Jullie ervaringen met Metzeler ME1 Sportec

#155

Die hard MF'er
4 mrt 2003
339
0
Soesterberg
Op 5 en 6 Juli hebben ze bij MVM in Soesterberg een bandenactie. Bij een nieuwe achterband, voorband gratis. Laat ik nu net nieuw rubber nodig hebben :] Aangezien men hier Metzeler dealer zijn, zat ik te denken aan de ME1 sportec. Nu wil ik dus vragen wat jullie ervaringen zijn met deze band.
Ik rij een Blade uit 93 :}
 
De Sportec M1 ( :) ) is een super band! Gewoon doen. Stuurt super, slijt alleen behoorlijk heftig als je flink gast! Reken op 3500km voor je achterband bij supersportief gedrag! Maar daar krijg je ook wat voor terug zeg. S U P E R :)
 
veel grip.. met droog weer...

snel op he ;)

geen duo passagier mee nemen!! dan istie meteen op :)
 
Lekker bandje,goede grip ook bij vochtige omstandigheden,slijtage valt op zich redelijk mee,heb wel binnen 2 uurtjes de schaamrandjes aan gort gereden :P
 
heb de achterband er bij mij ook op liggen. En hij geeft toch wel een lekker gevoel, blijft lekker kleven en wanneer hij dan toch eens een dwars richting wilt aannemen, dan heb je het zelf toch wel wat te gorig gemaakt. Over de levensduur van de band heb ik niet te klagen, gaat nu zo'n 4000km mee, maar nu begint hij wat aan het einde van zijn latijn te komen
 
Heerlijke band, heeft grip als ducktape, zowel droog als nat. Heel zeker gevoel, en als de band gaat glijden gaat dat rustig en gecontroleerd. Levensduur heb ik niet over te klagen; zit er nu 5500km onder en heb nog een 3mm over.
 
Goede band, goede grip bij nat en droog weer en geeft goed feedback
Maar je doet er niet zo lang mee.
Lag er bij mij nog geen 4000 onder.
Ook loopt hij iets ronder of boller dan de mz3 racing die ik normaal gebruik
Stuurt daardoor wat makkelijker
Maar hij paste niet lekker onder mijn carbonspatbord.
 
Terug
Bovenaan Onderaan