Judgementday filmpje

NUx!

Die hard MF'er
3 nov 2001
348
0
België
Ik weet niet zeker of dit filmpje al eens de ronde heeft gedaan, maar voor de mensen die het nog niet gezien hebben, hier een montage film van verschillende stunt en erger :)
Have fun

edit: veel beter nu
edit2: sorry, maar filmpje moest eraf vanwege bandbreedte...anders mijn site weg :(
 
Laatst bewerkt:
Is dat ook zo'n filmpje van Crusty Demons??

Ik heb afgelopen dagen bij Kazaa enkele films van hun gedownload, echt onwijs gaaf.

Vooral Crusty Demons of Dirt 6 - The Next Level (hoge kwaliteit) :}

Echt heeel gaaf

Maar ook Crusty I II III en IV
 
Cool filmpje!!!

Ongelukken zijn wat minder prettig om te zien (gast in geel t-shirt...auw)

Ook wel grappig is die politie wagen die er een aan de kant zet!

Leuk filmpje wel!
 
Is dat ook zo'n filmpje van Crusty Demons??

Ik heb afgelopen dagen bij Kazaa enkele films van hun gedownload, echt onwijs gaaf.

Vooral Crusty Demons of Dirt 6 - The Next Level (hoge kwaliteit) :}

Echt heeel gaaf

Maar ook Crusty I II III en IV
Kunt ge dat niet delen met ons?
heb wel webruimte over zulle...
 
Ben trouwens op zoek naar een paar filmpjes.
Ik heb in de tijd een paar gedl van bikemovies. Maar jammergenoeg ben ik die kwijtgeraakt. Da was ook met muziek op de achtergrond, alle, volledig in orde. Die waren een paar minuten lang. Zijn er hier mensen die weten over welke ik het heb of heeft iemand deze?
Thx :}
 
Zit'k net zelf topic hierover te starten heb jij't al gedaan.. noujah, gelukkig kan ik topics deleten, sla'k zo'n dom figuur niet :)
 
ik heb de DVD van judgement day net besteld in de USA. Dus als hij binnen is dan zoek ik even iemand met een DVD-speler in de computer en kan hij worden omgezet naar weet-ik-veel-in-welk-formaat jullie-hem-willen-hebben
 
Ik heb de film vandaag binnen gekregen. En hij is VET!!! :9~

Echt genieten van begin tot eind. Ik zal even proberen om er een DivX van te maken. Maar dan moet ik eerst ergens een DVD-speler voor in de PC vandaan zien te toveren.
 
Ik heb de film vandaag binnen gekregen. En hij is VET!!! :9~

Echt genieten van begin tot eind. Ik zal even proberen om er een DivX van te maken. Maar dan moet ik eerst ergens een DVD-speler voor in de PC vandaan zien te toveren.

wil hem graag voor je converteren, en een divx of een vcd te maken (vcd spelen perfect af op de gemiddelde dvd speler voor een tv)...

Enigste nadeel, ik woon helemaal in breda...
maar mocht je ooit in de buurt komen.. meenemen
 
Terug
Bovenaan Onderaan