jumping jack history

rinus v d vaart

Die hard MF'er
18 apr 2002
706
95
bergen op zoom
ik heb het boek Herinneringen aan Jack Middelburg al gedeeltelijk gelezen en sta verbaasd hoe taai deze vent was en wat een geweldige tijd was dat toch je kon op het rennerskwartier overal op de koffie als je zin had kan je je nu toch niet meer voorstellen dat je ff bij rossi binnenloopt en lekker gaat staan ouwehoeren over racen.
jammer dat er niet veel beeldmateriaal meer is van hem.
 
Ja, ben er inmiddels ook bijna doorheen! Leest lekker weg en je krijgt regelmatig en een glimlach op je porum en toch wel een beetje een jaloers gevoel. Wat moet dat mooi zijn geweest in die tijd in de racerij.
 
Er werden destijds hele smerige geinntjes onderling uitgehaald, vergis je niet.
Dat Fenatigedoe van onlangs was redelijk bonton in die tijd.
Hoor m nog schelden in de werkplaats bij Reekers motoren toen ie nog op Egli-honda's reed over het sportieve gedrag op de baan..
 
Opgehoepeld Oma!

Zo, het boek inmiddels veelvuldig uitgeleend en komende zaterdag met een heel groepje liefhebbers naar Jumping Jack de musical op het TT Circuit. Nog mensen hier die ook zijn geweest of nog gaan?
 
Het boek gekocht tijdens een bezoek aan het Drents museum met de WSBK, maar eerlijk gezegd trekt die musical mij totaal niet aan.
 
Ben gisteren maar de musical geweest aan de zuidlus van het TT Circuit en heb mij best vermaakt. Ben getriggerd om me te verdiepen wij Jack Middelburg nu echt was. Ga het boek toch maar ff kopen.
De musical is theatraal en vol fictie en non fictie maar prachtig om te zien. Veel ronkende oude motoren over een oud stukkie circuit. Heerlijke live muziek en het sfeertje voelt goed. Het is en blijft een musical en als je daar echt niks mee heb, dan vind je dit waarschijnlijk ook niks. Maar houd je van een mooi avondje uit. Kies 1 als BOB, dan andere pakken een potje bier, gaan lekker in het gras zitten/staan, onder genot van live muziek en zien op de koop toe ook nog een mooie voorstelling in de schermering met fraai lichtwerk en motoren.
 
Ben gisteren maar de musical geweest aan de zuidlus van het TT Circuit en heb mij best vermaakt. Ben getriggerd om me te verdiepen wij Jack Middelburg nu echt was. Ga het boek toch maar ff kopen.
De musical is theatraal en vol fictie en non fictie maar prachtig om te zien. Veel ronkende oude motoren over een oud stukkie circuit. Heerlijke live muziek en het sfeertje voelt goed. Het is en blijft een musical en als je daar echt niks mee heb, dan vind je dit waarschijnlijk ook niks. Maar houd je van een mooi avondje uit. Kies 1 als BOB, dan andere pakken een potje bier, gaan lekker in het gras zitten/staan, onder genot van live muziek en zien op de koop toe ook nog een mooie voorstelling in de schermering met fraai lichtwerk en motoren.

Het is gisteren in première gegaan dus hoe kun jij dan eergisteren daar geweest zijn?

Bovendien is het niet in de zuidlus maar in de oude noordlus.
 
Laatst bewerkt:
Het is gisteren in première gegaan dus hoe kun jij dan eergisteren daar geweest zijn?

Bovendien is het niet in de zuidlus maar in de oude noordlus.
Zuidlus, Noordlus, moest ff nadenken. Noordlus it is.
Woensdagavond was een avond voor familieleden van de deelnemers aan de musical. Een soort van try out voor de premiere op donderdag.
 
Morgen (Zondag) ga ik ook, heb 4 kaarten, maar 2 daarvan dreigen ongebruikt te blijven omdat er 2 niet kunnen ...
Wie?

Vak 3 rechts rij 5
 
Ben vrijdag geweest, in een woord fantastich!
De romantiek, setting, muziek, geur, alles klopt, echt spektakeltheater.
Wanneer je in de gelegenheid bent en kaarten kan krijgen zeker gaan, krijg je geen spijt van!
Ook/juist mensen die niet bekend zijn met de motorsport krijgen en schitterende steerimpressie van die tijd.

DE 2 extra kaartjes zijn nog niet vergeven...... heb er zelf € 1,50 per stuk voor betaald (via bank-girovoordeelkaart), dus wie o wie?
 
Heel gaaf! Meer kan ik er niet van maken.

Het sfeertje klopt, de band is top, en de setting, podium en decor is geniaal. Louter enthousiasme!

Enige noot: het woord fucking is kut.
 
Nou, thuis. Het is echt enorm gaaf, heel erg leuk gedaan. Ben erg blij dat ik het heb gezien.
 
Oh, wist niet dat dit boek uit was, ga ik onthouden voor onder de kerstboom.. ;)
Heb zelf wel "te snel aan de finish", ook een mooi boek over Jack
Eindelijk heb ik dit boek nu ook in mijn bezit! Zocht er al een tijdje naar, viste steeds achter het net maar nu dan eindelijk. Kijk ernaar uit het te lezen. :)
 
Eindelijk heb ik dit boek nu ook in mijn bezit! Zocht er al een tijdje naar, viste steeds achter het net maar nu dan eindelijk. Kijk ernaar uit het te lezen. :)

Viste steeds achter het net? :? Is toch gewoon te koop via bol.com en dergelijke?
 
Terug
Bovenaan Onderaan