunt afspelen en op je tv kunt zien.

Snap niet waar jij het haalt om 1.5 uur film op 6 CD's te zetten???

Gebruik gewoon DVD2SVCD en CCE (cinema craft encoder), allemaal online te vinden evenals de nodige hulpmiddelen om alles te laten werken. Werkt simpel en goed
nl handleiding
 
sorry, ik bedoelde 2 cd's :)
6 is een beetje te. :P
de tijdsduur van het omzetten ligt ook aan de snelheid van je computer.
 
sorry, ik bedoelde 2 cd's :)
6 is een beetje te. :P
de tijdsduur van het omzetten ligt ook aan de snelheid van je computer.
Ah typfoutje, vond het verdacht veel.
En idd omzetten laat je best snachts gebeuren, zit je er niet op te wachten
 
smartripper
dvd2one
dvdbrander

zo maak ik in ongeveer 1 uur een gebrande kopie van een film.. als DVD en dus niet als divx of vcd :)

15 mins rippen.. 20 mins omzetten.. 20 mins branden
 
En kan jij me ook vertellen hoe ik een bewerkte DV-film (met Studio7) heel mooi op DVD kan branden zodat mijn stand-alone DVD-speler die kan lezen?

Beetje offtopic, maar oké ;)
 
Joehooeeee ik wil ook wel (een beetje)_ betalen voor een mooie dvd kopie!!! Mag wel niet maar goed O-)
Laat maar weten of we via de postorder kunnen bestellen *D
 
:^

Wel op DvD aub *D Als je proggies nodig hebt om een exacte dvd copy(duurt ong. 1uurtje) te maken.....geef je maar een seintje.. Dan mail ik ze ff ;)

[me]SNOWMAN maakt altijd copietjes van DvD's..... stel je voor dat het orgineel beschadigd :P [/me]

Heeej, Snowman: wil jij mij dat toezenden? pleez pleez....zoek al heel lang daarnaar op internet maar niets werkt met cracks... :}
Thanx....
Sylvia
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan