Jullie mening nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kerel, het is net als vroeger met Sinterklaas. Dan kwamen de reclamefolders... Nee sorry... Complete boeken... En maar kwijlen.
En dan mij vertellen nee Sinterklaas moet je geen actionman van 85 euro vragen vraag aan Sinterklaas de actionman van 35 euro ik dacht oprecht. Wat boeit jou het wat ik aan hem vraag maar alles werd duidelijk op een dag😂 meisje bij fietsen stalling zei Sinterklaas bestaat niet! Mijn hersenen gingen in overdrive. Ik ging alles linken aan elkaar.. toch heb ik 2 jaar mn mond gehouden voor de cadeaus
 
En dan mij vertellen nee Sinterklaas moet je geen actionman van 85 euro vragen vraag aan Sinterklaas de actionman van 35 euro ik dacht oprecht. Wat boeit jou het wat ik aan hem vraag maar alles werd duidelijk op een dag😂 meisje bij fietsen stalling zei Sinterklaas bestaat niet! Mijn hersenen gingen in overdrive. Ik ging alles linken aan elkaar.. toch heb ik 2 jaar mn mond gehouden voor de cadeaus

En dan nu zelf een danktank nodig hebben om te beslissen of je wel of geen 1000 euro bijlegt om NU een motor te kopen of ' later' .... :? :?

Ik denk dat ik je gebruikersnaam ga aanpassen: enforcecer --> 35euroactionman
 
Heel simpel. We rollen best of 3 D20’s. 10 of lager is tweede hands.
08374471-F8D4-4B8F-8305-9048E2D9623A.png


Oftewel @enforcerer koopt een nieuwe. Beslissing is gevallen.
 
En dan nu zelf een danktank nodig hebben om te beslissen of je wel of geen 1000 euro bijlegt om NU een motor te kopen of ' later' .... :? :?

Ik denk dat ik je gebruikersnaam ga aanpassen: enforcecer --> 35euroactionman
Is niet alleen de 1000 euro is ook verzekering kan je geen nieuwwaarde garantie meer aantikken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan