Jullie mening, Laser Pro D'or carbon of alu?

DeMotorduvel

MF veteraan
16 feb 2008
4.694
335
Hey,

Ik ben nog steeds lekker aan het sleutelen aan mn gsx600f 1994, en ben inmiddels toe aan de pijpen. De origineeltjes zijn door de vorige eigenaar nogal mishandeld en toen zwart gespoten, en dat staat me tegen.

Ik heb mijn oog laten vallen op een compleet systeem van Laser, 4-in-1, middenstuk en Pró D'or demper. Het ziet er goed uit, en rvs, dus ook geen verotte bochten meer.
De prijs vind ik redelijk, compleet systeem alu 589,-, en carbon 649,-.

Maar, wat denken jullie, Carbon of (streetlegal) Alu demper???
En waarom? Hoor graag jullie mening,

Thanx,
t
 
Op een 4 in 1 zou ik een open demper zetten, de gekeurde zal te veel afknijpen. Je gaat tenslotte van origineel 2 dempers naar 1.

De goedkopere sportdempers kunnen wel flink luid zijn, ikzelf ben daar niet zo moeilijk in, want wat zijn een paar decibels tussen vrienden? *D
 
Hey,

Die Yoshimura's ken ik niet, maar, hebben die ook wel complete sets incl rvs 4-in-1 voor mijn 94'er suzuki?? Dat spreekt me dus aan in die laser set, om gewoon in een keer klaar te zijn.

Deze set schijnt goed te werken als vervanging van de standaard 2x2, maar dat wordt dus echt uitproberen, open pijpen kan, geluid vind ik ook geen probleem, deze set is ook nog te koop met een racedemper (for racing only), misschien ook wel vet, alleen wel vragen om bekeuringen en dat is altijd sneu geld.

Uiterlijk bekeken zou ik voor de Carbon gaan, maar weet iemand hoe die klinkt?
Meer meningen, carbon of alu?
 
Ik heb voor een compleet systeem van Yoshi 350 euro betaald....is wel idd race use only maar ja...het geluid is echt hard maar wel mooi.
en ik heb de motor niet eens opnieuw af hoeven stellen, en dit had ik wel verwacht...
 
Nu maak je me wel nieuwschierig :Y .

Welke set heb je zelf gekocht en waar kan ik die eventueel het beste bestellen?
(bestellen in het buitenland is trouwens geen probleem)

Ik zag op hun site geen set voor de gsx600f (katana) staan, dus was jouw systeem officieel voor een ander model bedoeld en heb je ook nog iets moeten modificeren?

Groetenzz en alvast bedankt,

T
 
Laatst bewerkt:
ik heb de Laser carbon versie op mijn CBR kwa geluid vind ik het wel meevallen, me eerste auto maakte meer herrie:D maar het leukste geluid komt eruit na de 8k rpm grens dat gaat ie janken. Opzich leuke pijp mooi geluid geen zwaar geluid moet ik zeggen. ziet er gaaf uit etc...

BOSdemper maakt veel zwaarder geluid vind ik.
 
Hey, bedankt voor je review, die carbon laser set lijkt me nog steeds interessant, en hij is nog gewoon te koop, wat ook al heel wat scheelt. Dat het geluid wat mak is dat vind ik wel jammer, maar het zal vast wel beter zijn als mijn standaard pijpjes en het ziet er zeker ook een stuk beter uit.

Ik heb me lam gemaild naar dealers en leveranciers over een Yoshimura set, 4-in-1, middendeel en demper, maar nergens hebben ze een set die op mijn gsx600f past.
Ik zag een set onder de aanbiedingen bij hollandmotorsports staan, en direct gemaild, en helaas, was al verkocht.

Ik kom niet echt verder, weet iemand misschien welke moderne sets er ook op de gsx600f 1994 passen??? Kleine modificaties zijn geen probleem, maar de bochtenset moet sowieso gelijk zijn, deze wil ik niet bijbuigen ofzo.

Mzzlz
T
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan