Jullie mening nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kleine lettertjes in je kontract…..
Ander voorbeeld, niet helemaal hetzelfde;
Drie maanden geleden zat ik bij VW voor een Tiguan. Werd offerte opgesteld. Auto was ruim 6.000 Euro duurder dan ik verwacht had. Reden; HUN kunnen niet op korte termijn leveren, maar ZIJ weten wel dat er twee prijsverhogingen komen voordat ZIJ de gewenste auto af kunnen leveren, en die berekenen ze door. IK kan daar niets aan doen (behalve de offerte weggooien..)
6000 ze zijn gek joh.
Misschien wel,of in België,maar het is niet omdat Motoport er geen krijgt dat andere dealers er geen meer krijgen.
En zoals reeds gezegd,ik zou dan ook kiezen voor wrappen of spuiten.
Zoveel delen zijn dat niet,en dan heb je NU een nieuwe voor minder geld dan een tweedehands.
En die tweedehands is bij verkoop ook nog eens minstens €1000 minder waard,want die is ouder.
Dan moet ik eens gaan kijken of dat een optie is. Als ik er een in Duitsland haal voor 12900 komt het na bpm uit op 15000 denk ik
 
Volgens mij is dit een fake topic. (ik kan ff niet op het juiste woord hiervoor komen, zal wel Alzheimer zijn)

Allen bedoeld om reactie uit te lokken dus.

Da’s mijn mening hè.
 
Volgens mij is dit een fake topic. (ik kan ff niet op het juiste woord hiervoor komen, zal wel Alzheimer zijn)

Allen bedoeld om reactie uit te lokken dus.

Da’s mijn mening hè.
ALs jij mij kan uitleggen wat ik aan een fake topic zou hebben dan hoor ik dat graag. Dit is het domste wat ik heb gehoord. Hier voor je je domme reactie hebt geplaatst heb ik gebeld naar motor zaken
 

Bijlagen

  • 19F49CC1-FB13-4537-826D-1DA066CBFC3E.jpeg
    19F49CC1-FB13-4537-826D-1DA066CBFC3E.jpeg
    32,2 KB · Weergaven: 39
Opzich is het een legitieme vraag en het is wel zo dat jong gebruikt duurder is dan nieuw. Heb echter wel het idee dat TS toch al weet wat ie wil en alleen bevestiging zoekt, hij staat niet altijd even open voor andere opties, net zoals in het diefstal topic bijv.
 
Opzich is het een legitieme vraag en het is wel zo dat jong gebruikt duurder is dan nieuw. Heb echter wel het idee dat TS toch al weet wat ie wil en alleen bevestiging zoekt, hij staat niet altijd even open voor andere opties, net zoals in het diefstal topic bijv.
Ik snap je punt maar dit is eerlijk gezegd niet dat ik niet weet wat ik wil. Het is meer zoeken naar opties bijvoorbeeld iemand zegt Hey koop er een in Duitsland bijvoorbeeld daar heb ik ze gezien. Of neem een nieuwe want blabla snap je? Ik snap deze schaap zijn gedachte stelling niet echt. Hoe kan ik trollen om zoiets ?

Ik dacht btw dat ik wist wat ik wou totdat Iemand hier zei ze kunnen gewoon in prijs verhogen ook al koop
Jij het voor 15 . En nu weet ikt helemaal niet meer sinds de beste man zegt ja 2023 komt het sws niet
 
Er is een hoop onzekerheid in de nieuwe markt.. zou gewoon lekker een gebruikte of nieuwe op voorraad zoeken. Als ie dan iets anders is qua specs, so be it, je kunt m altijd aanpassen. Maar dan rij je wel lekker en weet je waar je aan toe bent!

Succes met kiezen!
 
Als je er een in Duitsland koopt dan krijg je bij inruil weer dat het een vermeende schadebak is. Grijze import gezeik. Kijk maar naar al die advertenties met daarin vermeld “nieuw in nederland geleverd“ of “origineel nederlands kenteken” en meer van dat soort quatsch uitlatingen om import als inferieur te kunnen bestempelen en de te hoge prijzen te rechtvaardigen.
 
Er is een hoop onzekerheid in de nieuwe markt.. zou gewoon lekker een gebruikte of nieuwe op voorraad zoeken. Als ie dan iets anders is qua specs, so be it, je kunt m altijd aanpassen. Maar dan rij je wel lekker en weet je waar je aan toe bent!

Succes met kiezen!
Dankjewel rutger ga ik doen
 
Als je er een in Duitsland koopt dan krijg je bij inruil weer dat het een vermeende schadebak is. Grijze import gezeik. Kijk maar naar al die advertenties met daarin vermeld “nieuw in nederland geleverd“ of “origineel nederlands kenteken” en meer van dat soort quatsch uitlatingen om import als inferieur te kunnen bestempelen en de te hoge prijzen te rechtvaardigen.
Vraag me af of het voordeliger is om nieuw in Duitsland te kopen. Komt toch op
Het zelfde uit?
 
Vraag me af of het voordeliger is om nieuw in Duitsland te kopen. Komt toch op
Het zelfde uit?
Ik heb geen idee hoe de handel erop reageert in de toekomst. Nu is de handel blijkbaar door de waanzin van de verwende koper dolgedraaid. Ik heb twee uit italie geimporteerde motoren, maakt mij geen ene niks uit.
Maar daarnaast, er is een hoop gezeik omtrent import. Misschien kun je al wat vinden als je op 1HD of HD1 ofzo googled. Ik heb er zo een en die is nieuw in nederland geleverd door motorsaloon in amersfoort. Echt zeikwijverij kom je in terecht.
 
Als je er een in Duitsland koopt dan krijg je bij inruil weer dat het een vermeende schadebak is. Grijze import gezeik. Kijk maar naar al die advertenties met daarin vermeld “nieuw in nederland geleverd“ of “origineel nederlands kenteken” en meer van dat soort quatsch uitlatingen om import als inferieur te kunnen bestempelen en de te hoge prijzen te rechtvaardigen.
Als hij een nieuwe in Duitsland koopt niet,want dan is die daar nooit geregistreerd en krijgt hij in NL zijn eerste kenteken.
 
Ik heb geen idee hoe de handel erop reageert in de toekomst. Nu is de handel blijkbaar door de waanzin van de verwende koper dolgedraaid. Ik heb twee uit italie geimporteerde motoren, maakt mij geen ene niks uit.
Maar daarnaast, er is een hoop gezeik omtrent import. Misschien kun je al wat vinden als je op 1HD of HD1 ofzo googled. Ik heb er zo een en die is nieuw in nederland geleverd door motorsaloon in amersfoort. Echt zeikwijverij kom je in terecht.
Eerlijk waar word er helemaal lijp van die TK motoren op marktplaats haalt ook al die xadvs uit andere landen en verkoopt er heel veel per maand. alleen ja je moet weten wat je doet
 
Dan moet je die ketting eens wat inkorten 🤭
FOEI wat een gliefdieronvriendelijkheid! Dat kan echt niet meer in deze tijd! :(

Wat anders.. Als deze 'ultieme ' motor zo slecht te verkrijgen is, hoe gaat dat dan werken met onderdelen??

Er zijn ZO veel motoren.. Kies een courant ding uit?
 
Eigenlijk geen van beide.
Ik zou zelf nooit meer betalen voor een exemplaar dat 1a2 jaar oud is dan nieuwwaarde. Tegenwoordig is het bij het bestellen ook zo dat alle extra kosten nog 1:1 worden door belast waardoor de nieuwe duurder uit kan komen. Ik zou de tijd nemen en op zoek gaan naar een model dat nu beschikbaar is hetzij nieuw of tweedehands waarbij je in ieder geval niet meer betaald dan voor een nieuwe.

Small note terzijde: Voor minder dan 15k zijn veel leukere motorfietsen te vinden naar mijn mening.
 
Eigenlijk geen van beide.
Ik zou zelf nooit meer betalen voor een exemplaar dat 1a2 jaar oud is dan nieuwwaarde. Tegenwoordig is het bij het bestellen ook zo dat alle extra kosten nog 1:1 worden door belast waardoor de nieuwe duurder uit kan komen. Ik zou de tijd nemen en op zoek gaan naar een model dat nu beschikbaar is hetzij nieuw of tweedehands waarbij je in ieder geval niet meer betaald dan voor een nieuwe.

Small note terzijde: Voor minder dan 15k zijn veel leukere motorfietsen te vinden naar mijn mening.
Ik snap dat je voor 15k echt heel veel keuze hebt alleen ik ben gek op motorscooters en dan vind ik de Xadv wel koning. Ik ga niet meer bestellen ik ga niet nog een jaar wachten en straks komt er een prijs verhoging en dat is ALS het in 2024 komt. Met deze onzekere rot periode in ons leven. Oorlog Corona etc etc
 
Als hij een nieuwe in Duitsland koopt niet,want dan is die daar nooit geregistreerd en krijgt hij in NL zijn eerste kenteken.
Als dat zo is zul je vast gelijk hebben.
Eerlijk waar word er helemaal lijp van die TK motoren op marktplaats haalt ook al die xadvs uit andere landen en verkoopt er heel veel per maand. alleen ja je moet weten wat je doet
Ik ken tk niet maar die speelt alleen maar in op de vraag en de prijs word bepaald door de hebberigheid van de koper en de rekbaarheid diens budget.
 
Als dat zo is zul je vast gelijk hebben.

Ik ken tk niet maar die speelt alleen maar in op de vraag en de prijs word bepaald door de hebberigheid van de koper en de rekbaarheid diens budget.
Uiteraard zo werkt het helaas wel. Daarom dat mensen ook 1200 betalen voor Jordans van 120 euro
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan