Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat een gezeik zeg laat die man toch zo'n r6 nemen als hij dat toch wil
ik ben zelf 20 en ben ook begonnen met een r6 kan gewoon hoor ligt allemaal aan je eigen rijstijl
koop gewooon wat je leuk vind en laat andere lekker prate
Net een rijbewijs en dan op een R6 stappen?
Zou ik nooit doen, zo onverstandig!
beide een r1 en een r6 zijn niet geschikt om een passagier op mee te nemen. Tuurlijk het kan. Maar dat houte plankje wat ze een duozit noemen, dat zal je passagier je niet in dank afnemen.
ga er vanuit dat je eerste motor wel een deukje of krasje zult hebben. hoeft geen ongeluk te zijn, kan ook gewoon dat je met het achteruit lopen van de motor het zwaartepunt wat te ver van je houd waardoor je hem niet meer houdt. en ik kan je vertellen, een schade op je eerste motor is kut. Mocht je iets kiezen, neem dan een tweede handse die wat schade mag oplopen. Is nog goedkoper met aanschaf ook .
kwa looks zijn er overigens ook nog veel andere motoren die in de buurt komen. Al de triumph daytona gezien?
[afbeelding]
[afbeelding]
of wat dacht je van een honda cbr 600 f:
[afbeelding]
de eerste kun nog veel lol mee beleven, die heeft namelijk onderin wat koppel. De tweede wordt door sommige wel gezien als de ideale motor om mee te beginnen. Die laat het nog toe dat je wat foutjes maakt. Een r6 is wat dat betreft een beetje een serie moordenaar. Het kan je beste maatje worden, en je kunt er veel lol mee beleven. Maar het kan zo omslaan en dan hakt je je hoofd in.
ik rij overigens een naked (triumph speed four) Super motor, kon hem voor niet al te veel krijgen, maar ik merk zelf dat je bij je eerste motor een beetje begint aan te voelen wat je allemaal wil van een motor. Misschien ben ik de enige daarin, maar je kunt bij een proefrit niet echt weten of het precies de juiste motor is. Ik vond deze super om op te rijden (en vergis je niet, ik vind het nog steeds een super motor) maar je merkt wel de dingen die je mist of de dingen die je nog verwacht van een motor. En als je dat eenmaal weet, dan kun je bij de volgende aankoop een betere beslissing maken. Het is nu toch koffiedik kijken.
overigens, ga er maar van uit dat je nog een hoop spullen naast demotor moet aanschaffen. Niet alleen kleding, maar denk ook aan.
tanktas, sloten, panniers, beschermstukken voor de tank, double bubble ruitje, etc... etc...
Komt hij met een Daytona 675 Dat is zeker 'leuk rijden' op het circuit !
Naar mijn bescheiden mening de beste SS'er in zijn klasse, met nadruk op SS'er, heb op maar weinig gereden wat zo spartaans op circuit gebruik is gemaakt. Er zijn maar 2 manieren waarmee ik er op de openbare weg mee zou kunnen rijden zonder pijntjes te krijgen. Vol aan het gas, of elk half uur 'rookpauze'.
Mi moet je niet op uiterlijk afgaan, tuurlijk is het belangrijk en als je voor de uiteindelijke keuze tussen 2 of 3 motoren staat kun je best het besluit op basis van uiterlijk nemen.Na vele post later zie ik dat mensen nog over de R1 zitten. Had op pagina 3 ofzo besloten om een R6 te nemen boven de R1. De reden dat ik tot deze keuze berperkt heb ik zoweiso dat ik sport motors mooier vind dan andere, no offense. Smaken verschillen he.
Verder voor de duidelijkheid deze keuze staat nog niet vast voor de mensen die dat wel denken. En ik zal over de R6 nog even in mijn 1e post vermelden aangezien sommige mensen alleen 1e en laatste post lezen.