Judgement day II the dvd edition (team x-treem)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Napo, waar heb je hem bestelt? kwam hem al tegen voor 25 dollar :?

ook maar ff bestelle dan :9
 
En kan jij me ook vertellen hoe ik een bewerkte DV-film (met Studio7) heel mooi op DVD kan branden zodat mijn stand-alone DVD-speler die kan lezen?

Beetje offtopic, maar oké ;)
met studio 8 sla ik dv bewerkte films op als mpeg2 bestand .
Vervolgens ga ik met Ulead dvd movie factory de mpeg2 bestanden als dvd files(voor stand alone dvd speler) omzetten.
als laatste brand ik deze files met nero.(heel mooi)
misschien kan je er wat mee.


Op dinsdag 22 juli 2003 08:16 schreef NapO het volgende:

volgende week krijg ik adsl...moet nog ff prutsen hoe ik een rip moet maken maar dan zetten we die zooi online...want ja...ik betaal graag voor mijn medeforummers :)
hoi, voor rippen of kopieen maken ,kijk hier eens.

http://www.weethet.nl/dutch/video_ripdvdtodisk.php

Uiteraard ben ik ook geinteresserd naar een dvd kopie. :9~
 
gebruik dvd xc copy x press.
dit programma maakt van iedere dvd een copy ook de zogenaamde beveiligde dvd`s middels twee muisklikken.
doet er ongeveer een uur over inclusief branden.(brandt een dubbellaags film op een schijf met ondertiteling)this is a cool program.
 
Heeft iemand toevallig de link waar ik die DVD kan bestellen?? Ik wil wel graag het hele DolbyD gedeelte enzo erbij hebben.
 
Kan hem ook wel op DVD fikken tegen kost prijs (DVD's + hoesje)
Gaat mijn brander dan toch nog over uren maken :)
 
Napo.....Matijs mot een copie van die dvd krijgen......of ff orgineel lenen, dan zijn er hier een hoop mensen weer tevreden
 
Als ik maar geen 20 moet fikken is +/_ 1:15 uur per 2 dvd's + hoesje.
Oh en je moet wel weten of je dvd speler DVD-r ondersteund,die dingen voor in de PC moet gewoon kunnen bij de TV is een ander verhaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan